Gå til innhold

Sex med eldre kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, mann 26 her som har en need for å prøve sex med eldre kvinne da dette er noe jeg har blitt anbefalt. Noen tips til hvor jeg kan finne damer utenom Tinder og andre datingsider som er ute etter kun det samme som meg?

Anonymkode: 7ab74...bef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er i oslo Sir winston's klokken 1:30-3:00 på fredag og lørdager. Du trenger bare å være høffelig å spøre om telefon nummer. Har fått napp der før. Kan anbefales. Damer i slutten av 40åra/ begynelsen av 50 er bra i senga

Anonymkode: ffa60...44e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir stort sett misjonær.

Anonymkode: ae21e...ba1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir stort sett misjonær.

Langt ifra!

Anonymkode: b073e...02e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Langt ifra!

Keep telling urself that.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Keep telling urself that.

Tar det både forfra, bakfra og sidelengs. Er heller ikke fremmed for en omvendt cowgirl 😉

K53

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tar det både forfra, bakfra og sidelengs. Er heller ikke fremmed for en omvendt cowgirl 😉

K53

Dere er bare helt herlige .Modne kvinner anbefales på det varmeste

Anonymkode: 18706...7e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei, mann 26 her som har en need for å prøve sex med eldre kvinne da dette er noe jeg har blitt anbefalt. Noen tips til hvor jeg kan finne damer utenom Tinder og andre datingsider som er ute etter kun det samme som meg?

Anonymkode: 7ab74...bef

Kan noen forklare meg hvorfor det er så ‘in’ med unge menn og eldre damer for tiden? Føler jeg får opp tråder om dette flere ganger i uken og sånn har det vært ett par år nå.

Og når  du sier ‘eldre kvinne, hvor mye eldre tenker du da? 

Anonymkode: 3195a...411

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan noen forklare meg hvorfor det er så ‘in’ med unge menn og eldre damer for tiden? Føler jeg får opp tråder om dette flere ganger i uken og sånn har det vært ett par år nå.

Det er det nye. Artig at det omvendte ses på med stygge øyne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er det nye. Artig at det omvendte ses på med stygge øyne.

har med at yngre damer liker sjelden konkurranse om de yngre mannfolka. Jeg er sjeleglad for at det har snudd. 

Hilsen kvinne 50+.

Anonymkode: 7b5f2...a6d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

har med at yngre damer liker sjelden konkurranse om de yngre mannfolka. Jeg er sjeleglad for at det har snudd. 

Hilsen kvinne 50+.

Jeg mente at en gammel mann tar en ung kvinne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hilsen kvinne 50+.

Så enig, så enig !

Kv. 48

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Antagelig en eller to som har stor morro med å opprette enormt mange tråder om samme tema for så å se de samme traverne fylle tråden :kaklehone:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Det har stort sett vært en gigantisk skuffelse, men noe man selvsagt burde ha vært forberedt på når man vet hva aldring gjør med menneskekroppen. Fysjogfysj, men fylla har skylda - iallfall for min del.

Anonymkode: a97d1...8fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare deili å peise på med ei eldre dame. :) 

Anonymkode: 6467b...8c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har stort sett vært en gigantisk skuffelse, men noe man selvsagt burde ha vært forberedt på når man vet hva aldring gjør med menneskekroppen. Fysjogfysj, men fylla har skylda - iallfall for min del.

Kysset du aldri mora di på kinnet som gutt, pga at hun ikke var fin? Hvis nei, kan det være årsaken og ikke fylla😉

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 minutter siden):

Kysset du aldri mora di på kinnet som gutt, pga at hun ikke var fin? Hvis nei, kan det være årsaken og ikke fylla😉

Kanskje han var så full at han egentlig fikk med seg en gammel mann hjem og trodde det var ei dame.

Anonymkode: 6467b...8c7

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Jeg vet ikke hva slags incestuøse fantasier du har, men for meg  har slike kyss ingenting med sex å gjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...