AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Lurer på hvorfor Damer Hva er egentlig fordelen med og være Barbert Nedentil??? Og hvor ofte gjør dere de 😉😃 Anonymkode: 73357...5e8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Det er sikkert veldig individuelt, men for min del så føles det renslig og deilig å være glattbarbert, det ser penere ut, det føles bedre når jeg blir slikket (og mannen min får ikke hår i munnen) jeg kjenner mer når vi har sex siden det blir så tett, nært og klamt. Jeg barberer meg stort sett hver gang jeg dusjer og det har jeg gjort i 20 år. Mannen min er også glattbarbert. Så her i huset har vi det helt glatt og det skal vi fortsette med 😄 Utover det så er det fint at vi alle er forskjellige, ingen hat mot de som vil la det gro. Det viktigste er å gjøre som man føler eller liker. Anonymkode: 832ba...021 6 1 2
skreppamedleppa Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Jeg synes det kjennes deilig ut å være nydusjet, nybarbert med reint sengetøy. Det er hverdagsluxus og en himmelsk digg følelse. Jeg synes sex er bedre. Både sammen med mannen og solo. Jeg synes det er reinere og enklere under mensen. Jeg liker å være barbert, både nedentil, armhulen og legger. Det er et velvære moment Det klør og svir når kjønnshår blir for langt. Jeg synes det er finest rent estetisk Barberer meg ca 2 ganger i uken, vinter som sommer Jeg har heller ingenting imot at andre ikke barberer, det er en preferansesak som er opp til hver og en men jeg liker godt å være barbert og har funnet ut hva som er best for meg😊 Endret 3. mars 2024 av skreppamedleppa 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Jeg barberer fordi jeg føler meg mer vel med det. Barberer hver gang jeg dusjer Anonymkode: 712a3...bea 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Fordelen er bare å gjøre det en liker best selv. Jeg liker følelsen av glatt hud og synes det er bedre under sex Anonymkode: f9ea8...99a 3
Gjest kvinne 1979 Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 Føler meg renere uten hår og liker følelsen av glatt hud. Barberer ikke, men bruker hårfjerningskrem ca 1 gang i uken. Da stikker det ikke når hårene vokser ut igjen 😊
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg barberer fordi jeg føler meg mer vel med det. Barberer hver gang jeg dusjer Anonymkode: 712a3...bea Da må jeg nesten spørre... Barberer du alt for ofte eller stinker du svett i mange dager? Anonymkode: a1c85...770
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lurer på hvorfor Damer Hva er egentlig fordelen med og være Barbert Nedentil??? Og hvor ofte gjør dere de 😉😃 Anonymkode: 73357...5e8 Føles mye bedre å være shavet, glatt og rensligere! Ekkelt,stygt og fælt med hår syns jeg, mannen og! Alle må gjøre det de selv vil! Anonymkode: 03742...937 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 Jeg har ikke barbert meg nedentil på flere år. Er ikke seksuelt aktiv og kommer ikke til å være det heller. Har ingenting imot mitt eget kroppshår. Det er ingen som ser meg naken eller skal se meg naken, så jeg beholder alt. Skal dog sies at jeg brukte å barbere meg når jeg var i et forhold for veldig lenge siden (jeg hatet det), og jeg hadde konstant soppinfeksjoner. Nå har jeg bare hatt soppinfeksjon èn gang, og det var når jeg stusset hårene altfor korte (ble nesten glatt). Jeg føler meg ren og er ren selv om jeg har hår. Anonymkode: 6de66...34f 7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke barbert meg nedentil på flere år. Er ikke seksuelt aktiv og kommer ikke til å være det heller. Har ingenting imot mitt eget kroppshår. Det er ingen som ser meg naken eller skal se meg naken, så jeg beholder alt. Skal dog sies at jeg brukte å barbere meg når jeg var i et forhold for veldig lenge siden (jeg hatet det), og jeg hadde konstant soppinfeksjoner. Nå har jeg bare hatt soppinfeksjon èn gang, og det var når jeg stusset hårene altfor korte (ble nesten glatt). Jeg føler meg ren og er ren selv om jeg har hår. Anonymkode: 6de66...34f Jeg har aldri hatt soppinfeksjon og er over 40 og har alltid barbert meg Anonymkode: f9ea8...99a 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #11 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har aldri hatt soppinfeksjon og er over 40 og har alltid barbert meg Anonymkode: f9ea8...99a Det er deg og ditt underliv. Jeg snakker om mitt. Anonymkode: 6de66...34f 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er deg og ditt underliv. Jeg snakker om mitt. Anonymkode: 6de66...34f Og jeg skjønner ikke hva ditt underliv har med temaet i tråden å gjøre når du ikke barberer deg. Det er ikke ditt underliv det handler om her i det hele tatt. Anonymkode: f9ea8...99a 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og jeg skjønner ikke hva ditt underliv har med temaet i tråden å gjøre når du ikke barberer deg. Det er ikke ditt underliv det handler om her i det hele tatt. Anonymkode: f9ea8...99a Men hva er det som går av deg, ble du snurt fordi noen får soppinfeksjon av å være glattbarbert, og du tenker at den personen mener at alle som barberer seg får sopp????? Dette er så typisk kvinner. Har ikke tenkt å svare deg mer. Ro deg ned... Anonymkode: 6de66...34f 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva er det som går av deg, ble du snurt fordi noen får soppinfeksjon av å være glattbarbert, og du tenker at den personen mener at alle som barberer seg får sopp????? Dette er så typisk kvinner. Har ikke tenkt å svare deg mer. Ro deg ned... Anonymkode: 6de66...34f Når det er tydelig at du ikke svarer på det tråden handler om om er det vel greit å poengtere det uten at du mister vett og forstand. Din soppinfeksjon og ditt eget behåret underliv er fullstendig irrelevant informasjon i denne tråden. Anonymkode: f9ea8...99a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Når det er tydelig at du ikke svarer på det tråden handler om om er det vel greit å poengtere det uten at du mister vett og forstand. Din soppinfeksjon og ditt eget behåret underliv er fullstendig irrelevant informasjon i denne tråden. Anonymkode: f9ea8...99a Hun gir eksempel, som alle andre gjør her - barnslig av deg med slike kommentar.🤣 Anonymkode: f35b1...bf9 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 Gjør det ca 2 ganger i uken , oftere hvis jeg vet at noen skal ned der 😜😂 orker ikke følelsen av at det stikker og gror der nede . K 38 Anonymkode: 815cf...516 2
Pingvinen Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har aldri hatt soppinfeksjon og er over 40 og har alltid barbert meg Anonymkode: f9ea8...99a Jeg fikk soppinfeksjon 4 av 5 ganger når jeg barberte nedentil. Har aldri soppinfeksjon når jeg beholder hår der. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 Jeg synes det er ekkelt og turn-off med kjønnshår. Så ille at jeg brekker meg bare av tanken. Derfor barberer jeg, og derfor har jeg ikke sex med noen som ikke er barbert. Anonymkode: c8738...f3e 2 1
feliek54 Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lurer på hvorfor Damer Hva er egentlig fordelen med og være Barbert Nedentil??? Og hvor ofte gjør dere de 😉😃 Anonymkode: 73357...5e8 Jeg er mann og jeg syns det et enda bedre å vokse seg for da stikker det ikke og når det vokser lit ut så stikker det heller ikke
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 Vokser❤️ Barberte i tenårene, men voksing er bedre hygienemessig. Er mer nøye på sommeren, men voks koster 700 i mnd eller hver femte uke. Høvler er dårlig for miljøet, ikke lett å komme til bak og rundt kjønnsleppene Anonymkode: f7c65...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå