AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Jeg tenker å oppkalle sønnen min etter meg. Tenkte da å velge Celinus. Eksmannen er litt skeptisk, men jeg synes navnet er flott og unikt. Hvilke tanker har dere? Anonymkode: 9438f...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Loooool Anonymkode: a342d...281 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Mine tanker er at du troller😂 Anonymkode: 38512...7bc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars 😂😂 nei men celius er et navn, det kan du bruke Anonymkode: 85838...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Celinus høres ut som et virus. Husk at barnet skal leve med dette navnet opp i voksen alder. Trenden nå er superspesielle navn som hverken klinger bra eller er fine på papiret. Anonymkode: e300a...a88 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Hva med Cillian? Anonymkode: 3dfa2...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars Om det er flott eller ikke er jo irrelevant dersom det ikke blir godkjent, en tanke man bør tenke før man gjør et sånt valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars Hahahahahah 😂😂😂 det var dagens! Anonymkode: 14226...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med Cillian? Anonymkode: 3dfa2...8fb Det uttales Killian (K), og minner kun om Celine, Cecilie eller hva enn ts heter på skrivemåte. Men det må jo være troll. Eksmannen er skeptisk. Eksmannen. Skal hun bytte navn på den allerede fødte ungen? Det er vel ytterst få som går ifra hverandre under svangerskapet. Så sjansen er større for at dette er troll, enn at det er oppriktig. Anonymkode: 3b2a9...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars Har eksmannens mening noe å si? Eller er det han som har bidratt med sæden? Celinus høres ikke bra ut. Dessuten tror jeg at du troller. Anonymkode: d8dd9...806 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Del Skrevet 3. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Celinus høres ut som et virus. Haha samme jeg tenkte. Celinus er noe du tar medisin for å bli kvitt. Anonymkode: d139a...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 3. mars #12 Del Skrevet 3. mars Mener vel Celsius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det uttales Killian (K), og minner kun om Celine, Cecilie eller hva enn ts heter på skrivemåte. Men det må jo være troll. Eksmannen er skeptisk. Eksmannen. Skal hun bytte navn på den allerede fødte ungen? Det er vel ytterst få som går ifra hverandre under svangerskapet. Så sjansen er større for at dette er troll, enn at det er oppriktig. Anonymkode: 3b2a9...b29 Ok, det visste jeg ikke. Det er et irsk guttenavn og jeg har alltid trodd det uttales med C 😊. Ser nå i ettertid at dette er nok et troll ja. Anonymkode: 3dfa2...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå