AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Jeg har møtt en mann via Gaysir som virker hyggelig og utadvendt. Det som derimot er litt merkelig er at han ønsker å ta BBL. Han har litt stor rumpe og litt kraftige lår fra før av, og han er flink til styrketrening og gåturer utendørs. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor han ønsker å ta BBL? Er det vanlig at menn tar BBL i utlandet? (Jeg er mann selv). Anonymkode: ca9dc...7b9
Hareena Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 På KG lærer man mye. Jeg har alltid trodd at BBL var forkortelse for boligbyggelag 😜 Lykke til med din overflatiske date, ts. 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Hareena skrev (5 minutter siden): På KG lærer man mye. Jeg har alltid trodd at BBL var forkortelse for boligbyggelag 😜 Lykke til med din overflatiske date, ts. BBL kan stå for mye, inkludert boligbyggelag, ja.. Her er noen eksempler: Brazilian Butt Lift, Be Back Later, Bad Bitch Life, Big Booty Latinas, Bareback Lover, Big Beautiful Lips, Basic Bitch Latte, Big Black Lady, Boobs Butts & Legs, Big Butch Lesbian osv Anonymkode: 7b282...668 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Han vil ta brazilian butt lift? Jo, det kan jo bli bra! Anonymkode: aad2e...cc6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Fullstendig turn-off for min del, være seg mann eller kvinne, utført i inn- eller utland. Anonymkode: 7b28c...336 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 BBL = Brazilian Butt Lift. (I denne sammenhengen). Anonymkode: ca9dc...7b9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 Jeg er skeptisk til folk som er forfengelige nok til at de går gjennom risikable, unødvendige operasjoner. Anonymkode: 25d81...fac
svartkatt Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 Er vel billigere i utlandet? Eneste jeg vet er at det er billigere utenfor usa, og at mange har fått problemer etterpå. Sett på Botched.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå