AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Jeg er sykelig overvektig og har ekstremt dårlig selvbilde. En ting jeg jobber med er å ikke gå og se ned i bakken. Det som skuffer meg veldig er alle de stirrende og stygge blikkene jeg får. Føler meg enda verre av de. Ser du stygt på sykelig overvektige? Anonymkode: 60c8a...913 18
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 Nei, det gjør jeg ikke. Anonymkode: 71700...ee2 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 Nei, selvsagt ikke. Det er der jo ingen grunn til. Stirrer ikke stygt på noen. Anonymkode: e4809...71f 9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 Nei. Har selv vært sykelig overvektig, så vet hvordan man blir sett på/behandlet. Anonymkode: 5109c...2d5 6 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Du må jobbe med deg selv. Alle de stygge blikkene er garantert i hodet ditt. Jeg har selv bmi på 40 og aldri sett noen se stygt på meg. Anonymkode: bb028...aed 8 2
Muskath Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er fan av mangfold. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må jobbe med deg selv. Alle de stygge blikkene er garantert i hodet ditt. Jeg har selv bmi på 40 og aldri sett noen se stygt på meg. Anonymkode: bb028...aed Ts: Jeg skulle ønske det var slik, men blikkene de er der. Folk stirrer. Ser deg opp og ned og stirrer. Min bmi er over 50. Anonymkode: 60c8a...913 8 2
Gjest Luksusbia Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts: Jeg skulle ønske det var slik, men blikkene de er der. Folk stirrer. Ser deg opp og ned og stirrer. Min bmi er over 50. Anonymkode: 60c8a...913 Men er det barn eller voksne? Kan det være at siden du tror det verste, så tolker du blikk negativt? Skal sies at min erfaring er at folk egentlig ikke bryr seg. Samtidig får slanke bedre service
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 Nei. Litt lubben selv og merker ikke folk ser stygt på meg. Anonymkode: ebcd5...b41 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #10 Skrevet 2. mars 2024 Helt ærlig, ja. Tenker dette er et menneske som ikke klarer å kontrollere seg, eller som overspiser for å regulere følelser. Enten du bare kjøper junk på butikken eller bare kjøper øl, får du samme blikk at meg. Anonymkode: 6dfb9...76e 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #11 Skrevet 2. mars 2024 Nei, men jeg får litt vondt inni meg, for det må være veldig vanskelig og deprimerende å være syklig overvektig. 😔 Anonymkode: cd917...a7e 7 5
Muskath Skrevet 2. mars 2024 #12 Skrevet 2. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Helt ærlig, ja. Tenker dette er et menneske som ikke klarer å kontrollere seg, eller som overspiser for å regulere følelser. Enten du bare kjøper junk på butikken eller bare kjøper øl, får du samme blikk at meg. Anonymkode: 6dfb9...76e Noe så tåpelig. Bry seg med hva andre kjøper og sende stygge blikk. Har du virkelig ikke annet å beskjeftige deg med i hodet ditt ? 17 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #13 Skrevet 2. mars 2024 Luksusbia skrev (5 minutter siden): Men er det barn eller voksne? Kan det være at siden du tror det verste, så tolker du blikk negativt? Skal sies at min erfaring er at folk egentlig ikke bryr seg. Samtidig får slanke bedre service Ts: Voksne og da som regel damer. Anonymkode: 60c8a...913 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #14 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, men jeg får litt vondt inni meg, for det må være veldig vanskelig og deprimerende å være syklig overvektig. 😔 Anonymkode: cd917...a7e Ts: Det er ikke lett. Akkurat nå har jeg to bukser og to gensere som passer. Alt annet har blitt for lite og jeg prøver å gå ned så derfor kjøper jeg ikke nye klær. Føler meg dritt hver dag. Unngår speil. Anonymkode: 60c8a...913 11
Gjest Annas1992 Skrevet 2. mars 2024 #15 Skrevet 2. mars 2024 Jeg jobber med noen med bmi rundt 50, og ser jo at folk stirrer på vedkommende. Men jeg er sikker på at det handler om vedkommendes væremåte og bekledning, ikke vekten.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #16 Skrevet 2. mars 2024 Jeg tenker stakkars folk. Hva har de opplevd i livet? Et stort tomrom i sjelen som de har prøvd å fylle. Jeg synes bare synd på store mennesker. Jeg har selv vært deprimert og da gikk jeg opp 10 kg på kort tid, så jeg tenker alltid at det mest sannsynlig har noe med psyken deres å gjøre. Anonymkode: 01f86...587 8 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #17 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Litt lubben selv og merker ikke folk ser stygt på meg. Anonymkode: ebcd5...b41 Litt lubben er ikke sykelig overvektig. Vi snakker 120 kg + Anonymkode: 60c8a...913 4 3
Gjest Hoia Skrevet 2. mars 2024 #18 Skrevet 2. mars 2024 (endret) Ikke i det hele tatt. Mange kraftige menn er kjekke og avslappede, jeg stirrer mer på sånne "Adhd-Terkel i knipe" folk. Jeg har aldri sett sånne amerikanske tilstander da, bortsett fra Dr. Now på TV. Det der var faktisk litt artig å følge med på, selv om det må ha vært en belastning å være så stor, hun ene der måtte ligge i bagasjerommet, med nedslåtte seter. Masse humor da, lo av det selv. Dr. Now rådet dem til å spise hjertesalat med eggerøre. Endret 2. mars 2024 av Hoia
Gjest N3m0 Skrevet 2. mars 2024 #19 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts: Jeg skulle ønske det var slik, men blikkene de er der. Folk stirrer. Ser deg opp og ned og stirrer. Min bmi er over 50. Anonymkode: 60c8a...913 Kan jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier, og hvordan du havnet der? Jeg spør av ren nysgjerrighet, jeg dømmer ikke. Har selv slitt med fedme. Ser ikke stygt på sykelig overvektige folk, nei.
Gjest N3m0 Skrevet 2. mars 2024 #20 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Helt ærlig, ja. Tenker dette er et menneske som ikke klarer å kontrollere seg, eller som overspiser for å regulere følelser. Enten du bare kjøper junk på butikken eller bare kjøper øl, får du samme blikk at meg. Anonymkode: 6dfb9...76e Og hadde andre kunne lest dine dømmende og kunnskapsløse tanker hadde du nok fått mange stygge blikk du også. Jeg tenker trådstarter at en slik kommentar kan hjelpe deg til å ikke bry deg, om du skulle få et stygt blikk. Hva tenker du om mennesker som dømmer og som oppfører seg slik? Nettopp, de er ikke særlig ålreite. Og deres blikk og meninger, burde ikke ha makt over deg. Der og da kan det kjennes vondt, men du kan heve deg over det... Det er faktisk bedre å være tjukk i kroppen enn å være tjukk i hodet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå