AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Jeg har hatt en kjæreste i et halvt år. De første månedene fikk jeg orgasme når vi hadde sex. Men de siste månedene har jeg ikke fått orgasme en eneste gang. Jeg ligger og tenker nå må jeg få orgasme, og da får jeg det iallfall ikke. Han sier at jeg ikke skal stresse med det, at han skjønner at det er leit for meg, men han tenker det er en fase som vil gå over og at det stresser ikke han Men jeg føler at jeg feiler. At jeg skylder han å få orgasme. Så er det jo kjipt for meg også. Jeg kommer ofte helt nær orgasmen, men den siste lille biten går ikke Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ec58a...428
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 Aj aj aj.. Den er vanskelig. Enormt kjedelig for mannen. Anonymkode: f70ee...734 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 Ikke hør på dustekommentaren over!! Jeg tror du bare må stole på kjæresten din og tenke at dette er en fase. Jeg tror du har kommet i en ond sirkel. Prøv å slappe av, stole på deg selv og på kjæresten din, gi deg helt hen og nyt. 🩷 Hilsen K46 Anonymkode: 840c1...696 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 Alle tankene du beskriver der er oppskriften på å ikke få orgasme. Du kan ikke tenke at du feiler og ikke er bra nok og stresse med orgasme, slike tanker må du legge fra deg, for det gjør alt verre, så ja, det gjelder å ikke stresse og prøve å slappe av Anonymkode: 8c50a...96a 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Orgasme er ikke en prestasjon! Og nei, du skylder ikke han å få orgasme. Du kan skylde noen penger eller en tjeneste, men du kan ikke skylde noen en orgasme. Det er heilt feil måte å se det på. Du skylder ingen å få orgasme! Og du må fokusere på deg selv og din egen nytelse for å få orgasme. Du må ikke tenke at du må komme, for da er det helt garantert at du ikke kommer. Anonymkode: 783b2...968 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 Jepp, som de over sier.. Legg fra deg tankene om orgasme som mål og nyt opplevelsen. Dere kan jo legge inn litt lek uten at noen av dere kommer. Mye moro i det også 😉 Anonymkode: 10a9b...75d
Bamseklemmer Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har hatt en kjæreste i et halvt år. De første månedene fikk jeg orgasme når vi hadde sex. Men de siste månedene har jeg ikke fått orgasme en eneste gang. Jeg ligger og tenker nå må jeg få orgasme, og da får jeg det iallfall ikke. Han sier at jeg ikke skal stresse med det, at han skjønner at det er leit for meg, men han tenker det er en fase som vil gå over og at det stresser ikke han Men jeg føler at jeg feiler. At jeg skylder han å få orgasme. Så er det jo kjipt for meg også. Jeg kommer ofte helt nær orgasmen, men den siste lille biten går ikke Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ec58a...428 Hei TS.. jeg vet ikke hvor mye du forstår av seksualitet og orgasmer, men jeg skal prøve å gi deg en liten forklaring.. Sex og orgasmer er et samarbeid, og vi klarer oss ikke uten å prate godt sammen. Og ha sex sammen er i og for seg ganske enkelt.. for vi blir fort kjent med hverandre underveis, og når vi tar den kosepraten på hodeputa etterpå. De neste gangene så går det så mye enklere, og det blir enklere å prate om ting👏 Teknikker er det mange som er opptatt av, de tror på fasiten fungerer på alle.. men det gjør den så aldeles ikke.. Å være tålmodig i sexen er 10 ganger viktigere, pluss det å være nysgjærrig og spørre mye. Da kan selv to uerfarne elskere kan ha fantastisk sex😉 Det finnes ingen fasit på orgasmen heller.. men med litt forståelse om hvordan og hvorfor orgasmen inntreffer, er til stor hjelp. Orgasmen er meget avhengig av mental innstilling og sykdomsfri kropp. Mental innstilling som er negativt for orgasmen er at man grubler på for mye, stress, usikkerhet, redsel for å gjøre feil. etc.. Sykdom i kroppen er også negativt, for hjernen prioritere å gjøre kroppen frisk, fremfor å skape orgasme. Når kroppen er frisk.. tankene er borte.. og bare slapper av og nyter sexen.. ja, da triller orgasmene ut.. for å overdrive litt😅 Av det jeg leser i innlegget ditt TS: Du er omsorgsfull.. du grubler på mye.. du føler på skyldfølelse.. Du tenker også mye på dette i hverdagen.. Du grubler på om du gjør noe galt.. Stemmer det? så feil kan jeg ikke ta😅 Han typen din snakker sant.. du må stole på det han sier, for han gjør det for å trygge deg og fordi han elsker deg.. Stimulerer du deg selv under sexen? Sier du ifra hvis noe ikke er deilig? Bruker du leketøy i sexen? Har dere den kosepraten på hodeputa etterpå? Det er iallefall 4 ting du burde prøve eller utbedre.. men det er jo disse tankene dine du må fjerne først.. og når de er borte.. kan du nesten gi deg selv en orgasmegaranti🥰jo, jeg tror orgasmene dine kommer til å juble av din egen omsorg😅 Endret 3. mars 2024 av Elaine Marley
Elaine Marley Skrevet 3. mars 2024 #8 Skrevet 3. mars 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
feliek54 Skrevet 3. mars 2024 #9 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 17.52): Jeg har hatt en kjæreste i et halvt år. De første månedene fikk jeg orgasme når vi hadde sex. Men de siste månedene har jeg ikke fått orgasme en eneste gang. Jeg ligger og tenker nå må jeg få orgasme, og da får jeg det iallfall ikke. Han sier at jeg ikke skal stresse med det, at han skjønner at det er leit for meg, men han tenker det er en fase som vil gå over og at det stresser ikke han Men jeg føler at jeg feiler. At jeg skylder han å få orgasme. Så er det jo kjipt for meg også. Jeg kommer ofte helt nær orgasmen, men den siste lille biten går ikke Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: ec58a...428 Ikke tenk på at du ikke får orgasme, da tror jeg det bare blir vanskeligere. Bar nyt at han får orgasme så tenker jeg det kan løsne for deg. For meg er det viktig at den andre får orgasme og det nyter jeg selv om jeg ikke alltid kommer.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #10 Skrevet 3. mars 2024 Tillat deg å la tankene få vinger under hyrdestunden. Fantaser om deilige tenkelige og utenkelige erotiske senarioer. Husk at en fantasi er noe ufarlig og ikke noe å skamme seg over. Den foregår kun inne i ditt eget hode og forsvinner som dugg for solen når du er ferdig med den. Med fantasien til hjelp fikk jeg selv orgasme, etter masse øvelse. Innlevelsen ble en helt annen når jeg flyttet fokus bort fra meg selv. Gi deg selv den tiden det tar🥰 Anonymkode: 8c2f7...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå