Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har nylig fått opp en pakke på vei til meg inne på posten appen. Den er fra YunExpress. Greia er at jeg har ikke bestilt noe som helst på flere måneder. Hva kan dette være? 

Det står at pakken vil bli levert hjem og at den leveres til postkassen. 

Anonymkode: cf186...a1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hei. Har nylig fått opp en pakke på vei til meg inne på posten appen. Den er fra YunExpress. Greia er at jeg har ikke bestilt noe som helst på flere måneder. Hva kan dette være? 

Svindel så klart. Ellers heter det "mistenkelig pakke".

Anonymkode: 98e05...e02

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare å vente og se hva som eventuelt dukker opp.

Du vet vel best selv om du har bestilt noe eller ikke...

Anonymkode: fbad3...ce3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pakker kan ta flere måneder, spesielt nå når veien fra Asia til Europa går rundt Afrika

AnonymBruker
Skrevet
petterm skrev (10 timer siden):

Pakker kan ta flere måneder, spesielt nå når veien fra Asia til Europa går rundt Afrika

Ja, men jeg har ikke noe som jeg venter på 😮 alt jeg har bestilt tidligere er kommet. 

Skrevet

Sannsynligvis er det spam.

Skrevet

Ta i mot pakken og finn ut hva som er der. 

Sist jeg fikk en pakke jeg ikke hadde bestilt, så var det PostNord som hadde rotet. Det satt en person et annet sted i landet og ventet på den pakken. 

Ellers så er det du som er mistenksom overfor pakken. Pakken selv er mistenkelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mistenksom pakke faktisk 😂 men høres ut som en bestilling fra Aliexpress. Noen ganger går deg overraskende fort og noen ganger tar det så lang tid at jeg har glemt det.

Anonymkode: 4904c...3c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare en liten språklig presisering for ordens skyld: pakken er mistenkelig, mens du er mistenksom

Dette kan være to ting. Enten er det en bestilling du har gjort for lenge siden og glemt, eller så er det såkalt brushing. En praksis der selgere oppretter falske ordre på små, billige ting, for å kunne bruke ordren til å legge inn falske anmeldelser på seg selv, eller få det til å se ut som om de selger mer enn de egentlig gjør for å få høyere score på nettsteder som Alibaba. 

Anonymkode: e82ce...312

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...