Gå til innhold

Den svenske tinderbedrageren på TV2

Anbefalte innlegg

Helt sykt!

Hvorfor skjuler de identiteten til en sånn mann? Og ingen hjelper disse folkene?

Han kan jo bare fortsette å svindle folk siden identiteten er skjult og det får ingen konsekvenser for mannen-som åpenbart er helt syk og grusom

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skjuler identiteten og bilde til voldtektsmenn og pedofile som har voldtatt barn også, og det er mye verre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Ana82 said:

Helt sykt!

Hvorfor skjuler de identiteten til en sånn mann? Og ingen hjelper disse folkene?

Han kan jo bare fortsette å svindle folk siden identiteten er skjult og det får ingen konsekvenser for mannen-som åpenbart er helt syk og grusom

Navnet hans ligger offentlig på et svensk diskusjonsforum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornavnet startet på R og etternavnet starter på S 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Ikke den største overraskelsen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han har sagt ja til og gjøre intervjuet pga. han har blitt lovet anonymitet.

Bryter de denne vil de nok aldri få slike intervjuobjekter igjen. TV2 er en business og å ødelegge ryktet sitt på den måten får ikke akkurat penger på konto.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så denne serien i går og ble så oppgitt. Kan forstå at det er en vanskelig situasjon når man blir manipulert osv men likevel forstår jeg ikke at det går an å være så naiv. Jeg hadde aldri falt for noe sånt. "Gi meg 150.000 kr så skal jeg investere de så du får igjen 300.000". Alle som er litt oppegående skjønner at det er en scam, ellers ville jo alle som drev med sånne deals vært rike. Og hun damen som drev bryggeri/bakeri etc syntes jeg veldig synd på. Alle varsellampene burde jo lyst da hun skulle underskrive kontrakten og det meste var feil..

Helt utrolig at R. P (han har bytta etternavn) ikke har blitt arrestert, hvordan går det an? Og jeg leste på et visst svensk forum at onkelen hans hjelper han med å scamme folk 😮 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se denne dokumentaren når jeg leste her inne.

Skjønner ikke at de gir fra seg person nr når de ikke kjenner han en gang, og godtar bank id😳 Synes synd på hun Veronica, all den harde jobbingen og bare miste alt. 

Jeg klarte ikke skjønne hvordan Emelie ble skyldig sånn 700 000? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloms skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at de gir fra seg person nr når de ikke kjenner han en gang, og godtar bank id😳 

Det kalles tillit da. Har ikke sett serien, men jeg har fått voldsom tillit til personer på superkort tid. Sier ikke at dette kunne vært meg, men for meg er det ikke umulig å skjønne at man blir lurt faktisk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (15 minutter siden):

Det kalles tillit da. Har ikke sett serien, men jeg har fått voldsom tillit til personer på superkort tid. Sier ikke at dette kunne vært meg, men for meg er det ikke umulig å skjønne at man blir lurt faktisk 

Så mye tillit at man gir vekk person nr? Når det er noe man lærer/leser de fleste steder  at man ikke skal gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært en fulltidsjobb for han å holde kontroll på alle damene samtidig med navn og avtaler og slikt. sprøtt. Vet at ikke alle ble involvert i samme tidsperiode men 2020-2023 er kort tid. 

Carl Aksel (paradise hotel) drev vel også på med noe lignende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...