AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Hvordan klarer dere å gå med miniskjørt og høye hæler? Det må være slitsomt å passe på alt. Alt fra å gå pent (slik at en ikke ser ut som en er på fylla), til at undertøyet + moms vises. Så da lurer jeg på er det ikke mye bedre å ha på seg klær som er litt større, og en kan slippe å tenke på alt.. Jeg måtte bare spørre Anonymkode: 91a75...19b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Øvelse gjør mester! Anonymkode: cea64...34b 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 Om undertøy + moms vises, så kan man vel fastslå at skjørtet ER for lite, det er stilløst. Ei dame med stil kan kle seg med klær som faktisk passer og ser bra ut. Kan godt bruke miniskjørt, men ikke så kort at skjørtet i seg selv egentlig er unødvendig. Når det kommer til skovalg bør man jo klare å holde balansen i skoa man velger. Lurer veldig på hva du egentlig har sett, og hvor gammel vedkommende var 😅 Anonymkode: 6e94c...ed5 2
Peanut Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Null stress, så lenge skjørtet er så langt at det går over stumpen når man sitter ^^,
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 Jeg kunne gå med hæler før. Nå er det så ubehagelig at jeg omtrent aldri bruker det mer. Så øvelse og motivasjon. Du må ville tåle ubehaget Anonymkode: b495b...476
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 Har en skade som gjør det umulig med høye heler lenger. Korte skjørt og kjoler liker jeg. Anonymkode: 3feb3...f36
Kniv & gaffel Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Jeg går ikke med høye hæler, den torturen ser jeg ingen mening i å utsette meg selv for. Hvis jeg bruker korte kjoler eller skjørt, har jeg alltid en tykk strømpebukse under. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 Kjøper sko som ikke er høyere enn at jeg fint klarer å gå med dem en hel dag. Kjøper dem en størrelse større slik at jeg kan ha såle i front. Har uansett kontorjobb så jeg sitter en del, hadde ikke gjort det om jeg jobbet i en jobb hvor jeg går mye. Miniskjørt er ikke noe stress, passer på å dra det ned når jeg reiser meg og sitter med beina i kors stort sett. Anonymkode: b5706...ac6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 Klarer ikke- bruker av og ti korte kjoler og flate sandaler om sommeren da. Anonymkode: a0d90...1b5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #10 Skrevet 4. mars 2024 Gjør det ikke, for ser ut som walk of shame når jeg gjør det Anonymkode: a84d3...9b0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #11 Skrevet 4. mars 2024 Skjønner virkelig ikke hvorfor de gidder😅 Anonymkode: c569d...a83 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #12 Skrevet 5. mars 2024 Som sagt over her, øvelse gjør mester. 🙌 Jeg er mann, men har prøvd meg i drag en del ganger. Hælene har vært høye, men med øvelse greier man å gå elegant på de. Skal ikke påstå at det er veldig komfy, men en kveld her og der takler man. Kort kjole/skjørt går også greit, bare det ikke blir alt for kort. Viktigste er å ha fokus når man skal sette seg ned, og mens man sitter. Det har gått fint for meg.☺️ Anonymkode: 38784...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå