Gå til innhold

..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Frua_*
Skrevet

Det er jo litt varierende fra merke til merke også da....Jeg vil tro 20-21.

Men det du kan gjøre er å tegne av et fotavtrykk på en pappskive som du klipper ut og tar med i butikken....

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale å ta henne med på skoprøving. Små barn har jo like forskjellige føtter som oss voksne. Det kan være brede, smale, høy rist, lav rist, tynn hæl osv osv.

Jeg har en sønn med vanskelige føtter. Det er blitt bedre nå som han har blitt 6 år, men da han var i den alderen passet han nesten ingen sko (brede ben og høy rist).

La henne prøve skoen for å se hvordan den sitter på foten. Når det gjelder størrelsen så har de slike størrelseguider i butikken hvor de setter benet hennes på for å se. Er sålen inni løs så kan de også ta den ut å plassere den under foten hennes for å se hvordan det ser ut.

Skrevet

Forresten: Er hun bare 20 mnd. og dere ikke skal gifte dere før i august så anbefaler jeg at du venter med å kjøpe sko. Føttene hennes vokser nok litt i mellomtiden. Ville ikke kjøpt noe før til våren om jeg var deg.

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Jag skulle vänta in i det sista med att köpa sko.

Min lilla erfarenhet från sonen säger att han kan ha vissa skor hur länge som helst och hlet plötsligt så passar de inte längre... En storlek (jag tror det var 24) kändes det som han bara hade i några månader medan han har haft 25 i snart ett halvår.

och vad som är vanligt?

Tja, jag tror nog att skostorleken är lika ovanlig som på oss vuxna.

Min son började med stl 21 som 9 månaders och är nu 25 månader och håller på att växa ur stl 25.

Så vänta in i det sista-

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville ventet litt jeg og. Sønnen vår er 17 mnd og har snart vokst ut av str 23. Han har høy vrist så det er litt vanskelig det der med sko.

Men selv om hun er liten nå kan hun plutselig vokse voldsomet i en periode.

Lykke til med skokjøp.

Skrevet

Hvis du kommer over et fint par sko i spania som er rimlige kan du jo kjøpe et par i 19/20 og så se til sommeren om de passer. Gjør de det er du heldig, ellers får dere kjøpe nye sko ;)

Får jo sikkert brukt skoene ved en senere anledning om de skulle være for store til bryllupet..

Skrevet (endret)
Hvis du kommer over et fint par sko i spania som er rimlige kan du jo kjøpe et par i 19/20 og så se til sommeren om de passer. Gjør de det er du heldig, ellers får dere kjøpe nye sko ;)

Får jo sikkert brukt skoene ved en senere anledning om de skulle være for store til bryllupet..

Hadde ikke kjøpt 19/20 til en 20 mnd gammel baby.

Datteren min har sånn midt på treet store føtter, og finskoene hun brukte i jula (da var hun 22 mnd) var str 23. Nå bruker hun str 24 i alt.

Endret av Cilla
Skrevet
Hadde ikke kjøpt 19/20 til en 20 år gammel baby.

20 ÅR??? :overrasket:

:ler:

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Min datter er 20 mnd og bruker 22 i sko,da har hun litt god plass. Jeg hadde sjanset på et par sko i den str hvis jeg kom over noen som var veldig fine. Passer de ikke så er det sikkert noen andre som de passer..og passer de så er det jo kjempe fint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...