Gjest allie Skrevet 10. november 2002 #1 Del Skrevet 10. november 2002 Lurer på når dere kjente de første symptomene? ( brystspreng, menssmerter) Var det før eller etter dere skulle hatt mensen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 10. november 2002 #2 Del Skrevet 10. november 2002 jeg har opdaget det ganske hurtig før jeg skulle han mensen igen men det var nu fordi jeg brækkede mig som en sindsyk hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #3 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg merket det også lenge før jeg skulle ha mensen, men det var på grunn av humøret -hadde null kontroll! + de berømte ømme brystene da. Ellers kom kvalmen først en drøy måned etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jillwm Skrevet 11. november 2002 #4 Del Skrevet 11. november 2002 ..etter at jeg var blitt gravid. Fikk skikkelig vondt i "frontpartiet", var nødt å sove med BH om natta da jeg holdt på å svime av når jeg tok den av meg. Men den smerten varte bare i et par uker, dempet seg etter det. Har tatt graviditetstester før, men den gangen var det egentlig unødvendig. Man bare vet det. Var så nervøs i de stakkars minuttenene teste skulle stå, at jeg holdt på å dø :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 11. november 2002 #5 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg tok jo en graqviditetstest en uke etter mensen skulle ha kommet, så jeg visste det jo, men symptomene kom ca 7 uker på vei....da begynte jeg å kaste opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jillwm Skrevet 11. november 2002 #6 Del Skrevet 11. november 2002 Man glemmer raskt... Ang ømme bryster, jeg trodde det var fordi jeg hadde eggløsning. Tok ikke test før jeg var ca 4 uker på vei. Og grunnen til at jeg ble mistenksom, var at jeg ikke hadde kunnet gå på toalettet på de 4 ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #7 Del Skrevet 11. november 2002 Man merker som regel ingenting før det er gått 6-7 uker siden første dag i siste menstruasjonen, da kommer som regel kvalmen... blæh er glad jeg er ferdig med dette.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå