Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden fødsel svettet mye om natta. Etter fødsel var det helt grusomt de første 5-6 mnd, men er blitt noe bedre. Nå er det mest nakke og overkropp, dynen blir klam men ikke gjennomvåt lenger. Har tatt blodprøver og alt er fint, føler legen ikke bryr seg. Flere som har dette? Blir bedre når jeg har strikk i håret men har det ikke noe mer varmt enn jeg alltid har hatt det 

Anonymkode: 367cb...b0a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg svettet en del de første mnd etter fødsel. Det er normalt. Og hvertfall hvis du ammer 😅 Men hos meg ble det gradvis bedre. 

Anonymkode: d4c6b...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svettet veldig i noen måneder, kan ikke huske når det gav seg. Men jeg opplevde å bli veldig varm i graviditeten, altså å fryse mindre, og det har faktisk vedvart. Barnet er nå 1,5 år. Veldig rart. 

Anonymkode: 7397f...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket ikke noe spesielt til det etter fødsel nr 1 og 2. Men jeg har derimot hatt mye problemer nå de siste ca 6 mnd med det og nå er barnet 1 år og 8 mnd, dvs startet etter 1 år på minste. Vet jo ikke om det har sammenheng med det selvfølgelig. Men det er sykt irriterende. Sover alltid i kaldt soverom, nalen og med passelig dyne. Noen ganger er det et par ganger i uken andre ganger flere dager på rad. Til tider gjennomvåt dyne. Ikke vært hos legen og sjekket ennå, men høres jo ikke ut som legen tar det så seriøst da🥲

Anonymkode: 90453...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...