Gjest Gjest_onyX_* Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Hei! Lurte bare på en ting... Siden jeg trener fotball og styrke (løper på mølle ca. 20 min etter styrke) gjennom vær eneste uke, så føler jeg at jeg har skikkelig kondis! Løper 3000m på litt over 10.45min. Målet er å få under 10.45 kanskje. Har trent som maraton løper de siste ukene. Dette merket jeg når jeg skulle ligge med dama i helga. Jeg klarte faktisk å jobbe skikkelig lenge og var som et dyr! (Nesten verre, hehe :smile: ) Hun driver med dans, og er god til å bevege seg. Men for å si det sånn, jeg dominerte i senga. Under hele økta så var det kun jeg som jobba, og det likte hun! Litt av en atlet jeg er Jeg sa til henne at hun kunne slappe helt av mens jeg gjorde jobben. Hun ble faktisk sliten av bare å holde på med meg, og det var jeg som gjorde jobben, hehe Noen andre som holder på lenger av bedre kondisjon?
Ola Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Merker at jeg holder ut mindre pga dårlig kondisjon! Legger ikke så mye på meg selv om jeg spiser masse og er ikke interessert i sport, men å kunne holde det gående i senga uten å kollapse er mer enn god nok grunn til å justere opp hastigheten på tredemølla.
Leo Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 (endret) God kondisjon er helt klart en fordel både i sengen og andre steder. Mange gode stillinger er f.eks. fysisk krevende. Trening gir også økt testosteronnivå i kroppen som igjen virker stimulerende både på lyst og evne. For svært mange er bedre kondis = bedre sex! Endret 2. februar 2006 av Leo
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Meg trådstarter. Ja, helt enig. Føler at i de periodede som jeg trener (de er da ofte veldig lenge) har jeg bedre sex. Dama driver med dans, og takk Gud for noen bevegelser hun gjør! Hvis dere har sett musikkvideor av Hip-Hop artister hvor damer shaker med rompa, ja, sånn gjør dama! Hehe :smile: Flere som dele erfaring her??
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Kan du bruke et annet gjestenick trådstarter? Det er allerede en bruker her inne med samme nick. Blir litt forvirrende.
Ginen Skrevet 4. februar 2006 #6 Skrevet 4. februar 2006 Har ingen problemer med å tro at god kondisjon forbedrer utholdenheten i senga. Men pass på så du ikke sliter ut partneren!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå