AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Akkurat nå er en ny vennegjeng av meg på hyttetur sammen, inkl kjæresten min. Det er både kvinner og menn med. Jeg mener det hadde vært naturlig å invitere med meg også, både fordi jeg har blitt litt kjent med dem, noen bedre enn andre, og fordi kjæresten min også er med. Men jeg fikk ingen invitasjon. Og nå sitter jeg her og kjenner litt på det, at det er litt leit å ikke bli inkludert. Kan dere klarsynte og intuitive se om dere får inn noe ang dette? Har tanken om å invitere meg streifet personen som eier hytta, eller noen av de andre? Hvorfor ble jeg ikke invitert med? Er det noen som får opp noe? Anonymkode: 6314d...3de 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 Hei, nå skal jeg bare skrive det første som falt forran øynene mine da jeg leste, det er ikke sikkert dette er rett men: Du ble ikke invitert med fordi kjæresten din skulle be deg. Tror "kompisen" regnet med at kjæresten din skulle be deg. Derfor sa de ikke noe. Nå er det litt usikkerhet og ingen tar det opp med deg først. Jeg foreslår å sende en mld til en av dem og foreslå å møtes en annen helg, siden de ikke kunne denne? Spør direkte om hvorfor kjæresten din ble bedt med og ikke du, men ta det ikke på en bitter tone. De gjorde det ikke for å stenge deg ute, men jeg ser at kjæresten er litt sosialt klønete og han har misset signalene her. Hva tror du? Anonymkode: 8e1ac...573
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei, nå skal jeg bare skrive det første som falt forran øynene mine da jeg leste, det er ikke sikkert dette er rett men: Du ble ikke invitert med fordi kjæresten din skulle be deg. Tror "kompisen" regnet med at kjæresten din skulle be deg. Derfor sa de ikke noe. Nå er det litt usikkerhet og ingen tar det opp med deg først. Jeg foreslår å sende en mld til en av dem og foreslå å møtes en annen helg, siden de ikke kunne denne? Spør direkte om hvorfor kjæresten din ble bedt med og ikke du, men ta det ikke på en bitter tone. De gjorde det ikke for å stenge deg ute, men jeg ser at kjæresten er litt sosialt klønete og han har misset signalene her. Hva tror du? Anonymkode: 8e1ac...573 Ja kanskje det kan være sånn? Jeg har allerede snakket med kjæresten om det, for noen uker siden. Jeg sa jeg ble lei meg når jeg hørte om denne hytteturen og at jeg ikke var invitert. Han sa han syns det var litt vanskelig det der, at han hadde tenkt på det selv, og at han lurte på om han skulle spørre personen som eier hytten om jeg også var invitert. Men da sa jeg at han ikke skulle gjøre det, for jeg ville ikke de skulle føle på at de måtte invitere meg fordi han spurte. Syns det hele ble litt ubehagelig, og det syns han også. Men vi ble enige om å ikke si noe, og han dro avgårde. Og her sitter jeg og ikke klarer å riste av meg følelsen av å ikke bli inkludert. Men ja, det kan godt hende kjæresten min skulle tatt tak i dette på et vis, før jeg tok det opp og sa jeg ble lei meg. Det er ikke umulig at du har rett. Har det blitt et tema der ikveld? Føler du at noen kan ha spurt hvorfor jeg ikke er med, eller noe sånt? Anonymkode: 6314d...3de
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei, nå skal jeg bare skrive det første som falt forran øynene mine da jeg leste, det er ikke sikkert dette er rett men: Du ble ikke invitert med fordi kjæresten din skulle be deg. Tror "kompisen" regnet med at kjæresten din skulle be deg. Derfor sa de ikke noe. Nå er det litt usikkerhet og ingen tar det opp med deg først. Jeg foreslår å sende en mld til en av dem og foreslå å møtes en annen helg, siden de ikke kunne denne? Spør direkte om hvorfor kjæresten din ble bedt med og ikke du, men ta det ikke på en bitter tone. De gjorde det ikke for å stenge deg ute, men jeg ser at kjæresten er litt sosialt klønete og han har misset signalene her. Hva tror du? Anonymkode: 8e1ac...573 - for det kan ikke være sånn at kjæresten min ønsket en vennehelg sammen med dem, uten meg? Anonymkode: 6314d...3de 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): - for det kan ikke være sånn at kjæresten min ønsket en vennehelg sammen med dem, uten meg? Anonymkode: 6314d...3de Jo det er akkurat det jeg får opp her, han ville dra alene. Er en av jentene der han har styret med før og han er redd klein stemning Anonymkode: 5c2dd...fda 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo det er akkurat det jeg får opp her, han ville dra alene. Er en av jentene der han har styret med før og han er redd klein stemning Anonymkode: 5c2dd...fda Hva????? Anonymkode: 6314d...3de
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 Noe med at det er for tidlig å ha deg meg ? Han synst noen av damene der er litt mye. Vil egentlig ikke at dere skal være venner + han ønsket å komme bort litt alene. Han er glad i deg men trenger et avbrekk Anonymkode: caad7...59e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe med at det er for tidlig å ha deg meg ? Han synst noen av damene der er litt mye. Vil egentlig ikke at dere skal være venner Hæ? Om det stemmer, at han ikke vil vi skal være venner, så er han ikke mye å spare på! AnonymBruker skrev (2 minutter siden): han ønsket å komme bort litt alene. Han er glad i deg men trenger et avbrekk Og om dette stemmer, så er han iallefall ikke noe å samle på! For vi sees altfor sjelden allerede, fordi han har altfor mye å gjøre hele tiden.. Anonymkode: 6314d...3de
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 Kan være jeg misser helt nå, men hvilket kjønn var det som inviterte? Min første intuisjon var at den som inviterte er nær med hun han har styret med før, og synes de er et bedre par, siden hun fremdeles er interessert i ham. Sånn utenfor intuisjonen, du skulle ikke sagt at typen ikke skulle sagt fra. Det er viktig at han kommuniserer at det er dere to nå, og vedkommende som ikke inviterte, det er bare bra at de får tilbakemelding på at dere er en pakkedeal nå. ❤️ Klem til deg som sitter hjemme og grubler. Anonymkode: b02b1...020 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #10 Skrevet 2. mars 2024 En av jentene på hytta er en han tidligere har ligget med. Og han håper at den muligheten kommer i kveld også. Hadde du blitt med hadde det blitt kleint og rart. Anonymkode: e58de...874 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #11 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En av jentene på hytta er en han tidligere har ligget med. Og han håper at den muligheten kommer i kveld også. Hadde du blitt med hadde det blitt kleint og rart. Anonymkode: e58de...874 Haha, nei dette er helt på jordet, han har ikke ligget med noen av de jentene der. Og om han hadde gjort det, en gang i fortiden, så hadde han aldri i verden vært utro. Jeg kjenner han for godt til å vite det med sikkerhet, så det er jeg ikke redd for. «Hadde du blitt med hadde det blitt kleint og rart»?? Hva er det for en ting å si? At det hadde blitt kleint og rart å være utro hvis kjæresten lå i naborommet?? Haha, «kleint og rart»??? Anonymkode: 6314d...3de
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #12 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan være jeg misser helt nå, men hvilket kjønn var det som inviterte? Min første intuisjon var at den som inviterte er nær med hun han har styret med før, og synes de er et bedre par, siden hun fremdeles er interessert i ham. Sånn utenfor intuisjonen, du skulle ikke sagt at typen ikke skulle sagt fra. Det er viktig at han kommuniserer at det er dere to nå, og vedkommende som ikke inviterte, det er bare bra at de får tilbakemelding på at dere er en pakkedeal nå. ❤️ Klem til deg som sitter hjemme og grubler. Anonymkode: b02b1...020 Kjæresten har ikke styrt med en av de jentene før. Han var litt interessert i hun ene en liten stund, før jeg kom inn i bildet. Men det ble med en interesse på avstand, for hun var ikke interessert i han. Han er veldig ærlig og genuin, og han har sagt at ingenting skjedde mellom dem noen gang, og når han sier det, så tror jeg på det. De har altså aldri vært i nærheten av å bli et par en gang. Anonymkode: 6314d...3de
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #13 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjæresten har ikke styrt med en av de jentene før. Han var litt interessert i hun ene en liten stund, før jeg kom inn i bildet. Men det ble med en interesse på avstand, for hun var ikke interessert i han. Han er veldig ærlig og genuin, og han har sagt at ingenting skjedde mellom dem noen gang, og når han sier det, så tror jeg på det. De har altså aldri vært i nærheten av å bli et par en gang. Anonymkode: 6314d...3de Du misforstod. At han har gode intensjoner endrer ikke de intensjonene andre har. Det virker som du spør etter intuisjon og klarsynthet bare på tull. Anonymkode: b02b1...020 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #14 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du misforstod. At han har gode intensjoner endrer ikke de intensjonene andre har. Det virker som du spør etter intuisjon og klarsynthet bare på tull. Anonymkode: b02b1...020 Nei jeg spør selvsagt ikke etter intuisjon og klarsynthet bare på tull❤️ Og jeg sier tusen takk til dere som deler det dere ser❤️ Jeg tror ikke jeg misforstod, ikke helt iallefall, jeg ville bare si at hun aldri har bært interessert i han, derfor kan jeg ikke skjønne at det kan stemme at kompisen som sier hytten syns at de to er et bedre par. Når det gjelder det siste avsnittet du skrev, så tror jeg du har rett, jeg burde kanskje latt han spørre om jeg kunne bli med. Jeg angrer litt på det nå. Jeg syns bare det hele ble så vanskelig, ville ikke invitere med meg selv, på en måte. Men du har rett i St kjæresten burde vært mer tydelig på at han ville ha meg med. Er bare så redd for at han aller helst ville reise alene, uten meg. Og det var nettopp det en over her skrev at han ville. Syns dette har skapt en splid i oss nå, og det er vondt. Det er vondt å sitte her og tenke på festen som foregår der nå😔 Anonymkode: 6314d...3de
Gjest Lawyam Skrevet 2. mars 2024 #15 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei jeg spør selvsagt ikke etter intuisjon og klarsynthet bare på tull❤️ Og jeg sier tusen takk til dere som deler det dere ser❤️ Jeg tror ikke jeg misforstod, ikke helt iallefall, jeg ville bare si at hun aldri har bært interessert i han, derfor kan jeg ikke skjønne at det kan stemme at kompisen som sier hytten syns at de to er et bedre par. Når det gjelder det siste avsnittet du skrev, så tror jeg du har rett, jeg burde kanskje latt han spørre om jeg kunne bli med. Jeg angrer litt på det nå. Jeg syns bare det hele ble så vanskelig, ville ikke invitere med meg selv, på en måte. Men du har rett i St kjæresten burde vært mer tydelig på at han ville ha meg med. Er bare så redd for at han aller helst ville reise alene, uten meg. Og det var nettopp det en over her skrev at han ville. Syns dette har skapt en splid i oss nå, og det er vondt. Det er vondt å sitte her og tenke på festen som foregår der nå😔 Anonymkode: 6314d...3de Du sa til kjæresten din at han ikke skulle nevne noe til dem så skulle han nevne det for dem likevel? Det eren vennegjeng som er på tur. Om de liker deg eller ikke er vel uvesentlig? Du er ikke automatisk et medlem i en vennegjeng når du er kjæreste med noen. De kan like deg, men når venner reiser på tur reiser de av og til uten kjærester siden det blir en helt annen tur når kjærester blir med. De har ingen grunn til å måtte kjenne på at de skal ha dårlig samvittighet for å ikke ta deg med og du har heller ingen rett på å påføre hverken han eller dem skyldfølelse for å ikke ta deg med. Venner reiser på tur uten å ta med vedheng og kjærester bør få lov å reise på tur med gjengen uten sure miner fra kjæreste. Kanskje han ønsker å tilbringe en helg med vennene sine uten kjæresten, men hva så? Det burde være lov og du burde vel kunne unne han en helg med venner?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #16 Skrevet 2. mars 2024 Lawyam skrev (2 minutter siden): Du sa til kjæresten din at han ikke skulle nevne noe til dem så skulle han nevne det for dem likevel? Det eren vennegjeng som er på tur. Om de liker deg eller ikke er vel uvesentlig? Du er ikke automatisk et medlem i en vennegjeng når du er kjæreste med noen. De kan like deg, men når venner reiser på tur reiser de av og til uten kjærester siden det blir en helt annen tur når kjærester blir med. De har ingen grunn til å måtte kjenne på at de skal ha dårlig samvittighet for å ikke ta deg med og du har heller ingen rett på å påføre hverken han eller dem skyldfølelse for å ikke ta deg med. Venner reiser på tur uten å ta med vedheng og kjærester bør få lov å reise på tur med gjengen uten sure miner fra kjæreste. Kanskje han ønsker å tilbringe en helg med vennene sine uten kjæresten, men hva så? Det burde være lov og du burde vel kunne unne han en helg med venner? Det er ikkje "sure miner" frå kjærasten her. Det er tristhet og såret for å ikkje bli rekna med. Anonymkode: 577d6...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #17 Skrevet 2. mars 2024 Du ble ikke invitert med fordi du tror på klarsynte, og de andre er mer oppegående? Anonymkode: 255a8...e50 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #18 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei jeg spør selvsagt ikke etter intuisjon og klarsynthet bare på tull❤️ Og jeg sier tusen takk til dere som deler det dere ser❤️ Jeg tror ikke jeg misforstod, ikke helt iallefall, jeg ville bare si at hun aldri har bært interessert i han, derfor kan jeg ikke skjønne at det kan stemme at kompisen som sier hytten syns at de to er et bedre par. Når det gjelder det siste avsnittet du skrev, så tror jeg du har rett, jeg burde kanskje latt han spørre om jeg kunne bli med. Jeg angrer litt på det nå. Jeg syns bare det hele ble så vanskelig, ville ikke invitere med meg selv, på en måte. Men du har rett i St kjæresten burde vært mer tydelig på at han ville ha meg med. Er bare så redd for at han aller helst ville reise alene, uten meg. Og det var nettopp det en over her skrev at han ville. Syns dette har skapt en splid i oss nå, og det er vondt. Det er vondt å sitte her og tenke på festen som foregår der nå😔 Anonymkode: 6314d...3de Ja, det skjønner jeg godt. Jeg tror det handler om at kjæresten din er litt usikker, og det er du også, og så føler dere begge dere til bry. Da høres det jo mer ut som det bare er en ubetenksom fyr. Folk er som oftest inkluderende, bare de blir påminnet ting. Anonymkode: b02b1...020
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #19 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikkje "sure miner" frå kjærasten her. Det er tristhet og såret for å ikkje bli rekna med. Anonymkode: 577d6...2ac Nemlig, tusen takk❤️ Og til Lawyam (som sier du aldri bruker intuitive evner over nettet, og som jeg derfor aldri skjønner hvorfor svarer i disse klarsynt-trådene): Jeg vet du ikke er empatisk, det har du vist før, så det overrasker ikke. Men jeg kan si såpass at dette ikke er bare hans vennegjeng, men etterhvert også min, selv om jeg er ny i gjengen. Vi har blitt kjent på en felles arena, på fast basis, så det er ikke sånn at jeg «bare» er en kjæreste. Det hadde vært helt naturlig å invitere meg med. Derfor er jeg lei meg. Anonymkode: 6314d...3de 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #20 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det skjønner jeg godt. Jeg tror det handler om at kjæresten din er litt usikker, og det er du også, og så føler dere begge dere til bry. Da høres det jo mer ut som det bare er en ubetenksom fyr. Folk er som oftest inkluderende, bare de blir påminnet ting. Anonymkode: b02b1...020 Jeg håper du har rett, tusen takk❤️ Ja både jeg og kjæresten syns det ble litt vanskelig, og ingen av oss visste helt om vi skulle si noe eller ei. Jeg klarer bare ikke riste av meg den litt ugne følelsen. Men tusen takk for at du deler det du ser, det ga litt ro❤️ Anonymkode: 6314d...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå