AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Jeg har kun 18 uker igjen av dagpengeperioden da mitt forrige vikariat kun var 10 måneder og 2 mnd for kort til å starte på ny periode. Derfor måtte jeg søke på gjenopptak. Gangen før der igjen hadde jeg også en vikariat som varte i 10 mnd og måtte søke gjenopptak fra forrige gang, så jeg har hatt gjenopptak siden den første perioden i 2020. Jeg har jo nesten hatt 2 år uten dagpenger og jobb siden 2020. Slik jeg har skjønt det kan man søke og få godkjent ny periode med dagpenger når det er lange opphold i mellom, så jeg burde kvalifisere tror jeg? Men jeg lurer på hvordan gå frem, kan man ikke søke før perioden har gått ut? Så da må man isåfall vente flere uker på svar? Anonymkode: 3c7b5...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Du må bare søke jobber og håpe på å få en fast stilling et sted? Lykke til, håper det ordner seg for deg. Anonymkode: 99cc1...415 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må bare søke jobber og håpe på å få en fast stilling et sted? Lykke til, håper det ordner seg for deg. Anonymkode: 99cc1...415 Ja selvfølgelig gjør jeg det, men ikke så lett situasjon nå siden jeg går på krykker og det er litt begrenset hva slags jobber jeg kan ta, og de som er aktuelle vil nok bli skeptiske når jeg møter opp på intervju med krykker... Anonymkode: 3c7b5...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå