tyren56 Skrevet 3. mars 2024 #1 Del Skrevet 3. mars 2024 Vet noen hvorfor folk bare sier «svigermors drøm»? Hva med svigerfars drøm? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Del Skrevet 3. mars 2024 Godt spørsmål. Hørtes egentlig litt seksuelt ut. Anonymkode: d48a2...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Del Skrevet 3. mars 2024 tyren56 skrev (29 minutter siden): Vet noen hvorfor folk bare sier «svigermors drøm»? Hva med svigerfars drøm? 😂 Det må være en hjemmeværende mor uten utdanning vel? Tradwife er jo trend nå (traditional wife). Anonymkode: 9308f...855 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Del Skrevet 3. mars 2024 tyren56 skrev (34 minutter siden): Vet noen hvorfor folk bare sier «svigermors drøm»? Hva med svigerfars drøm? 😂 Min gamle svigerfar, ønsket seg alltid ei "mørk lita tulle" som svigerdatter. Dette sa han til og med i talen da hans sønn og jeg giftet oss. Jeg er blond som få og absolutt ingen "lita tulle" 😆 Tullebukk, sa jeg bare til han og kløp han i kinnet, her får du ta det du får! Anonymkode: 1e02a...bb0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min gamle svigerfar, ønsket seg alltid ei "mørk lita tulle" som svigerdatter. Dette sa han til og med i talen da hans sønn og jeg giftet oss. Jeg er blond som få og absolutt ingen "lita tulle" 😆 Tullebukk, sa jeg bare til han og kløp han i kinnet, her får du ta det du får! Anonymkode: 1e02a...bb0 😶 Anonymkode: 47939...69f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 3. mars 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min gamle svigerfar, ønsket seg alltid ei "mørk lita tulle" som svigerdatter. Dette sa han til og med i talen da hans sønn og jeg giftet oss. Jeg er blond som få og absolutt ingen "lita tulle" 😆 Tullebukk, sa jeg bare til han og kløp han i kinnet, her får du ta det du får! Anonymkode: 1e02a...bb0 Hahahhaaah hva i all verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Del Skrevet 3. mars 2024 «Svigerfars drøm» kan kanskje gjøre svigermor sjalu? Slik opplevde jeg det iallfall. Ikke noe seksuelt selvsagt, bare mange felles interesser som for øvrig også ble delt med sønnen (min ektemann). Anonymkode: 70449...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 3. mars 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): «Svigerfars drøm» kan kanskje gjøre svigermor sjalu? Slik opplevde jeg det iallfall. Ikke noe seksuelt selvsagt, bare mange felles interesser som for øvrig også ble delt med sønnen (min ektemann). Anonymkode: 70449...246 Ja, det kan kanskje være noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 3. mars 2024 #9 Del Skrevet 3. mars 2024 Svigerfars drøm står vel trygt parkert i garagen, skinnende blank i lakken og tenner på alle pluggene så snart han vrir om tenninga 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #10 Del Skrevet 3. mars 2024 Svigerfaren min sin drøm er ei ærlig jente med bein i nesa som jobber og bidrar til samfunnet og er en god mor. Hans 3 sønner har alle funnet seg slike jenter. Anonymkode: a783e...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #11 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min gamle svigerfar, ønsket seg alltid ei "mørk lita tulle" som svigerdatter. Dette sa han til og med i talen da hans sønn og jeg giftet oss. Jeg er blond som få og absolutt ingen "lita tulle" 😆 Tullebukk, sa jeg bare til han og kløp han i kinnet, her får du ta det du får! Anonymkode: 1e02a...bb0 🤭 Anonymkode: 0b296...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min gamle svigerfar, ønsket seg alltid ei "mørk lita tulle" som svigerdatter. Dette sa han til og med i talen da hans sønn og jeg giftet oss. Jeg er blond som få og absolutt ingen "lita tulle" 😆 Tullebukk, sa jeg bare til han og kløp han i kinnet, her får du ta det du får! Anonymkode: 1e02a...bb0 Hahah, til og med i bryllupstalen🙊 Anonymkode: b222f...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå