AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #1 Skrevet 3. mars 2024 Jeg ble sammen med første jeg hadde sex med, vi giftet oss. Han var dårlig og egoistisk i senga. Da hadde jeg dårlig sex liv i mange år. Er nå 48 og tallet er oppe i 4. Tenker det er viktig å prøve flere før man blir sammen med noen. Men hvor mange er akkurat passe? Anonymkode: 9d6ed...d04 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Ingen. Sex hører til i forhold. Anonymkode: 0d061...9f0 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #3 Skrevet 3. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen. Sex hører til i forhold. Anonymkode: 0d061...9f0 Det gjør det også, men unner ingen å være i forhold med mann som er egoistisk og kjedelig i senga. Er man for uvitende når man inngår pakt så vil der gå utover minst en av partene og ikke vare. Anonymkode: 9d6ed...d04 1 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. mars 2024 #4 Skrevet 3. mars 2024 Det er det ikke noen fasit på. Forholdet kommer når du finner den du ønsker å ha et forhold med. Uavhengig av sex. Ønsker man mer spennende sex kan man jo bare utforske dette utenfor forholdet.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 2 minutter siden, Sølvi Normalbakken said: Det er det ikke noen fasit på. Forholdet kommer når du finner den du ønsker å ha et forhold med. Uavhengig av sex. Ønsker man mer spennende sex kan man jo bare utforske dette utenfor forholdet. Og hvis den andre ikke gidder? Anonymkode: 9d6ed...d04
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. mars 2024 #6 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvis den andre ikke gidder? Anonymkode: 9d6ed...d04 Dette skjønte jeg ikke. Man finner jo alltid en annen som gidder. Letteste sak i verden å få seg sex. Så kan man jo ha det hyggelig med andre ting i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #7 Skrevet 3. mars 2024 8 minutter siden, Sølvi Normalbakken said: Dette skjønte jeg ikke. Man finner jo alltid en annen som gidder. Letteste sak i verden å få seg sex. Så kan man jo ha det hyggelig med andre ting i forholdet. Som kvinne er det jo lett, ikke som mann. Anonymkode: 3e9cc...8e1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 Færrest mulig egentlig. Under 5. Anonymkode: 256d9...689 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som kvinne er det jo lett, ikke som mann. Anonymkode: 3e9cc...8e1 Kan det være så vanskelig da? Bare legg nivået til sin egen standard i stedet for å sikte høyt over.
Gjest ElderMillenial Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 Så du ville kastet bort en potensiell veldig bra kjæreste og livspartner for å ligge rundt og teste vannet? De fleste har sex med ett par stykker før de finner en partner, men det betyr ikke at sexen blir bedre av den grunn? Hva får deg til å tro det? Problemet i det første forholdet du beskriver var ikke dårlig sex, men at mannen var egoistisk. Han hadde ikke blitt bedre i senga av at du hadde ligget med flere? Hva om de før var enda dårligere?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 4 minutter siden, ElderMillenial said: Så du ville kastet bort en potensiell veldig bra kjæreste og livspartner for å ligge rundt og teste vannet? De fleste har sex med ett par stykker før de finner en partner, men det betyr ikke at sexen blir bedre av den grunn? Hva får deg til å tro det? Problemet i det første forholdet du beskriver var ikke dårlig sex, men at mannen var egoistisk. Han hadde ikke blitt bedre i senga av at du hadde ligget med flere? Hva om de før var enda dårligere? Nei, men hadde jeg ligget ned flere før min egoistiske mann, så ville jeg kanskje visst mer om sex og visst han var dårlig i senga, noe jeg da ikke visste ettersom jeg hadde lite peiling og erfaring med sex. Var sammen i mange pr, ble ikke bedre bare kvelende tvang. Fant senere ut med andre menn at sex kan være godt og gøy. Dessverre 50% av de 4 jeg gar hatt var egoistiske og dårlige i senga. Tenker derfor det er smart å ligge med iallefall flere enn 4. Kanskje 10? Før man finner ut hva er bra og dårlig. Anonymkode: 9d6ed...d04 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 Etter 50 personer så har du en rimelig bra forståelse om hva som er bra, og hva som holder seg bra over tid. Noen er best i begynnelsen, andre blir bedre over tid. Noen har mye lyst i starten, men så dabber det av. Noen tar av, og det blir bedre og bedre. Anonymkode: 52345...8b8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 Null. Jeg kunne ikke tenke meg sex med en kvinne jeg ikke var på vei inn i et forhold med i utgangspunktet. Hadde nok ikke hatt muligheten om jeg skulle ønske det heller. Anonymkode: 14fc1...627 1
Hengebuksvinet Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 Nja. Har nok ikke med mengd å gjøre. Hadde et forhold med en som var sykt pen og veldig populær, da jeg var i tyveårene. Forstod aldri hvordan han kunne være så dårlig, med det draget på damer. Å bli virkelig god i senga utvikles ofte i lengre forhold, tror jeg. Og handler mest om at man er opptatt av å utvikle seg, og av å tilpasse seg den andre. Med mannen min har jeg ofte tenkt at han er perfekt. Det er noe med å bli gode i lag. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 13 minutter siden, Hengebuksvinet said: Nja. Har nok ikke med mengd å gjøre. Hadde et forhold med en som var sykt pen og veldig populær, da jeg var i tyveårene. Forstod aldri hvordan han kunne være så dårlig, med det draget på damer. Å bli virkelig god i senga utvikles ofte i lengre forhold, tror jeg. Og handler mest om at man er opptatt av å utvikle seg, og av å tilpasse seg den andre. Med mannen min har jeg ofte tenkt at han er perfekt. Det er noe med å bli gode i lag. Det kan utvikles ja, men når det skjer ingen utvikling på 8 år så har man sannsynligvis endt opp i et forhold med kjedelig sex liv. 🤷♀️ Også fea menn på over 45 år med nok erfaring vil jeg forvente de vet hva de gjør faktisk, da er det nok med en ukes prøvetid, og gjesper man fortsatt så er det bare å skjønne at det forholdet skal ned i dass. Anonymkode: 9d6ed...d04
Hengebuksvinet Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det kan utvikles ja, men når det skjer ingen utvikling på 8 år så har man sannsynligvis endt opp i et forhold med kjedelig sex liv. 🤷♀️ Også fea menn på over 45 år med nok erfaring vil jeg forvente de vet hva de gjør faktisk, da er det nok med en ukes prøvetid, og gjesper man fortsatt så er det bare å skjønne at det forholdet skal ned i dass. Anonymkode: 9d6ed...d04 He he. Ja... Man merker det jo før det har gått 8 år. Jeg har aldri orket å analysere så mye. Enten fungerer ting, eller så fungerer det ikke. Og da snakker jeg om hele pakken. Kjemi, respons og sex. Kastet bort litt tid da jeg var 19, på en mann som ikke ga meg noe i senga. Det største problemet med han, var at han var null interessert i å snakke om det.
1000x Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 Du vet uansett ikke hvordan din partner vil være om 5-10 år. Jeg har mer tro på å kjenne en person. Bli kjent med holdninger om ulike ting. Det gir en sikrere indikasjon på hva du har i vente, også seksuelt. 1
Fioljenta Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, men hadde jeg ligget ned flere før min egoistiske mann, så ville jeg kanskje visst mer om sex og visst han var dårlig i senga, noe jeg da ikke visste ettersom jeg hadde lite peiling og erfaring med sex. Var sammen i mange pr, ble ikke bedre bare kvelende tvang. Fant senere ut med andre menn at sex kan være godt og gøy. Dessverre 50% av de 4 jeg gar hatt var egoistiske og dårlige i senga. Tenker derfor det er smart å ligge med iallefall flere enn 4. Kanskje 10? Før man finner ut hva er bra og dårlig. Anonymkode: 9d6ed...d04 Nå ble jeg litt nysgjerrig. Håper du ikke har noe i mot at jeg spør: Merket du tidlig på din første mann, at han var egoistisk på andre områder i forholdet? Eller var det kun i senga? Grunnen til at jeg spør er at jeg også giftet meg med den første jeg hadde sex med. Jeg tenkte aldri på om vi kom til å ha dårlig sex fordi han var veldig opptatt av at jeg skulle ha det bra ellers i forholdet, vi pratet godt sammen, vi tilpasset oss hverandre og vi var begge nysgjerrige. Derfor regnet jeg bare med at sexen ville bli bra. Jeg har alltid tenkt at det er bedre å se på holdninger, enn på ferdigheter siden ferdigheter kan trenes opp, men holdninger er litt mer konstant. Men, hvis holdninger og sånt er på plass ellers i forholdet og sexen likevel blir dårlig, ja, så blir det jo veldig vanskelig… 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå