AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Og får til svar: plutselig. Hva betyr det, i denne sammenheng? Anonymkode: dbf72...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Jeg svarer dette så si alltid når noen sier «vi sees» mest fordi jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at vi aldri kommer til å avtale å spesifikt møtes, så da blir det jo helt plutselig da. Anonymkode: 2326a...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg svarer dette så si alltid når noen sier «vi sees» mest fordi jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at vi aldri kommer til å avtale å spesifikt møtes, så da blir det jo helt plutselig da. Anonymkode: 2326a...ad0 Men jeg vet nøyaktig når vi ses igjen I morgen. Anonymkode: dbf72...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars Hvis jeg hadde svart det hadde det vært for å dempe forventninger til at vi skal henge så veldig mye i morgen. På en måte tydeliggjøre at vi har ikke noen konkret avtale liksom. Anonymkode: b4173...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis jeg hadde svart det hadde det vært for å dempe forventninger til at vi skal henge så veldig mye i morgen. På en måte tydeliggjøre at vi har ikke noen konkret avtale liksom. Anonymkode: b4173...7f2 Men vi har en konkret avtale. Anonymkode: dbf72...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men jeg vet nøyaktig når vi ses igjen I morgen. Anonymkode: dbf72...b48 Var personen som sa det litt trøtt eller i egne tanker? Samboeren min pleier å si "sees plutselig" til folk. Om han vet med sikkerhet at de sees neste dag, på jobb, i et selskap eller noe, sier han sees i morgen. Men noen ganger er det jo fort gjort å automatisk glippe ut med det en har for vane å si i lignende situasjoner. Senest fredag ettermiddag sa f.eks. jeg "god morgen!" til en far som kom for å hente et barn i naboavdelingen i barnehagen hvor jeg jobber. Han pleier som regel å levere barnet sitt samtidig som jeg begynner på jobb, slik at vi møtes om morgenen. Jeg var sliten, konsentrert om å følge med på at det ikke oppstod en konflikt og det jeg pleier å si til ham når jeg møter ham i gangen glapp ut av meg før jeg rakk å tenke. Anonymkode: 23302...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå