Gå til innhold

Spruting i ansiktet

Fremhevede innlegg

Gjest Seniorita
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt særlig fornøyd om jeg hadde blitt sprutet i håret , men utenom det må fyren bare sprute hvor han vil for min del . :hjerter::hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt særlig fornøyd om jeg hadde blitt sprutet i håret , men utenom det må fyren bare sprute hvor han vil for min del . :hjerter::hjerte:

Oppi veska di?

Skrevet

Pirrende og opphissende å få en manns sædladning utover ansiktet, i munnen, i håret og nedover brystene

Skrevet

Jeg elsker å få spruten i munnen, ansiktet eller hvor som helst ellers.

Føler meg litt dirty og grisete på en deilig måte.

Jeg liker som regel smaken veldig godt, og føler det er min "belønninng" for å ha vært flink. Jeg elsker følelsen når han kommer over meg og jeg prøver å få i meg hver en dråpe

Dessuten er det deilig å se nytelsen hans og jeg vet han setter pris på det.

Jeg ser noen andre har skrevet at de liker å gå rundt offentlig med sæd på seg, jeg suger han av og til og går rundt med sæden i munnen ei stund før jeg svelger. En gang gjorde vi dette i et prøverom da han skulle ha ny bukse. Jeg tok alt i munnen og vi gikk for å betale. Damen i kassen spurte om jeg likte buksa og jeg kunne bare si "mmmhh" og nikke"! Etterpå fikk jeg se at jeg hadde en flekk på blusa...

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å få spruten i munnen, ansiktet eller hvor som helst ellers.

Føler meg litt dirty og grisete på en deilig måte.

Jeg liker som regel smaken veldig godt, og føler det er min "belønninng" for å ha vært flink. Jeg elsker følelsen når han kommer over meg og jeg prøver å få i meg hver en dråpe

Dessuten er det deilig å se nytelsen hans og jeg vet han setter pris på det.

Jeg ser noen andre har skrevet at de liker å gå rundt offentlig med sæd på seg, jeg suger han av og til og går rundt med sæden i munnen ei stund før jeg svelger. En gang gjorde vi dette i et prøverom da han skulle ha ny bukse. Jeg tok alt i munnen og vi gikk for å betale. Damen i kassen spurte om jeg likte buksa og jeg kunne bare si "mmmhh" og nikke"! Etterpå fikk jeg se at jeg hadde en flekk på blusa...

Wow! Hadde alle vært så ville som deg ville verden vært et bedre sted :)

Helt rått! :)

Skrevet

Jeg elsker å få spruten i ansiktet! Hadde jeg kunne velget,så hadde kjæresten min fått sprutet meg i ansiktet hver gang vi har sex,men han liker å sprute meg på andre plasser også ;)

Elsker å "grise" med spermen etterpå,smører den gjerne ut over ansiktet eller dytter alt på lippene før jeg svelger den! :hjerter_rundt:

Merkelig...denne beskrivelse ble jeg kvalm av. Men det er jo meg da..

• Liker 1
Skrevet

Både deilig, pirrende og råsexy å bli tilgriset av sæd utover kroppen. Elsker å ta mannen mins sædladning i ansiktet og i munnen

• 1 måned senere...
Gjest ExpandYourMind
Skrevet

Synes det er morsomt at denne tråden ble startet av noen som er ekstremt negative til topicen, for så å bli tatt over av et stormende flertall jenter som heldigvis virker å være begavet med erotisk talent, samt et veletablert seksuelt repertoar som gjør de frisinnet nok til å kunne snakke i detalj om temaet. Det er også et godt poeng det noen sa om at hvis en mann må be på kne for å overtale dama, så er han sammen med feil dame(sett at det som fremlegges er innenfor hva sunne tenningsmønstre angår). Til syvende og sist skal man respektere partneren sin, men man burde legge rammene sine etter riktig grunner og ikke av påtatte prinsipper og tabustyrte inntrykk som i 2010 enda forekommer litt for mye.

Jeg har i faktisk hatt en privat spørreundersøkelse på dette emnet (500 kvinner) hvor 70% av kvinnene ser dette som helt ok fordi mannen tenner på det og/eller fordi selv tenner på det.

Jeg fikk høre av en stolt feminist som jeg var sammen med en gang som overrasket meg på oralsexområdet med en imponerende avslutning, at vi menn sutrer ikke når vi smaker fittesaft vi heller, noe som var et knakende godt poeng.

En annen ting er at dette er kanskje det eneste overtaket menn har på kvinner når det kommer til orgasme. Flest menn kan bare drømme om så mange forskjellige, multi og avanserte orgasmer som damer har. Men det vi derimot har i vårt arsenal er muligheten til å SE orgasmen vår ta form.

Kort avhandling om hvorfor dette fenomenet er så opphissende for så mange:

Vi menn er som kjent veldig mer avhengig av en visuell opplevelse når vi har sex, så det å faktisk se selve orgasmen sin er jo som å bevitne et stjerneskudd. Hvorfor det å ende orgasmen i ansiktet på partneren sin legger til rette for en så sterk opphisselse, grunner mye på at nettopp blowjob er ansett som den optimale nytelsen for en mann, og det er det bare naturlig at den seksuelle akten også ender der.

For mange menn og kvinner blir det jakten på det estetiske: Det perfekte cumshot. Det blir som et snøfnugg: Ingen cumshot er likt et annet, og derfor vil det være et evig prosjekt. En annen faktor er symbolikken et cumshot innehar: Det hvite spermet er så rent, men likevel så skittent i denne sammenhengen og det gjør det for mange veldig pirrende: Det å se hvit, flytende veske som inneholder selve essensen til hvorfor og hvordan vi ble til, dekt over et ansikt som virkelig nyter å tilfredsstille personen det kom fra. Å vite at den flytende, potensielle livsformen som blir produsert av ingen andre enn den personen som står foran deg, skal til å skyte honnør, skaper en stor spenning, samtidig som det gir en forventning og et overraskelsesmoment til både til den som skal til å komme og den som skal kommes på. Fordi selv om man vet hva som kommer, så vet man aldri hvordan det kommer. Og der begynner jakten på det man aldri og alltid vil finne - det perfekte cumshot.

Skrevet

Merkelig...denne beskrivelse ble jeg kvalm av. Men det er jo meg da..

Samme ble jeg!

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Skrevet

Er ikke så gale med sprut i ansiktet vell?

Det er jo ubehagelig når han kommer innpå øynene eller noe, men deilig følese når det renner nedover osv!:)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

mm sæd i ansiktet, puppene, rumpa.. ja overalt er bare utrolig deilig!

Helst mest mulig ;)

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg trodde i utgangspunktet at det ikke kom til å gjøre noe for meg å få spruten i ansiktet. Men jeg må si jeg fant det overraskende opphissende og nå er vel jeg omtrent like ivrig på det som han. :jepp:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Phaedra,mod

Gjest Gormur Hestkukur
Skrevet

Dama mi er neger. Hun har et tryne som kler sæd utrolig godt.

Gjest Muffdiver
Skrevet

Jeg elsker å la dama ri på trynet mitt når hun er klissvåt.

Skrevet

Jeg forstår at det kan være litt ubehagelig og det er ikke favorittplassen min å få sperm, men dersom partneren liker det skal jeg ikke nekte han. Er jo bare til å gå i dusjen etterpå :)

Nå liker jeg best å få spermen enten inni meg, i munnen, over rumpa, over puppene eller over magen, men er absolutt ikke negativ til å prøve i fjeset.

Skrevet

Ingenting er som en real bukkake på ei skitten lita tøs ;-)

Men ellers sender jeg ladningen på ansiktet hennes bare hvis jeg vet at hun vil at jeg skal gjøre det. Men det var en periode for noen år siden jeg gjorde det fordi jeg syntes synd på jentene for at de var dårlige knull.

-Domino

Gjest Romeo
Skrevet

Trynsæding er et varmt og vakkert uttrykk for kjærlighet og respekt mellom mann og kvinne.

Skrevet

Ingenting er som en real bukkake på ei skitten lita tøs ;-)

Men ellers sender jeg ladningen på ansiktet hennes bare hvis jeg vet at hun vil at jeg skal gjøre det. Men det var en periode for noen år siden jeg gjorde det fordi jeg syntes synd på jentene for at de var dårlige knull.

-Domino

Jeg blir rett og slett forbannet av sånne forpulte idioter som deg.

Selv om du skriver noe om "bare hvis hun vil", formulerer du deg som en skikkelig drittsekk.

Og den siste setningen din sier mye om ditt kvinnesyn. Har du tenkt på at disse jentene, som du kaller dårlige knull, kanskje ikke synes du var så heftig i sengen heller? Som å stikke en tørr blyant i en gruvesjakt, kanskje....?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...