Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde besøk av en fyr i går. Tidligere på dagen hadde jeg brukt 8 t på å vaske ned hele leil. Var koselig når han var her, vi havna i senga, men rett etterpå aå sa han at han måtte dra for å se kamp. 

Jeg sliter mye med å være intim pga tidligere voldtekt. Dette vet han. Etter han dro så skrev vi frem og tilbake, og han ble misfornøyd og sa at han selvfølgelig måtte drive med hobbyen sin. Syntes det er fint at han har en hobby, men timingen er det jeg reagerer på. Føler meg brukt… er det urimelig, er jeg dramatisk?

Anonymkode: 0d29e...fc8

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken kamp skulle han se en fredag kveld? Kanskje han bare ville dra. Hva var avtalen deres for kvelden i går da, tydeligvis ikke overnatting?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde besøk av en fyr i går. Tidligere på dagen hadde jeg brukt 8 t på å vaske ned hele leil. Var koselig når han var her, vi havna i senga, men rett etterpå aå sa han at han måtte dra for å se kamp. 

Jeg sliter mye med å være intim pga tidligere voldtekt. Dette vet han. Etter han dro så skrev vi frem og tilbake, og han ble misfornøyd og sa at han selvfølgelig måtte drive med hobbyen sin. Syntes det er fint at han har en hobby, men timingen er det jeg reagerer på. Føler meg brukt… er det urimelig, er jeg dramatisk?

Syns du det er ok? Er det et slikt forhold du ønsker deg? 

Anonymkode: 3c836...de5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kamp  fredagskvelden? Nei , sorry men han utnytter deg. Jeg skjønner godt du er sjuffet. Han kunne jo ha sagt det til deg før han kom at han ikke kan bli lenge. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

En fyr? Altså en du ikke kjenner så godt? Hadde han komt på besøk hvis det ikke ble sex?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
cafflatte skrev (4 timer siden):

Kamp  fredagskvelden? Nei , sorry men han utnytter deg. Jeg skjønner godt du er sjuffet. Han kunne jo ha sagt det til deg før han kom at han ikke kan bli lenge. 

Hvorfor er dette så rart? Det ble spilt 30+ kamper nå på fredag kveld. 

Anonymkode: 17024...e10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om det er urimelig? Det kommer seg helt an på hva avtalen var. 

Hvorfor nevner du at du hadde brukt 8 timer på å vaske leiligheten DIN? Ser ikke at det er relevant til dette. 

Anonymkode: dffde...e87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en fuck boy. Drar rett etter han har fått det han ville ha. Nå vet ikke jeg hva dere hadde avtalt, men unaturlig å dra rett etterpå. Om han ville bli kjent ville han blitt lenger, og ikke minst ventet med sex om han hadde det så travelt. 

Anonymkode: c41d1...e63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder dere å være i forhold med fotballfolk?

Anonymkode: e39a4...56e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som en fuck boy. Drar rett etter han har fått det han ville ha. Nå vet ikke jeg hva dere hadde avtalt, men unaturlig å dra rett etterpå. Om han ville bli kjent ville han blitt lenger, og ikke minst ventet med sex om han hadde det så travelt. 

Anonymkode: c41d1...e63

For alt vi vet kom han klokken 1700, var der i 3 timer før de hoppet til køys og så dro han en time etter de startet med "morroa". Hvis de ikke hadde noen stor fastsatt avtale så ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: dffde...e87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Some people believe football is a matter of life and death. I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.

- Bill Shankly

Så ja, du er dramatisk; en relativt normal mann vil alltid foretrekke fotball framfor sex - i sex vet man hvordan dette ender; i fotball kan vinnermålet komme åtte minutter på overtid.

Anonymkode: 296ff...f50

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor hadde du sex med denne fyren ? Spar litt på dåsa, så skal du se karene ikke stikker av så fort 

Anonymkode: 74794...c9d

• Liker 1
Skrevet

Dater dere? Hvor mange ganger har du møtt han? Hadde dere tidlig sex? 

Har du spurt han hva han ser etter? Kanskje du bare kan være direkte,  "er du kun ute etter sex?".  om så tilfelle, så kan du ytre hva du er ute etter. Om du er ute etter en langvarig seriøs relasjon, så er dere i tilfellet ikke en match 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor hadde du sex med denne fyren ? Spar litt på dåsa, så skal du se karene ikke stikker av så fort 

Anonymkode: 74794...c9d

Så teit du er. Det spiller vel ingen rolle. Hun er begynnende forelsket, og håper han er det samme. Dessverre er han ikke det, tydeligvis.

Anonymkode: 68eda...192

AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig å høre, ts ❤️ Dette med intime relasjoner er vanskelig, også uten din ekstra bagasje. Ta litt ekstra godt vare på deg selv fremover og ønsker deg god bedring ❤️

Anonymkode: be1a1...728

Skrevet

Jeg er rimelig fotballinteressert selv, men aldri om jeg hadde prioritert feil her. Dessuten, dersom kampen var så viktig ville jeg sørget for å beregne god tid til sex i forkant. 
Jeg tviler også veldig på det med viktig fredagskamp. Mye som skurrer her.

AnonymBruker
Skrevet
1000x skrev (39 minutter siden):

Jeg er rimelig fotballinteressert selv, men aldri om jeg hadde prioritert feil her. Dessuten, dersom kampen var så viktig ville jeg sørget for å beregne god tid til sex i forkant. 
Jeg tviler også veldig på det med viktig fredagskamp. Mye som skurrer her.

Og han kunne foreslått å se kampen med henne 😊

Anonymkode: a5af8...aae

AnonymBruker
Skrevet

Du burde ikke ta opp sånt på melding etterpå. Da blir du den klagende og sytete. Han burde vist mer respekt og han burde ønske å være med det etter sex.

Anonymkode: 6e8ea...0cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og han kunne foreslått å se kampen med henne 😊

Anonymkode: a5af8...aae

Ja, det tenkte jeg ikke på, det kunne vært en god løsning, det hadde glattet over. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det fotballkamp på TV som han skulle se med kompiser? F.eks på fotballpub?

Jeg er litt sånn at har du "date" så setter du av resten av kvelden med daten. Eksen min er ekstremt ekstrovert, og prøver å få skvist mest mulig inn i kalenderen. Han har null skrupler for å si til gjester at de må gå fordi han har en annen avtale. Jeg mener at det tyder på nedsatt sosial intelligens når han f.eks jager hjem middagsrester når de knapt har tømt tallerkenen fordi han skal på forspill om en halvtime. (jeg visste ikke det da, det er noe han har avtalt på mobilen mens vi satt til bords. Jeg sa de ikke trengte å gå, fordi jeg ikke skulle gå noen steder, men de gikk likevel, og følte seg sikkert veldig velkommen)

Anonymkode: 1fc20...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...