Gudrun_69 Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 (endret) Hei, Jeg leter etter en tv serie som handlet om en rødthåret gutt, muligens iført blå klær, havner sammen med en gruppe ungdommer i en portal. De befinner seg plutselig i en skog bebodd av en merkelig folkestamme. En av jentene finner et blått, alienlignende dyr og plukker det opp. Deretter siver det noe hvitt ut fra skapningen, og de befinner seg i en grotte de må passere for å komme videre. I grotten støter de på hvite, menneskelignende skapninger som ikke kan se dem, men jager dem. En av guttene blir tatt av skapningene, men resten klarer å komme seg ut og lukke døren bak seg. Den rødthårede gutten havner i en sverdduell med en eldre mann. I intro eller outro vises et kart med tegninger av stedet. Det er ekte skuespillere og ikke animert. Det er ikke Barda. Endret 2. mars 2024 av Gudrun_69
Gudrun_69 Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Spellbinder? Anonymkode: e1481...358 Sjekket den,,,, kjenner ikke den igjen nei...............
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Tegneserie? Ekte folk? Språk; engelsk? dubbet? Annet språk? Anonymkode: 9e8f7...63d 1
Gudrun_69 Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tegneserie? Ekte folk? Språk; engelsk? dubbet? Annet språk? Anonymkode: 9e8f7...63d Hei,, la det til i innlegget over... men det er ikke animert. Det var på norsk eller svensk, husker ikke.... ---
Gudrun_69 Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: The Tribe? Anonymkode: feacf...010 Hei, Nei det er ikke den heller men jeg husker jeg så denne fine serien tilbake i høst 2002.....det var nulig prat om det skulle bli krig i Irak..skumle greier husker jeg. Uff og huff! Men takk for tips og minner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå