Gå til innhold

Fettsuging av venusberget

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fett på venusberget, og med mindre jeg bruker vide bukser eller skjørt, ser det nesten ut som en penisbul. Jeg har komplekser for det. Jeg føler meg ikke vel når det synes så godt. Jeg er normalvektig, så dette handler ikke om et behov for slanking. Derfor vurderer jeg fettsuging. Har noen gjort det, kan dere dele hvordan det gikk? 

Tusen takk!

Anonymkode: 72199...ee7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selv om man kan gjøre noe teknisk sett, betyr det ikke at man bør gjøre det. Synes det er rart å ha komplekser for noe sånt, hva kan passere som naturlig lenger?
Foreslår at du legger bort tanken og fortsetter livet ditt uten å kaste bort mer tid på å ha komplekser for dette.

Anonymkode: f4884...064

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selv om man kan gjøre noe teknisk sett, betyr det ikke at man bør gjøre det. Synes det er rart å ha komplekser for noe sånt, hva kan passere som naturlig lenger?
Foreslår at du legger bort tanken og fortsetter livet ditt uten å kaste bort mer tid på å ha komplekser for dette.

Du vet tydeligvis ikke hvordan det er å slite med dette. 

Følger tråden for jeg lurer på det samme! Kan ikke gå med noe som viser den delen av kroppen. Da får jeg stygge blikk og ekle kommentarer fra korttenkte mannfolk. 

Anonymkode: 343a2...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Deg om det. Jeg orker ikke å bli glodd på nedentil av mannfolk stadig vekk. Hva du syns om det samme, er ikke relevant for meg. TS

Anonymkode: 72199...ee7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer litt jeg også på  hvordan resultat blir. Er et område som nesten er umulig å slanke bort. 
Om du tar inngrepet, beskriv resulatet her etterpå.

Anonymkode: 4a11b...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lurer litt jeg også på  hvordan resultat blir. Er et område som nesten er umulig å slanke bort. 
Om du tar inngrepet, beskriv resulatet her etterpå.

Anonymkode: 4a11b...bc9

Min erfaring er at det bare syntes bedre da jeg gikk ned i vekt, det stakk enda mer ut når resten av meg krympet litt.

Anonymkode: 04743...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...