AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Hei! ☺️ Jeg har vært i et trygt og behagelig forhold i 9 år, generelt et fint forhold vil jeg si. Eneste er at vi kunne vært flinkere på å satt av tid sammen med hverandre. Det siste året ble det veldig lite tid sammen, noe som førte til at jeg slapp inn en annen mann. (Dette er veldig kort fortalt, men det har vært et krevende år og stå i mellom to menn). På den ene siden så stabilt, forutsigbart og trygt. På alle måter. Og den andre fyren gir mer passion, spenning og har de fordelene med at alt er «nytt» (ja, jeg vet dette går over). Den «nye» mannen er alfamann, kontrollerende og sjalu. Setter mange grenser i et forhold, hvor det handler om at det kan være MULIG at man kommer i kontakt med andre menn. Å dra ute på byen med venninner er no go for han. På andre områder er han super. Han har noen rare meninger, rask med å slutshame damer og menn er det sterkeste kjønn typ. Disse holdningene tar jeg avstand fra, og ser på som veldig negativt. Når vi er uenig er han rask med å slette/blokke meg, for også komme tilbake etterhvert. Når jeg søker opp «narsissist» ser jeg flere likhetstegn. Tidligere samboer er en veldig pen og kjekk mann, utrolig god økonomi og har alt på stell. Ønsker seg barn. Vet han hadde blitt en fin pappa, og er enkel å kommunisere med. «Nye» mannen er tøff og kjekk, helt vanlig økonomi, barn fra før (dårlig samarbeid med barnemor), er villig til flere barn men er utfordrende å samarbeide med. Har noen vært i lignende situasjon? Veldig frustrerende. Trenger ingen kommentarer på at jeg slapp inn denne mannen i utgangspunktet, det vet jeg er forferdelig gjort og har slit mye med i ettertid og vil _ALDRI_ skje igjen. Selvom jeg har vært den «slemme» på mange måter har det vært tøft og vanskelig, jeg ønsker ingen sympati her. Fornuften min vet hvem jeg hadde fått det minst problematisk med, men likevel styres jeg mot den «nye». Og har et slags ønske i mitt eget hode, på hvordan ting kunne blitt her (her er han også flink å snakke for seg - for også rakke ned eller lage dårlige stemning senere). Hva tenker dere? Hilsen, - dame 27 år. Anonymkode: c6db1...a73
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Du har svart selv. Og lært mye på reisen. Løp fra den nye. Fort. Anonymkode: 663a9...1f7 1
AllahBallah Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Tja, anbefaler deg å bare kjøre på! Men du får ikke lov til å søke sympati om noen år, når denne nye mannen har knekt deg totalt psykisk. Dominert deg, hersket over deg, ødelagt deg, fremtiden din og alle stabile forhold du har til menneske rundt deg nå. Fordi: Du vet hva du går inn i. Lykke til 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Jeg forstår ikke en gang at dette er et valg du trenger hjelp til å ta? Han nye skriker jo omtrent at han i det minste vil være psykisk mishandlende med enorm sosial kontroll.. Anonymkode: 3176d...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Hadde aldri tatt han som er så kontrollerende. Jeg var med en når jeg var ung som ikke likte at jeg hadde venner. Når vi hadde dårlig periode så sa han du må være sammen med meg for resten av livet. For du har ingen andre en meg rundt deg. Han var super sjalu men var den som var utro. Jeg gikk. Trur han fikk sitt livs sjokk da. Var vanskelig å bli kvitt helt. Helt til meg møtte drømme mannen min. Til og med da sa han at det ikke var lurt av meg å bli gravid med han nye mannen. Siden det var han som var den rette for meg. Da skulle han selv bli far. Jeg er så glad at jeg kutta ut han da helt. Noen som synes det er artig å gi meg informasjon om hva som skjer med han. Han er skilt. Feit og mista håret tidlig. Ja jeg fryder meg. For det var så mye styr med han. Til og med foreldrene hans sa at dem savnet at jeg var med han. Og da møtte jeg dem etter 15 år det var slutt. Sa bare at jeg har det meget fint. Er gift med faren til mine to barn og presenterte han for dem. Det gjorde godt. Anonymkode: 92521...906
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg forstår ikke en gang at dette er et valg du trenger hjelp til å ta? Han nye skriker jo omtrent at han i det minste vil være psykisk mishandlende med enorm sosial kontroll.. Anonymkode: 3176d...ac3 Dette. Anonymkode: 2268e...2c5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei! ☺️ Jeg har vært i et trygt og behagelig forhold i 9 år, generelt et fint forhold vil jeg si. Eneste er at vi kunne vært flinkere på å satt av tid sammen med hverandre. Det siste året ble det veldig lite tid sammen, noe som førte til at jeg slapp inn en annen mann. (Dette er veldig kort fortalt, men det har vært et krevende år og stå i mellom to menn). På den ene siden så stabilt, forutsigbart og trygt. På alle måter. Og den andre fyren gir mer passion, spenning og har de fordelene med at alt er «nytt» (ja, jeg vet dette går over). Den «nye» mannen er alfamann, kontrollerende og sjalu. Setter mange grenser i et forhold, hvor det handler om at det kan være MULIG at man kommer i kontakt med andre menn. Å dra ute på byen med venninner er no go for han. På andre områder er han super. Han har noen rare meninger, rask med å slutshame damer og menn er det sterkeste kjønn typ. Disse holdningene tar jeg avstand fra, og ser på som veldig negativt. Når vi er uenig er han rask med å slette/blokke meg, for også komme tilbake etterhvert. Når jeg søker opp «narsissist» ser jeg flere likhetstegn. Tidligere samboer er en veldig pen og kjekk mann, utrolig god økonomi og har alt på stell. Ønsker seg barn. Vet han hadde blitt en fin pappa, og er enkel å kommunisere med. «Nye» mannen er tøff og kjekk, helt vanlig økonomi, barn fra før (dårlig samarbeid med barnemor), er villig til flere barn men er utfordrende å samarbeide med. Har noen vært i lignende situasjon? Veldig frustrerende. Trenger ingen kommentarer på at jeg slapp inn denne mannen i utgangspunktet, det vet jeg er forferdelig gjort og har slit mye med i ettertid og vil _ALDRI_ skje igjen. Selvom jeg har vært den «slemme» på mange måter har det vært tøft og vanskelig, jeg ønsker ingen sympati her. Fornuften min vet hvem jeg hadde fått det minst problematisk med, men likevel styres jeg mot den «nye». Og har et slags ønske i mitt eget hode, på hvordan ting kunne blitt her (her er han også flink å snakke for seg - for også rakke ned eller lage dårlige stemning senere). Hva tenker dere? Hilsen, - dame 27 år. Anonymkode: c6db1...a73 Alfahann er det siste han er. Sjalu kontrollfrik er noe ganske annet og ingen med vett i behold involverer seg i det. Anonymkode: 80386...53b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 Hi er du egentlig i tvil om hvem du bør gå for. Les ditt eget innlegg. Hvilke hadde du anbefalt til din datter? Anonymkode: 90c81...510
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 Alfamann? Altså et dårlig førsteutkast av et produkt. Bare der ringer varselbjellene For ikke å snakke om at DU bedriver å diagnostiserer fordi du har lest om noe. Jeg leste om månelandingen. Det betyr ikke at jeg har gått på måenen. Åpenbart ikke forholdet for deg. Anonymkode: 29804...961
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 Det psykologiske spillet hans gjør deg avhengig av han. Snille, normale menn gjør ikke slikt mot andre mennesker. Det er derfor du ikke får det samme rushet hos han forrige. Og dere hadde det generelt fint. Og da kjenner du ikke den voldsomme oppturen når det går fra forferdelig til bra. Det er ikke kjærlighet. Hverken hos deg eller han. Han vil kun ha deg for livsgleden han klarer å suge ut av deg. Når det ikke er mer å hente, og hvis du ikke er rik, så blir du før eller senere byttet ut med et yngre offer. Han vil selvsagt behandle henne som en dronning utad, så du får se hva du har mistet. Slike mennesker elsker å ha desperate fans etter seg, som han kan tråkke på, og de ikke bare godtar det, men trygler om å få han. Anonymkode: 57de9...bdf 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #11 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den «nye» mannen er alfamann, kontrollerende og sjalu Nærmere en selvmotsigelse er det vel ikke mulig å komme? Anonymkode: f3e61...283
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! ☺️ Jeg har vært i et trygt og behagelig forhold i 9 år, generelt et fint forhold vil jeg si. Eneste er at vi kunne vært flinkere på å satt av tid sammen med hverandre. Det siste året ble det veldig lite tid sammen, noe som førte til at jeg slapp inn en annen mann. (Dette er veldig kort fortalt, men det har vært et krevende år og stå i mellom to menn). På den ene siden så stabilt, forutsigbart og trygt. På alle måter. Og den andre fyren gir mer passion, spenning og har de fordelene med at alt er «nytt» (ja, jeg vet dette går over). Den «nye» mannen er alfamann, kontrollerende og sjalu. Setter mange grenser i et forhold, hvor det handler om at det kan være MULIG at man kommer i kontakt med andre menn. Å dra ute på byen med venninner er no go for han. På andre områder er han super. Han har noen rare meninger, rask med å slutshame damer og menn er det sterkeste kjønn typ. Disse holdningene tar jeg avstand fra, og ser på som veldig negativt. Når vi er uenig er han rask med å slette/blokke meg, for også komme tilbake etterhvert. Når jeg søker opp «narsissist» ser jeg flere likhetstegn. Tidligere samboer er en veldig pen og kjekk mann, utrolig god økonomi og har alt på stell. Ønsker seg barn. Vet han hadde blitt en fin pappa, og er enkel å kommunisere med. «Nye» mannen er tøff og kjekk, helt vanlig økonomi, barn fra før (dårlig samarbeid med barnemor), er villig til flere barn men er utfordrende å samarbeide med. Har noen vært i lignende situasjon? Veldig frustrerende. Trenger ingen kommentarer på at jeg slapp inn denne mannen i utgangspunktet, det vet jeg er forferdelig gjort og har slit mye med i ettertid og vil _ALDRI_ skje igjen. Selvom jeg har vært den «slemme» på mange måter har det vært tøft og vanskelig, jeg ønsker ingen sympati her. Fornuften min vet hvem jeg hadde fått det minst problematisk med, men likevel styres jeg mot den «nye». Og har et slags ønske i mitt eget hode, på hvordan ting kunne blitt her (her er han også flink å snakke for seg - for også rakke ned eller lage dårlige stemning senere). Hva tenker dere? Hilsen, - dame 27 år. Anonymkode: c6db1...a73 Å herregud. Hvorfor styre med en sånn marerittfyr? Hold deg til han som er normal i hue. Anonymkode: 59dd0...2f8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 Begynner denne nye mannen sitt navn på S og er fra Bergens området? Identisk med min ex , styr unna , dette blir bare verre. Anonymkode: ced8b...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå