AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Vet det ikke er noe fasit på dette. Men hvor lenge mener du at man skal date før man kan begynne å kreve svar på hvor man står? Kjenner jeg ikke orker å kaste bort så altformye tid om han ser på dette som bare sex. Anonymkode: 4eb1e...8f8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 Tror det vil variere fra person til person, om du møter noen en gang i uken vil det ta lengre tid enn om dere fra første sekund begynner å være sammen daglig foreksempel. Så alt ettersom. Noen merker du kanskje bedre på at de kun er ute etter sex også? Men du kan jo bare spørre om han utelukkende ser på dette som sex? Om han løper så er han jo ikke serriøs uansett. Å jeg tror for å være ærlig at noen vet allerede etter første ligg kanskje til å med etter en god samtale om det ikke skal bli mer enn det, selv om de ikke er helt sikker på at det vil føre til følelser. Anonymkode: 9923f...04a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det vil variere fra person til person, om du møter noen en gang i uken vil det ta lengre tid enn om dere fra første sekund begynner å være sammen daglig foreksempel. Så alt ettersom. Noen merker du kanskje bedre på at de kun er ute etter sex også? Men du kan jo bare spørre om han utelukkende ser på dette som sex? Om han løper så er han jo ikke serriøs uansett. Å jeg tror for å være ærlig at noen vet allerede etter første ligg kanskje til å med etter en god samtale om det ikke skal bli mer enn det, selv om de ikke er helt sikker på at det vil føre til følelser. Anonymkode: 9923f...04a Har egentlig klart å funnet ut av hvem som kun er ute etter sex tidligere, men han her er ikke enkel. Har spurt for en drøy mnd siden om hva han er ute etter, og fikk til svar at han i hovedsak ser etter noe seriøst. Men han er ikke typen for dype samtaler, så vanskelig å si hva som egentlig foregår i hodet hans 😅 Anonymkode: 4eb1e...8f8 1
ennivk Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Fasiten: når du kjenner behov for en avklaring. Men du kan ta litt styring selv. Du kan fortelle han hva du ønsker og så vil han nok gi deg noen gode svar. Hvis du ønsker eksklusivitet, så sier du det. Hvis du ønsker å kalle ham kjæresten din, så sier du det. 1
Rainstorm2.0 Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 "Kreve svar om hvor man står", det er så mange rare formuleringer her om hvordan folk ser på dating og forhold. Å sette grenser, og å avklare forventninger kan være en hyggelig ting, og man trenger ikke kreve noe som helst. Om man er åpen fra første date, eller enda bedre første samtale på f.eks app, om at man ser etter noe seriøst, og ikke møter andre som ikke ser etter det samme, så er det avklart. Enkelt! Og det er helt innafor å si at man utelukkende dater eksklusivt fra første date. 2
Rainstorm2.0 Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har egentlig klart å funnet ut av hvem som kun er ute etter sex tidligere, men han her er ikke enkel. Har spurt for en drøy mnd siden om hva han er ute etter, og fikk til svar at han i hovedsak ser etter noe seriøst. Men han er ikke typen for dype samtaler, så vanskelig å si hva som egentlig foregår i hodet hans 😅 Anonymkode: 4eb1e...8f8 Aha, det er bra at du har funnet ut det før! Synes det er innafor å ta en lett samtale nå om hvor du ser for deg at det går, hvis du selv føler du er ganske avklart på det. Du plukker også opp mye på hvor mye initiativ han tar. Og så er det jo en vurdering om hvordan det er å være med en mann du vet lite om hvor du har. Det er en ting jeg syntes var vanskelig før med min eks.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 Kreve? Jeg vet alltid før jeg har sex med noen, hva intensjonen deres er. Anonymkode: ca6d5...944 1 2
KallePils Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg vet alltid før jeg har sex med noen, hva intensjonen deres er. Anonymkode: ca6d5...944 Jeg vet alltid hva intensjonen min er... 😄 2
Gjest Hoia Skrevet 2. mars 2024 #10 Skrevet 2. mars 2024 Du vet det når en person er forelska. Har det gått plenty av måneder, og du tenker han er likegyldig, så er det på tide å ta hatten av.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #11 Skrevet 2. mars 2024 Om dere ikke kan ha en dyp samtale, er det da ikke noe å bygge et forhold på? Anonymkode: a2703...a06 1
Gjest ElderMillenial Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 Man kan ikke kreve noe som helst i grunnen. Det fine er at du kan spørre når som helst og bestemme selv om dette er ett forhold du vil satse på eller ikke. Jeg ville avklart hva man ser etter helt i starten av dating fasen. Så avklare eksklusivitet før sex. Etter ett par måneder så vet nok de fleste om det kan bli noe mer eller ikke. Personlig så ville jeg ikke vert i ett forhold som var preget av mye usikkerhet da det ikke er bra for meg å være på en sånn følelsesmessig berg-og-dal-bane. Den enkleste måten å unngå det på er å snakke om det og tåle å bli avvist. En god relasjon er ikke bortkastet tid selv om den ikke ble det du håpte. Den eneste tiden som er bortkastet er all den tiden du bruker på å gruble når du egentlig bare kan spørre om akkurat det du vil.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vet det ikke er noe fasit på dette. Men hvor lenge mener du at man skal date før man kan begynne å kreve svar på hvor man står? Kjenner jeg ikke orker å kaste bort så altformye tid om han ser på dette som bare sex. Anonymkode: 4eb1e...8f8 6 uker, to dager og 3 timer. Værsågod, der har du fasiten. Anonymkode: 330a1...21c 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vet det ikke er noe fasit på dette. Men hvor lenge mener du at man skal date før man kan begynne å kreve svar på hvor man står? Kjenner jeg ikke orker å kaste bort så altformye tid om han ser på dette som bare sex. Anonymkode: 4eb1e...8f8 Ca. 3 mnd. Anonymkode: 59030...eb2 1
Yoolanda Skrevet 7. mars 2024 #15 Skrevet 7. mars 2024 Synes personen over her sa det bra; når du føler behov for avklaring. Om det er 5 uker eller 5 mnd, det er ingen fasit.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #16 Skrevet 7. mars 2024 Du merker jo veldig raskt om en person er virkelig forelsket og ivrig etter å møtes osv. Men om man har den ekle følelsen av at det er lunken interesse, så stemmer ofte det, trenger ikke spørre egentlig. Jeg har et langt ekteskap bak meg, og et par forhold før jeg møtte eksmannen min. Har aldri opplevd at vi måtte ha en avklarende samtale, vi bare ble sammen, og var et par etter ganske kort tid, sånn helt uten videre. Anonymkode: d5f11...eac 1
Engel Skrevet 8. mars 2024 #17 Skrevet 8. mars 2024 (endret) Vær tydlig på hva du selv er ute etter og forventer FØR du involverer deg. Det bør ikke være noe rom for tvil om han er ute etter det samme som deg. Og om du senere får en dårlig følelse på det så tar du det opp da, uavhengig av hvor lang tid som har gått. Som andre skriver, en forelsket person ønsker å være sammen med deg ved alle anledninger dere har. Husk at selv med alle intensjoner om å ønske et varig forhold så har man ingen garanti for at ikke følelser endrer seg eller man oppdager at man er for ulike. Det kan skje etter 1 mnd, eller etter 3 mnd, etter 1 år, etter 3 år... Samme hvor mye avklarende samtaler dere har hatt. Når du har behov for avklaring så ber du om avklaring. Endret 8. mars 2024 av Engel
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #18 Skrevet 10. mars 2024 Takk for tips dere 😊 Tror jeg er ganske sikker på hva han vil nå. -Ts Anonymkode: 4eb1e...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå