AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Står i en litt kjipt situasjon for øyeblikket mtp jobb. Helt selvforskyldt, da jeg selv sa opp jobben for å flytte inn til kjæresten. Uroer meg mye rundt når det er min tur til å få landet en ny jobb. Søker hele tiden, og står i en situasjon der jeg enten er overkvalifisert i mange jobber og underkvalifisert pga ingen erfaring innenfor min utdannelse. Er flere intervjuer jeg har vært på som ikke velger meg, der jeg har fått beskjed om at jeg ikke blir valgt fordi jeg rett og slett er overkvalifisert. Har kun vært arbeidsledig litt over 1 mnd, men har søkt jobber i mange måneder. Avslag på avslag i jobber som er relevant for min utdanning. Går på selvtilliten, men prøver fortsatt å holde motet oppe. Prøver lykken her ute og spør for å roe ned tankene litt, er det noen som kan tyde noe? Anonymkode: 69b48...f26
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #2 Skrevet 3. mars 2024 Jeg mistet jobben min i fjor, søkte hauger av jobber og ble kalt inn til kun 2 intervju, og fikk heldigvis en av de. Var arbeidsledig i 3 mnd. Så dette ordner seg nok!:) Anonymkode: b4bba...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå