AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Kvinnelige som er sjefer i arbeid drar de med seg sjefsgreiene hjem eller vil de da bli slaver på en måte og bli bestemt over seksuelt? Anonymkode: 5969c...45a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 Tror du at desse kvinnelige sjefene er inne på KG og leser ? Anonymkode: 856a4...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinnelige som er sjefer i arbeid drar de med seg sjefsgreiene hjem eller vil de da bli slaver på en måte og bli bestemt over seksuelt? Anonymkode: 5969c...45a Er dette et tulleinnlegg? Å bli dominert og å leve som slave er to vidt forskjellige ting. En sjefsstilling innebærer på ingen måte et ønske om en BDSMrelasjon eller 24/7 forhold. Anonymkode: 3bd3b...efe
Miss91 Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Jeg er sjef som du kaller det, leder som jeg vil kalle det. Jeg liker å bli dominert i senga, elsker å få en pause fra å være den med alt ansvaret. 3
no shame Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 Det er ikke unormalt for noen i stillinger med mye ansvar, være seg sjef eller ei og mann eller dame å kunne like å innta en rolle på soverommet som fratar dem ansvar. Men det gjelder i like stor grad menn som kvinner, og innebærer ikke å være slave på noe vis.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tror du at desse kvinnelige sjefene er inne på KG og leser ? Anonymkode: 856a4...9a2 Det er jeg helt sikker på. Anonymkode: a3a5f...674
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 Min erfaring er at sterke kvinner gjerne ønsker å bli dominert på soverommet. Det kan nesten virke som de er helt utslitt av å være sterke i hverdagen og synes det er deilig å slippe for en stund.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 Eg er sjef og liker å vere sub i senga. Aner ikkje kor vanlig det er. Anonymkode: 6ac9d...1de
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #10 Skrevet 2. mars 2024 Sjefsstilling kan være alt fra skiftleder på McDonalds til konsernsjef i Telenor. Tror også man har en naiv forståelse for det å være sjef om man tror at jobben handler om å gi ordre som om man var en general på film. Anonymkode: a5d8a...3ae 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #11 Skrevet 2. mars 2024 Kvinne og leder og er naturlig underdanig. Betyr ikke at jeg ikke gidder å ri og være aktiv, men gjør bare alt jeg blir strengt bedt om 😜 i senga. Gjerne dratt i håret etc. Anonymkode: 5dbcc...556
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #12 Skrevet 2. mars 2024 Miss91 skrev (51 minutter siden): Jeg er sjef som du kaller det, leder som jeg vil kalle det. Jeg liker å bli dominert i senga, elsker å få en pause fra å være den med alt ansvaret. +1 Mellomleder i det offentlige, deilig å slipppe kontrollen. Anonymkode: c2f2d...24e 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #13 Skrevet 2. mars 2024 Jeg er daglig leder i tillegg til styreleder i flere selskap. I senga er jeg ekstremt underdanig. En h*re klar til bruk rett og slett. Anonymkode: cebc9...114 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #14 Skrevet 2. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er daglig leder i tillegg til styreleder i flere selskap. I senga er jeg ekstremt underdanig. En h*re klar til bruk rett og slett. Anonymkode: cebc9...114 Som meg 🥰 Anonymkode: 5dbcc...556
Miss91 Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): +1 Mellomleder i det offentlige, deilig å slipppe kontrollen. Anonymkode: c2f2d...24e ?
Sølvi Normalbakken Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 Jeg har selv en lederstilling, men jeg er switch. Jeg elsker å bli dominert il tider. Bare gjøre som jeg blir fortalt og ta imot. Men andre ganger liker jeg selv å dominere. Har virkelig fått øynene opp for cock and ball torture den siste tiden. Noe virkelig befriende med å daske litt baller
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 Domina med mellomlederstilling her. Anonymkode: 24840...484
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tror du at desse kvinnelige sjefene er inne på KG og leser ? Anonymkode: 856a4...9a2 Hvorfor skal ikke kvinnelige sjefer lese på KG? Anonymkode: 61ade...a54 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 Jeg er en av fire overordnede ledere i et privat firma på 100, med personalansvar for ca 20 (for å gi litt kontekst). Jeg trives definitivt med at mannen tar kontroll i senga. Jeg tar veldig, veldig mange avgjørelser i løpet av en dag og må generelt jobbe med å ikke bli en «samme for meg»-person hjemme (selv om det virkelig er det samme for meg). Elsker jobben min, men den krever mye av meg mentalt og når jeg kommer hjem for dagen er det fantastisk å bo med en oppegående mann som også tar avgjørelser. Anonymkode: ba238...ef8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 Gjelder ikke bare damer i sjefsstillinger gjelder ei som meg og som har hatt mye motgang som har gjort meg mentalt sterk og uavhengig alle andre. Vant til å fikse selv. Ta mine egne avgjørelser, planlegge, vært alene hele livet omtrent. Ingen venninner. Det er faan så digg å møte en kar som tar all kommando i senga og man kan slippe å tenke så mye men bare la seg rive med og bli med på galskapen. Ett fristed. Anonymkode: 10aac...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå