AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Hva mener dere egentlig med sexløst forhold? At det blir sex en gang eller to i året? Eller absolutt ingen sex i det hele tatt? Blir veldig feil at de som har sex opptil flere ganger i året klager, og påstår de lever i sexsløse forhold. Hilsen sex sist gang for snart 7 år siden. Anonymkode: 04f9b...be3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 Sexløst forhold er når en eller begge sliter med å vise sårbarhet og intimitet overfor den andre, som resulterer i lite eller ingen seksuell aktivitet. Hvor mange ganger i uken/måneden/året er relativt men det bunner i at en eller begge har kalde føtter når det kommer til å ha sex med partner. Google "dead bedroom" for mer detaljert beskrivelse - og forresten, å sex opptil "flere ganger" i året er deffinert som sexløst forhold. Da det er åpenbart at en eller begge parter ikke har stor interesse av å ha aktivt sexliv. Anonymkode: 481b2...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sexløst forhold er når en eller begge sliter med å vise sårbarhet og intimitet overfor den andre, som resulterer i lite eller ingen seksuell aktivitet. Hvor mange ganger i uken/måneden/året er relativt men det bunner i at en eller begge har kalde føtter når det kommer til å ha sex med partner. Google "dead bedroom" for mer detaljert beskrivelse - og forresten, å sex opptil "flere ganger" i året er deffinert som sexløst forhold. Da det er åpenbart at en eller begge parter ikke har stor interesse av å ha aktivt sexliv. Anonymkode: 481b2...1bb Det heter ikke «sexløst» forhold når man har sex ukentlig eller månedlig. Anonymkode: 11de3...fa8 5
Flintis Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 Det er vel definert som sex 10 eller færre ganger i året. Så da er nok TS innafor.... 2
no shame Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det heter ikke «sexløst» forhold når man har sex ukentlig eller månedlig. Anonymkode: 11de3...fa8 Et forhold der sex forekommer mindre enn 10ganger i året, defineres som et sexløst forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det heter ikke «sexløst» forhold når man har sex ukentlig eller månedlig. Anonymkode: 11de3...fa8 Kanskje ikke ukentlig, nei men månedlig er deffinert som sexløst forhold. Se for deg en som sier hen trener og går i gymmen en gang i uken. Ja vi kan si å vedkomande trener men alle vet som driver med trening at man får veldig lite ut å trene en gang i uken. Trening en gang i måneden.... Du ser hvor jeg går med dette? Anonymkode: 481b2...1bb
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 Man kan krangle om terminologi til man blir blå men det fører aldri noe sted. Hvis du ønsker mer presisjon så må du spørre den som hevder å leve sexløst og beskrive selv hva du mener med sexløst. Anonymkode: 201f1...509 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 Sexløst ligger vel i ordet. Sexløst er null og nada. Så å si at det er et sexløst forhold når man har sex opptil 10 ganger i året blir veldig feil. Da skulle jeg ikke vært misfornøyd engang. Stor forskjell på sjelden, og aldri. La oss si at et par har sex kun på mannens bursdag hvert år. Man kan jo også si at de har jevnlig sex, selv om det er bare én gang hvert år. Anonymkode: 04f9b...be3 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sexløst ligger vel i ordet. Sexløst er null og nada. Så å si at det er et sexløst forhold når man har sex opptil 10 ganger i året blir veldig feil. Da skulle jeg ikke vært misfornøyd engang. Stor forskjell på sjelden, og aldri. La oss si at et par har sex kun på mannens bursdag hvert år. Man kan jo også si at de har jevnlig sex, selv om det er bare én gang hvert år. Anonymkode: 04f9b...be3 Akkurat som jeg mistenkte, dette er trolling/kverulering. Denne problematikken er vel kjent og som jeg skrev tidligere er det bare å google "dead bedroom" hvis du har andre hensikter enn å trolle og virkelig vil vite mer. Forresten, lykke til å beholde en mann du "gir" sex til en gang i året! Anonymkode: 481b2...1bb 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #10 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje ikke ukentlig, nei men månedlig er deffinert som sexløst forhold. Se for deg en som sier hen trener og går i gymmen en gang i uken. Ja vi kan si å vedkomande trener men alle vet som driver med trening at man får veldig lite ut å trene en gang i uken. Trening en gang i måneden.... Du ser hvor jeg går med dette? Anonymkode: 481b2...1bb Selvfølgelig gir det ingen mening å definere månedlig sex som ingen sex. Og treningsanalogien er jo helt på trynet. Anonymkode: 11de3...fa8 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #11 Skrevet 2. mars 2024 Sexløst betyr ingen sex rett og slett. Når man påstår at sex 10 ganger i året er sexløst er det jo helt feil. Jeg hadde vært godt fornøyd med 10 ganger i året, selv om det er lite. Det er veldig stor forskjell på å ikke ha sex i det hele tatt og å ha det en gang i blant. For oss som lever eller har levd i årevis i sexløse forhold er det veldig irriterende at noen mener at man skal definere sexløst som max 10 ganger i året. Anonymkode: 56a52...f61 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #12 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sexløst forhold er når en eller begge sliter med å vise sårbarhet og intimitet overfor den andre, som resulterer i lite eller ingen seksuell aktivitet. Hvor mange ganger i uken/måneden/året er relativt men det bunner i at en eller begge har kalde føtter når det kommer til å ha sex med partner. Google "dead bedroom" for mer detaljert beskrivelse - og forresten, å sex opptil "flere ganger" i året er deffinert som sexløst forhold. Da det er åpenbart at en eller begge parter ikke har stor interesse av å ha aktivt sexliv. Anonymkode: 481b2...1bb Mens det trenger selvfølgelig ikke å ha noe som helst å «slite med å vise sårbarhet» eller ha «kalde føtter» bare fordi man har lite til ingen sex. Kunne få inntrykket av det ut i fra det du skrev😊 Vi feks har sex 1-3 ganger i året. At vi ikke har oftere sex har ingen ting med at vi «sliter med å vise sårbarhet og intimitet» eller «kalde føtter» å gjøre. Anonymkode: 225b8...f7c 2
Peggy-Lovise Skrevet 2. mars 2024 #13 Skrevet 2. mars 2024 Snart 8 år siden her.. Her er det null intimitet, ingen fysisk kontakt. Ikke en klem en gang. Det er han som ikke vil. Jeg har sluttet å prøve for lenge siden. Har i grunnen mistet lysten på han også.. Jada, jeg vet jeg bør gå.. men det er barn og økonomi (for begge) inne i bildet. Dame 47.. føles som 74 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mens det trenger selvfølgelig ikke å ha noe som helst å «slite med å vise sårbarhet» eller ha «kalde føtter» bare fordi man har lite til ingen sex. Kunne få inntrykket av det ut i fra det du skrev😊 Vi feks har sex 1-3 ganger i året. At vi ikke har oftere sex har ingen ting med at vi «sliter med å vise sårbarhet og intimitet» eller «kalde føtter» å gjøre. Anonymkode: 225b8...f7c Da er dere sannsynligvis aseksuelle, som du har fått høre gjentatte ganger når dette tema dukker opp her inne. Men du må bare heletiden skrive om det som det er en normal ting. Du og din partner er ikke normale. Dere er et avvik. Anonymkode: 481b2...1bb 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 Sex 10ganger i året er «dead bedroom». ..10ganger i året er ikke sexløst, men så godt som.. det er hver måned minus ferier. En ferie uten sex.. det er dead bedroom.. Anonymkode: b05f8...f0f 2
Coachshinny Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 Peggy-Lovise skrev (12 timer siden): Snart 8 år siden her.. Her er det null intimitet, ingen fysisk kontakt. Ikke en klem en gang. Det er han som ikke vil. Jeg har sluttet å prøve for lenge siden. Har i grunnen mistet lysten på han også.. Jada, jeg vet jeg bør gå.. men det er barn og økonomi (for begge) inne i bildet. Dame 47.. føles som 74 Det der nesten legitimerer at du får deg en elsker. Sexlyst i 8 år, uten at noe skjer seksuelt, er uutholdelig. 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sex 10ganger i året er «dead bedroom». ..10ganger i året er ikke sexløst, men så godt som.. det er hver måned minus ferier. En ferie uten sex.. det er dead bedroom.. Anonymkode: b05f8...f0f Er det blitt litt for mange amerikanske blogger på deg? Anonymkode: 11de3...fa8 2 1
1000x Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 Jeg tenker meg en vid definisjon, dvs et forhold hvor sex ikke har noen vesentlig betydning lenger. Dersom en har sex på samme måte som en rydder kjøkkenbordet sammen.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da er dere sannsynligvis aseksuelle, Anonymkode: 481b2...1bb Aseksuelle som vil ha deilig sex et par tre ganger i året da 😊. Vi er en helt egen kategori av «aseksuell»👌🏼 Anonymkode: 225b8...f7c
Peggy-Lovise Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 Coachshinny skrev (8 timer siden): Det der nesten legitimerer at du får deg en elsker. Sexlyst i 8 år, uten at noe skjer seksuelt, er uutholdelig. Det er uutholdelig i perioder 😫 Har luftet tanken for han om en elsker.. Han sa ikke nei. Han sa egentlig ikke så mye i det hele tatt. Jeg vurderer det, men det er et skritt å ta det også. Jeg er ingen ungdom lenger. Ikke fotomodell heller. Vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå