Ulven Skrevet 4. mars #21 Del Skrevet 4. mars Er det en stor hund hvor det blir dyrt med råforing? For ellers ville jeg gitt V&H/Mush ol i stedetfor tørrfor siden han så tydelig viser at det ikke faller i smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 4. mars #22 Del Skrevet 4. mars (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Gul veske/skum er magesyre. Når magesyren ikke har noe å jobbe med, må det opp. Vanligvis vil de kaste opp på morgenen. Ts, jeg tenker at du bare bør skifte fôr. Jeg har hunder som vil kaste opp magesyre på morgenen jevnt og trutt når de spiser mat som ikke er så godt for de. Går de på tørrfôr, ser jeg mer av det. Min ene hund har ikke noe imot tørrfôr, men om hun har spist tørrfôr i noen dager, begynner jeg å se spisevegring, spesielt på morgenen. Vanligvis sluker hun ned alt av mat, så jeg tror rett og slett at hun ikke føler seg noe bra på tørrfôr. Etter noen dager på vom, kommer spisegleden tilbake for fullt. Prøv å skift fôr istedenfor å finne slitsomme måter å få hunden til å spise mat som potensielt får dne til å føle seg litt dårlig. Anonymkode: 1ad2c...6f9 Min gjorde dette når han ble fullfôret med Vom også, men ga seg da han fikk litt mat på kvelden. Ble rett og slett for lenge mellom måltidene. Ville gitt kun Vom om det er mulig. Det er desidert det beste 😊 Ulven skrev (1 time siden): Er det en stor hund hvor det blir dyrt med råforing? For ellers ville jeg gitt V&H/Mush ol i stedetfor tørrfor siden han så tydelig viser at det ikke faller i smak. Da min ble fullfôret på Vom kjøpte jeg de 6kg pølsene. Man får 3×6kg til 369,- eller en 6kg til 159,-. Han spiste 500gram om dagen, og det ble billigere enn tørrfôr 😊 Tinet de i en balje med kaldt vann i dusjen, fordelte i 500gram bokser å la de i fryseren. Var litt jobb dagen man hentet mat, men enkelt å ta opp en boks på kvelden til dagen etter. https://www.petxl.no/hund/hundefor/vatfor/vom Endret 4. mars av Raquelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 4. mars #23 Del Skrevet 4. mars Ulven skrev (3 timer siden): Er det en stor hund hvor det blir dyrt med råforing? For ellers ville jeg gitt V&H/Mush ol i stedetfor tørrfor siden han så tydelig viser at det ikke faller i smak. Hvis man har fryseplass er ikke vom så ille på pris! Vi selger 18 kg(3x6kg) for 339, evt 299 per om man kjøper 5x18 kg. Mush er et veldig godt for men blir fort dyrt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 4. mars #24 Del Skrevet 4. mars Arx skrev (4 timer siden): Hvis man har fryseplass er ikke vom så ille på pris! Vi selger 18 kg(3x6kg) for 339, evt 299 per om man kjøper 5x18 kg. Mush er et veldig godt for men blir fort dyrt ja. Nei det er ikke dyrt da, og jeg fikk 2×6kg i to skuffer på kombiskap mitt. Brukte sånne her bokse, men som tok 500gram. De stabler veldig bra både i fryseskap og i skapet når de ikke brukes 😊 https://www.clasohlson.com/no/Fryseboks---matoppbevaring-0,4-liter,-3-pakning/p/34-1355-100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå