fru Alving Skrevet 2. mars 2024 #1 Del Skrevet 2. mars 2024 (endret) Er det kun jeg som elsker denne serien?? (ja jeg vet utmerket godt at den er bøker jeg har lest de også) Synes serien har gått helt under raderen. Nå kommer vel siste sesong i år. Den er godt laget, og der er herlig å se klær og interiør fra den tiden og bildet den gir av Italias utvikling i perioden. Endret 2. mars 2024 av fru Alving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Del Skrevet 2. mars 2024 helt fantastisk serie, bøkene er enda bedre. jeg kjenner ingen andre som kjenner til My brilliant friend enn meg. jeg er 27 år gammel kvinne. Anonymkode: 22595...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Del Skrevet 2. mars 2024 Klikka meg rett inn her i håp om at siste sesongen var kommet! Leste alle bøkene da de kom ut og har selvfølgelig sett serien. Går bare å venter på siste sesongen nå. Anonymkode: 0cc34...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Del Skrevet 2. mars 2024 Samme som over, trodde kanskje siste sesong var ute nå 😂 Elsker den, både jeg og kjæresten som har lest noen av bøkene. Anonymkode: a3c80...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Del Skrevet 2. mars 2024 Elsker den høyt! Går å venter på den siste sesongen hele tiden. Anonymkode: d0b41...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 2. mars 2024 Ha ha, da må dere bare smøre dere med tålmodighet. Og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Del Skrevet 2. mars 2024 Må advare litt da..jeg leste den siste boken i denne serien. Der skjedde det mye rart og trist. Bare sånn at dere vet før resten kommer 🥲 Anonymkode: d0b41...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Må advare litt da..jeg leste den siste boken i denne serien. Der skjedde det mye rart og trist. Bare sånn at dere vet før resten kommer 🥲 Anonymkode: d0b41...afe Ja har lest boken. Det blir fint å se hvordan de løser dette. Tenker det var på tide å skifte ut skuespillerne som spilte Lenu og Lila nå, de var ikke lenger helt troverdige i rollen som 30+ Men begge er fantastiske skuespillere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå