AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Min søster skal flytte om 3 uker. Hun vil at jeg skal komme å hjelpe med å pakke. Jeg har egentlig ikke tid pga det er ett stykke å kjøre. Hun er sykemeldt nå pga lyskebrokk og sier at hun kan ikke løfte noe. Er litt usikker på hva jeg gjør. Hun hadde brokk når hun bestemte seg for å flytte. Så hun burde kanskje ha ventet med det?. Men det er for seint nå. Jeg har en kronisk revmatisk tilstand som gjør at jeg egentlig har nok med 100% jobb og familie. Burde jeg stile opp uansett og heller ta konsekvensene etterpå? Anonymkode: d1689...6f7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Sikker på at du jobber og har familie? For begge disse delene krever et valg. Eller spurte du på kg før du skapte deg familie og fikk jobb? Hva med å ta ansvar for deg selv? Du er over 18 og bør være fult kompetent til dette. Jeg skal love deg at ingen her på kg kan vite hvor mye din revmatiske tilstand påvirker deg. Eller hva familien vil si. Eller evt fri fra jobb for å gjøre dette. Så ta ditt eget valg og forstå at ingen er like deg og dermed kan gi deg det riktige svaret. Anonymkode: 599ad...44d 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Du må tenke på deg og din helse. Om du kan bli sykere av å hjelpe så burde jo hun har forståelse for det. Hun kan alltids bestille hjelp ved å bruke flyttebyrå.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Skaff deg en ryggrad, og gjenbruk svarene herfra, uavhengig av hvorvidt det også er din tråd: Anonymkode: 5ce3f...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Si til søsteren din hva du kan hjelpe med og hva du ikke kan hjelpe til med. Enkelt og rett frem. Anonymkode: 94adf...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 Du ønsker ikke å prioritere tid på dette. Det er ditt valg. Men kall det for hva det er. Anonymkode: 5cb27...aec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå