Gjest v3g Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Jeg vet at jeg er en avarant av en utdødd vannape, men jeg er usikker på om vi er mennesker plutselig---- hVa svarer dü?
Gjest Hel Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Kan jeg velge et utdød dyr? I så fall, en dinosaur av et slag.
Gjest GreenSky Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Hvis det skal være på den måten, så vil jeg velge et fantasidyr. En drage!
Gjest GreenSky Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Kan jeg velge et utdød dyr? I så fall, en dinosaur av et slag. ← T-rex?
Gjest Hel Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Nei, den er bare teit synes jeg. Hm.. velociraptor kanskje. Eller heterodontosaurus (:dinonerd:).
Gjest GreenSky Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Ja, jeg hadde en dinosaurperiode da jeg var 9 - 10 år, jeg og.
Gjest Hel Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Heheh, har ikke vokst ut av den ennå jeg. Vil bli paleontolog.
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #9 Skrevet 3. februar 2006 Isåfall ville jeg vært en parasaurolopus, de hadde så fine kukhuer (bakhuet) :D
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Jeg ville være en pusekatt jeg med ett godt hjem.
Floja Felíz Skrevet 3. februar 2006 #11 Skrevet 3. februar 2006 En havørn, for da kunne jeg sveve fredfullt over havet og ikke være redd for noen ting... Eller en elefant, for de får de herligste babyene i hele dyreriket!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 Ville selvsagt vært en katt. Bestemme over meg selv, bestemme selv når jeg må være sosial, spenning i hverdagen ved å jakte kloakkrotter og så vil jeg bli klødd på magen når jeg har lyst på det (for jeg skal selvsagt ha veldig snille slaver av noen eiere)
hecuba Skrevet 3. februar 2006 #13 Skrevet 3. februar 2006 Først og fremst ville jeg hatt ideelle leveforhold! ingen som jaktet på meg eller holdt meg i bur. Kunne tenke meg å være et stort kattedyr; tiger eller løve. Er født i tigerens år, så jeg føler meg spesielt dratt til den(ellers har vel løvenes konge noe å si for at jeg ville vært løve...) Ellers ville jeg vært en villhest. En rask en! Fantasidyr: pegasus
monikabrx Skrevet 3. februar 2006 #15 Skrevet 3. februar 2006 En delfin..... For da kunne jeg leke i vannet hele dagen :-D
-Fisken- Skrevet 3. februar 2006 #16 Skrevet 3. februar 2006 Nei, den er bare teit synes jeg. Hm.. velociraptor kanskje. Eller heterodontosaurus (:dinonerd:). ← T-rex ser jo helt hjerneskada ut med de korte "forlabbene" som vifter rundt i løse lufta
-Fisken- Skrevet 3. februar 2006 #17 Skrevet 3. februar 2006 Jeg ville ha vært et stort kattedyr eller en villhest. Uavhengig, sterk, stolt, fri. Løpe fort fort fort
hecuba Skrevet 3. februar 2006 #18 Skrevet 3. februar 2006 Jeg ville ha vært et stort kattedyr eller en villhest. Uavhengig, sterk, stolt, fri. Løpe fort fort fort ← JA!
Gjest Hel Skrevet 3. februar 2006 #20 Skrevet 3. februar 2006 T-rex ser jo helt hjerneskada ut med de korte "forlabbene" som vifter rundt i løse lufta ← Jaaa, de er jo ikke godt for noe. Ser bare ut som to rare utvekster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå