Gå til innhold

Bekymret venn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei dere. 

Jeg har en venninne som er gravid med sin x kjæreste. Han var ganske ufin og rett å slett psykisk bråkete med henne når det ble slutt. Og det ble mye styr med politiet og andre instanser. Nå har det vært stille en stund mellom de to, men jeg bekymrer meg mye hvordan det blir for henne etter fødsel. 

Men her en dag så fortalte en annen venninne av meg at hun hadde vært på date med han. (De kjenner ikke hverandre)  og jeg holdt på å fikk kaffen i vrangen kan man trygt si. Sa ikke så mye for det er jo ingen vits for alt er jo rosenrødt og bare fint mellom de. Men jeg spurte litt rundt om han har barn, eget hus, jobb osv som man normalt gjør når noen forteller at de har vært på date. 

Han har ikke fortalt henne at han venter barn men har sagt at han har en veldig psykisk ustabil x som ham har måttet bruke politiet på osv. 

Men sannheten er at det var andre veien det skjedde og at det var mange vitner i nabolaget til dette. Hva gjør man med slikt? Er bekymret for de begge 2 nå 🙈

Anonymkode: fbd7f...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor  gamle er dere? Om en date hadde fortalt meg at "eksen min er klin gærn" så hadde det vært et lite rødt flagg i utgangspunktet. Og om dette er en nær venninne så hadde jeg fortalt det jeg kunne. Om det er viktig for deg å ikke involvere deg, så hadde jeg ihvertfall fått henne til å reflektert litt rundt situasjonen med denne fyren. For min del hadde jeg blitt skuffet om jeg involverte meg med en sånn type, og venner som visste det ikke snakket med meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...