AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Del Skrevet 2. mars 2024 Av våtfor tørrfor osv? Vil gjerne glede katten min. Anonymkode: e69c7...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Del Skrevet 2. mars 2024 Mine er veldig glade i frysetørket kylling. Fås kjøpt hos musti og zooplus Anonymkode: 9c2b4...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Del Skrevet 2. mars 2024 Sauebæsj er populært, men muligens ikke anbefalt og heller ikke det vanligste å ha tilgjengelig... Vi bor landlig. Oksekjøtt, helst rent, rått kjøtt. Hun blir spinnvill. Vi pleier å kjøpe hos slakter, og kverner kjøttet og former til små kjøttballer til henne. De er ikke så mye større enn bitene i tørrforet, og vi fryser dem ned. Hun spiser dem frosset også. Mulig kjøttdeig ville gjort susen, men vi spiser ikke den type kjøtt fra butikken. Anonymkode: 95a4a...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Del Skrevet 2. mars 2024 Min elsket våtforet fra Applaws. Kjøpte det på Musti. Han var også veldig glad i kokt fisk. Anonymkode: 17d76...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Del Skrevet 3. mars 2024 Min elsker fisk, men det skal være laks. Ja jeg vet, kjempebortskjemt Anonymkode: 686fc...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå