AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Er det skummelt at en kvinne som tydelig er intelligent og pen også er seksuelt frigjort og gjør krav på sex, sier " ha jeg skal ikke ha noe kjedelig sex, har mine krav for performance". Er det noe menn liker eller syns er skummelt? Anonymkode: ac519...36a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Jeg er en sånn dame og har bare møtt menn som liker det. Anonymkode: 93cd1...f0d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Er det skummelt at en kvinne som tydelig er intelligent og pen også er seksuelt frigjort og gjør krav på sex, sier " ha jeg skal ikke ha noe kjedelig sex, har mine krav for performance". Er det noe menn liker eller syns er skummelt? Anonymkode: ac519...36a Tja, dersom du fremstår som en kvinne som har hatt sex med massevis av menn, ligging helg etter helg, så er du i allefall ikke forholdsmateriale 😉 - men for et ligg spiller det jo ingen rolle 🥳 Anonymkode: f1a63...fb2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en sånn dame og har bare møtt menn som liker det. Anonymkode: 93cd1...f0d Det har du nok, men er du fremdeles singel ? Anonymkode: f1a63...fb2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er det skummelt at en kvinne som tydelig er intelligent og pen også er seksuelt frigjort og gjør krav på sex, sier " ha jeg skal ikke ha noe kjedelig sex, har mine krav for performance". Er det noe menn liker eller syns er skummelt? Anonymkode: ac519...36a Ja, kjemperedd.. Så redd at jeg tisser i buksa. Anonymkode: 2e5f4...7da 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, kjemperedd.. Så redd at jeg tisser i buksa. Anonymkode: 2e5f4...7da Sikkert mange som liker wet-sex også. Det er noen for alle menn her til lands, påstås det! Anonymkode: a6440...620
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert mange som liker wet-sex også. Det er noen for alle menn her til lands, påstås det! Anonymkode: a6440...620 Hva har dette med wet-sex å gjøre? Anonymkode: 2e5f4...7da
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er det skummelt at en kvinne som tydelig er intelligent og pen også er seksuelt frigjort og gjør krav på sex, sier " ha jeg skal ikke ha noe kjedelig sex, har mine krav for performance". Er det noe menn liker eller syns er skummelt? Anonymkode: ac519...36a Tror ikke menn generelt er redd for dette. Men det kan nok irritere en del andre kvinner 😅 Anonymkode: cc508...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 Ikke redd, mer at det kan bli et slit med mye krangling. Anonymkode: 54a79...b8a
Cor Cubiculum Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er det skummelt at en kvinne som tydelig er intelligent og pen også er seksuelt frigjort og gjør krav på sex, sier " ha jeg skal ikke ha noe kjedelig sex, har mine krav for performance". Er det noe menn liker eller syns er skummelt? Anonymkode: ac519...36a Slike generaliseringer er tullete. "Menn" går ikke i flokk og mener, tenker og føler det samme. Når det er sagt, så tolker jeg sitatet: "Ha, jeg skal ikke ha noe kedelig sex, har mine krav for performance." som en "dominaholdning", helt uavhengig av utseende og intelligens. Den type sex tiltaler meg ikke, spesielt på en første date. Men generelt liker jeg intelligente, sterke kvinner. Gjerne vakre også. Tidlig i 20-årene ble jeg forført av ei som var alt dette. Men varm, følsom og ledende på en god måte. Og over 40. Meget minneverdig periode.... 1
Isambard Skrevet 3. mars 2024 #11 Skrevet 3. mars 2024 Høy stilling intelligent og pen er ikke skummelt. Hvis hun sier at hun har krav til performance i senga - jeg hadde holdt meg langt unna. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 Folk som starter en seksuell relasjon med å kreve «performance» av motparten, er det som regel noe galt med. Da har vedkommende rett og slett ikke forstått hva sex handler om. Anonymkode: 508d1...393 6 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det skummelt at en kvinne som tydelig er intelligent og pen også er seksuelt frigjort og gjør krav på sex, sier " ha jeg skal ikke ha noe kjedelig sex, har mine krav for performance". Er det noe menn liker eller syns er skummelt? Anonymkode: ac519...36a Jeg liker at kvinner vet hva de vil og ivaretar sin seksualitet. For noen - kanskje spesielt middelaldrende - så kan det bikke over i entitlement, oppblåst ego og meggete. Det er lite attraktivt. Generelt så foretrekker jeg feminin, soft power over jenter som prøver å overgå flåsete menn. Anonymkode: 7a821...d0f 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 9 minutter siden, Cor Cubiculum said: Slike generaliseringer er tullete. "Menn" går ikke i flokk og mener, tenker og føler det samme. Når det er sagt, så tolker jeg sitatet: "Ha, jeg skal ikke ha noe kedelig sex, har mine krav for performance." som en "dominaholdning", helt uavhengig av utseende og intelligens. Den type sex tiltaler meg ikke, spesielt på en første date. Men generelt liker jeg intelligente, sterke kvinner. Gjerne vakre også. Tidlig i 20-årene ble jeg forført av ei som var alt dette. Men varm, følsom og ledende på en god måte. Og over 40. Meget minneverdig periode.... Nei ikke nie dominaholdning. Men har blitt skuffet nok ganger av menn som bare vil gni penisen, til å vite at man faktisk må stille krav helt fra start. At ikke mannen fra start av tenker det er ok å bare ha seg selv tilfredsstilt under akten. Anonymkode: ac519...36a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 Jeg tror ikke det er snakk om at menn er redde, men at det er turn off med kvinner som opptrer som selvberettigede, vulgære mannfolk.. Anonymkode: cfa06...e2a 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke det er snakk om at menn er redde, men at det er turn off med kvinner som opptrer som selvberettigede, vulgære mannfolk.. Anonymkode: cfa06...e2a Hva er selvberettiget og vulgært med det, nesten 100%menn i dag vil ha puppe bilder og sende dickpics. Lol bare en kvinne sier hun nekter å gjesper i senga og telle takplater så er det plutselig vulgært. Ja, ja.... Anonymkode: ac519...36a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 Når menn ikke er tiltrukket av en dame så er det fordi menn er redde, svake og slemme. Når en kvinne ikke er tiltrukket av en mann så er det fordi mannen er uattraktiv. ...eller kanskje det er så enkelt som at kvinnen er uattraktiv også 😏 Kommer det noen og "krever performance" så er det jo så frastøtende som det går an å få det, samtidig som man viser at man mangler grunnleggende sosial intelligens og EQ. Det er bra du avslører deg umiddelbart ts, så normale mennesker slipper å kaste bort tid på deg. Anonymkode: 2ee3c...dc8 2 3
1000x Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 Kan være litt skummelt, men også fantastisk, vil jeg tro, men har ingen erfaring med det selv. Ønsker er utelukkende positivt. Krav er litt mer komplisert. Dersom hun trenger noe så er det ok, dersom hun mener hun fortjener det er det ikke like bra.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 8 minutter siden, 1000x said: Kan være litt skummelt, men også fantastisk, vil jeg tro, men har ingen erfaring med det selv. Ønsker er utelukkende positivt. Krav er litt mer komplisert. Dersom hun trenger noe så er det ok, dersom hun mener hun fortjener det er det ikke like bra. Hvilken kvinne fortjener ikke orgasme i senga? Skal vi bare være der for å bli sædet? Anonymkode: ac519...36a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken kvinne fortjener ikke orgasme i senga? Skal vi bare være der for å bli sædet? Anonymkode: ac519...36a 🤮 Anonymkode: 508d1...393 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå