AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #21 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 3.3.2024 den 8.41): Takk for mange gode svar! Da passer det fint med to treningstopper til å trene to ganger i uka, så får jeg kjøpe meg en treningsbukse til. (Bruker egen drakt til kampsporttreningene). Hvis dere ikke dusjer før morgentrening, tar dere da en kattevask? Skifter truse og tar på ny deo? TS Anonymkode: 11324...a64 Ekspander Jeg må innrømme at jeg er forvirret av dette og er spent på andres svar... For dette er da vel virkelig ikke vanlig, eller? Eller kanskje er det jeg som har gått helt glipp av noe grunnleggende her.. Hvis jeg skal på morgentrening så går jeg i trusa jeg eventuelt har sovet i, og jeg vasker meg ikke overhodet - jeg skal jo svette som søren på trening uansett..? Så tar jeg full vask etter trening. Håret vasker jeg med shampoo kun 1 dag i uken, eller 2 hvis jeg har mye cardio, men jeg skyller det godt med vann hver dusj, og føner det. Mye sunnere hår nå enn da jeg vasket det 3-4 ganger i uka. Ellers vasker jeg alltid klær etter en økt, med mindre det har vært overkroppsstyrke eller rolig runde eller yoga etc, for det svetter jeg lite av. Da kan jeg bruke de samme klærne dagen etter det. Personlig har jeg 7 tights/shorts og 7 sportsbher. Sportstopper bruker jeg ikke mye av, har vel 2-3 pluss vanlige tskjorter som kan brukes. Jeg kjøoer kun på salg, er mest fornøyd med Pierre Robert sine sportsbher. De varer lenge, sitter best og er billige når det er salg. Jeg har dårlige erfaringer med deres tights dog, de revner i rumpa etter et par runder med bulgarsk utfall og knebøy... Anonymkode: d9dc2...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #22 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 7.43): Jeg må innrømme at jeg er forvirret av dette og er spent på andres svar... For dette er da vel virkelig ikke vanlig, eller? Eller kanskje er det jeg som har gått helt glipp av noe grunnleggende her.. Hvis jeg skal på morgentrening så går jeg i trusa jeg eventuelt har sovet i, og jeg vasker meg ikke overhodet - jeg skal jo svette som søren på trening uansett..? Så tar jeg full vask etter trening. Håret vasker jeg med shampoo kun 1 dag i uken, eller 2 hvis jeg har mye cardio, men jeg skyller det godt med vann hver dusj, og føner det. Mye sunnere hår nå enn da jeg vasket det 3-4 ganger i uka. Ellers vasker jeg alltid klær etter en økt, med mindre det har vært overkroppsstyrke eller rolig runde eller yoga etc, for det svetter jeg lite av. Da kan jeg bruke de samme klærne dagen etter det. Personlig har jeg 7 tights/shorts og 7 sportsbher. Sportstopper bruker jeg ikke mye av, har vel 2-3 pluss vanlige tskjorter som kan brukes. Jeg kjøoer kun på salg, er mest fornøyd med Pierre Robert sine sportsbher. De varer lenge, sitter best og er billige når det er salg. Jeg har dårlige erfaringer med deres tights dog, de revner i rumpa etter et par runder med bulgarsk utfall og knebøy... Anonymkode: d9dc2...223 Ekspander Personlig dusjer jeg hver morgen, nesten uansett. Unntaket er hvis jeg har trent, og dusjet, kvelden før, og skal på morgentrening. Og har eget undertøy til ulike ting; natt, dag, og trening. Anonymkode: c1565...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #23 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 7.43): Jeg må innrømme at jeg er forvirret av dette og er spent på andres svar... For dette er da vel virkelig ikke vanlig, eller? Eller kanskje er det jeg som har gått helt glipp av noe grunnleggende her.. Hvis jeg skal på morgentrening så går jeg i trusa jeg eventuelt har sovet i, og jeg vasker meg ikke overhodet - jeg skal jo svette som søren på trening uansett..? Så tar jeg full vask etter trening. Håret vasker jeg med shampoo kun 1 dag i uken, eller 2 hvis jeg har mye cardio, men jeg skyller det godt med vann hver dusj, og føner det. Mye sunnere hår nå enn da jeg vasket det 3-4 ganger i uka. Anonymkode: d9dc2...223 Ekspander Jeg er ikke komfortabel med å gå på treningsstudio, eller noe sted egentlig, i gårsdagens truse. Selv når jeg ikke trener så går jeg tur med hunden, gjerne i motbakker, og svetter litt da også. Jeg føler meg rett og slett ikke vel med å gå noe sted slik. Spesielt ikke hvis jeg da skal begynne å trene og svette, er redd for lukt. TS Anonymkode: 11324...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #24 Del Skrevet 5. mars 2024 Mann her. Jeg bruker alltid rent tøy når jeg trener på studio. Dvs innimellom kan jeg bruke en shorts jeg har brukt før, hvis det er av typen uten innershorts. De må jeg uansett bruke bokser under, og bruker da lange treningsboksere som er omtrent like lange som shortsen og tar opp alle svetten. Jeg har noen treningsshortser som jeg ikke trenger å bruke noe under, og de bruker jeg ikke om igjen på senter uten vask. Skal jeg ut å ta en joggetur i skogen for meg selv så hender det jeg bruker treningstøyet jeg bruke på senteret dagen før. Trener (helst) 4-5 ganger i uken. Ca halvparten av gangene på senter. Treningstøyet holder i mange år. Anonymkode: afdd1...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #25 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 7.47): Jeg er ikke komfortabel med å gå på treningsstudio, eller noe sted egentlig, i gårsdagens truse. Selv når jeg ikke trener så går jeg tur med hunden, gjerne i motbakker, og svetter litt da også. Jeg føler meg rett og slett ikke vel med å gå noe sted slik. Spesielt ikke hvis jeg da skal begynne å trene og svette, er redd for lukt. TS Anonymkode: 11324...a64 Ekspander Med forbehold om ulik lukt fra oss, men her i huset lukter vi ikke av det du beskriver her. Men nå tar vi magnesium daglig (det senker kroppslukt noe drastisk), og personlig fokuserer jeg mye på regulering av nervesystemet daglig. Økt kortisol i kroppen forårsaker også en forverret kroppslukt! Anonymkode: d9dc2...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #26 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 8.10): Med forbehold om ulik lukt fra oss, men her i huset lukter vi ikke av det du beskriver her. Men nå tar vi magnesium daglig (det senker kroppslukt noe drastisk), og personlig fokuserer jeg mye på regulering av nervesystemet daglig. Økt kortisol i kroppen forårsaker også en forverret kroppslukt! Anonymkode: d9dc2...223 Ekspander Hvordan regulerer du nervesystemet? TS Anonymkode: 11324...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #27 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 8.10): Med forbehold om ulik lukt fra oss, men her i huset lukter vi ikke av det du beskriver her. Men nå tar vi magnesium daglig (det senker kroppslukt noe drastisk), og personlig fokuserer jeg mye på regulering av nervesystemet daglig. Økt kortisol i kroppen forårsaker også en forverret kroppslukt! Anonymkode: d9dc2...223 Ekspander Man kjenner i liten grad egen kroppslukt, eller partnerens, på samme måte som andre gjør. Derfor velger de fleste å stille til trening i helt rene klær. Og relativt nyvasket. Anonymkode: c1565...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #28 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 8.11): Hvordan regulerer du nervesystemet? TS Anonymkode: 11324...a64 Ekspander Somatic shaking er det enkleste å begynne med - du holder føttene plantet i gulvet, barfot, og "bouncer" opp og ned, uten å hoppe. Føttene skal forbli plantet. Du kan bevege overkroppen akkurat som vil, svinge med armene osv, men fortsett å bounce i minst 1 min, men gjerne lenger! Ellers er det mange andre øvelser som kan gjøres, og personlig begynte jeg å se en kraftig endring når jeg gjorde litt på morgenen og litt på kvelden. På morgenen gjør jeg en rask lymfedrenasje (tar ca 1 min), anbefaler å følge en youtubevideo i starten, deretter 1 min somatic shaking, og så setter jeg på en sang jeg elsker og danser til den for å øke energien i kroppen. Det endrer hele dagen! På kvelden gjør jeg alltid 1 min shaking, og såprøver jeg å gjøre et par øvelser avhengig av tid og energi. Er lat og "glemmer det" gabske ofte, men de gjør en forskjell. Søk opp somatic exercises to regulate nervous system og finn norn du liker og er komfortabel med. Anonymkode: d9dc2...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #29 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 8.15): Man kjenner i liten grad egen kroppslukt, eller partnerens, på samme måte som andre gjør. Derfor velger de fleste å stille til trening i helt rene klær. Og relativt nyvasket. Anonymkode: c1565...21a Ekspander Jeg er fullt klar over dette, men vi sjekker hverandre jevnlig både i familien og med de vennene vi trener med. Og vi sier tydelig ifra til hverandre når det er tilfellet 😊 Anonymkode: d9dc2...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #30 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 8.24): Jeg er fullt klar over dette, men vi sjekker hverandre jevnlig både i familien og med de vennene vi trener med. Og vi sier tydelig ifra til hverandre når det er tilfellet 😊 Anonymkode: d9dc2...223 Ekspander Jeg foretrekker å bare ta på meg rent undertøy, i stedet for å be mannen eller venner sniffe her og der på meg 😂 Anonymkode: c1565...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #31 Del Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 11.05): Jeg foretrekker å bare ta på meg rent undertøy, i stedet for å be mannen eller venner sniffe her og der på meg 😂 Anonymkode: c1565...21a Ekspander Altså, hvor nærme er du egentlig mennesker når du trener, hvis du behøver at noen sniffer dine intime soner? Når jeg har vasket meg kvelden før, så kan jeg uansett garantere deg at det ikke er noen lukt verken fra underliv eller andre kroppsdeler. Anonymkode: d9dc2...223 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #32 Del Skrevet 8. mars 2024 Dusjer aldri før trening, selv om jeg skulle dratt på et senter. Skifter gjerne undertøy flere ganger per dag, bruker wetwipes og deodorant. Dusjer etter trening. Hårvask maks 2 ganger i uka. Har tykt og krøllete hår naturlig så sjeldent fett og tar mye tid når jeg først skal vaske. Trener du 4-5 ganger i uka så er det alt for lite med 2 sett. Ville satset på å ha et for hver treningsdag og så vaske i helgene. Ville aldri gjenbrukt treningstøy med mindre det er hjemmetrening og klærne ikke lukter. Men aldri tatt sjansen å ta på meg noe brukt dagen før på et senter. Anonymkode: 50ff0...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2024 #33 Del Skrevet 9. mars 2024 Dusjer aldri før trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå