Gå til innhold

Er lav eller tynn mest uattraktivt for menn?

Hva er mest uattraktivt for en mann  

45 stemmer

1. 1. Hva er mest uattraktivt?

• Lav mann
      26
    • Tynn mann
      19

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier, hva er verst?

Anonymkode: 3d9c9...007

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å dyrk usikkerhet. Lave menn og tynne menn kan finne kjærlighet som alle andre kan.

Anbefaler andre å ikke svare på denne tråden. 

Anonymkode: 329e7...b10

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i 20 -30 årene likte jeg nesten magre/tynne menn som spilte i band og var kule.

Så ble jeg 40-50 og satte pris på muskler og litt fylde, men ikke flesk som henger.

Magre menn er så lite attraktive men hadde ikke valgt en liten/lav mann siden jeg er ganske høy (175).

En mager mann kan du fete opp 

Anonymkode: 73d0b...beb

AnonymBruker
Skrevet

Det er lav som er verst

Anonymkode: 0172f...f5b

AnonymBruker
Skrevet

Alltid lav. Kvinner liker ikke lave menn

Anonymkode: d77d4...fb5

• Liker 1
Skrevet

Haha, er ikke sixpack attraktivt, liksom? 😁 Men kanskje de egentlig mente ingen muskler.

AnonymBruker
Skrevet

Eg forstår ikkje alternativa.... Umulig å vurdere. Tynn kan jo være svært attraktivt, syns eg. Men ikkje attraktivt å være undervektig så klart... Lav kan jo være så mykje, helst ikkje mykje lavere enn meg einaste...

Anonymkode: 17cfa...312

AnonymBruker
Skrevet

Lave menn er absolutt sexy om de er normalt til godt bygget, selvsikre og gentleman. Ikke høyden det kommer an på. Ser mange lave veldig flotte menn rundt omkring

Anonymkode: cf489...f30

AnonymBruker
Skrevet

Slank/mager er jo normalt svært attraktivt, mye bedre enn å se ut som en kroppsbygger.

Anonymkode: 5281d...e0e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lav er verst, men jeg liker heller ikke tynn. Jeg er 172 så er ikke en sånn lav dame og det har mye å si. Ellers er jeg ganske kraftig, så jeg føler meg for stor ved siden av en lav og tynn mann. Det er overraskende mange tynne, spinkle og lave menn. Jeg synes de lave og tynne kvinnene godt kan velge en av disse små, tynne mennene for de er jo en match. Vi kvinner som er høyere og kraftigere har mer behov for en høy og kraftig mann. Mange sier jo at "det har ikke noe å si", men jeg klarer ikke å tenne på menn som min høyde eller lavere eller tynne menn. Sorry, men sånn er det jo med alt. 

Anonymkode: 548f3...955

• Liker 1
Skrevet

Synes begge deler høres bra ut. Liker spesielt lave menn. 

Skrevet

Lav og slank 😍

AnonymBruker
Skrevet

Er så merkelig at jeg holder en knapp på normal folkeskikk,  en god personlighet og normal hygiene, jeg. 

Anonymkode: 9b232...6fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er så merkelig at jeg holder en knapp på normal folkeskikk,  en god personlighet og normal hygiene, jeg. 

Anonymkode: 9b232...6fc

Da er du ganske spesiell hvis det er alt som gjør at du kan bli tiltrukket av en mann. Normal folkeskikk er egentlig en selvfølge, burde være det hvertfall. Det samme med normal hygiene. En god personlighet er det jo ikke alle som har, så det må man se etter. Men at det fysiske utseendet til en mann betyr absolutt ingenting for deg, tror jeg ikke noe på. 

Anonymkode: 548f3...955

• Liker 1
Skrevet

Høyde har ikke så mye å si, men lav og normalt slank/trent er fint🌸

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt fint med lave menn (men jeg er ca 160 selv, så menn er stort sett høyere enn meg uansett).

Hvis en mann er veldig spinkel og jeg føler jeg kan knekke han i to vil jeg synes det er litt uattraktivt.

Men jeg har sett både lave menn og overvektige menn jeg har funnet attraktive i årenes løp. Kun en gang jeg opplevde at en veldig tynn mann var attraktiv.

Anonymkode: ddbcb...5f6

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene er ille. Personlig er jeg lav, liker ikke høye menn. Jeg får vondt i nakken. Jeg kunne ikke vært sammen med noen som ikke tok vare på helsen sin. Tynn er også greit, så lenge du lever sunt.

Anonymkode: f051e...788

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som overskriften sier, hva er verst?

Anonymkode: 3d9c9...007

Lav og tynn er ikke motsetninger, men lav-høy og tynn-tykk. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva definerer du som lavt da? 

Jeg har ikke noe i mot tynne menn.heller det enn mye overvekt. Da matcher vi ikke når det gjelder livsstil og aktivitetsnivå. 

Men jeg liker at mannen er noen cm høyere enn meg, så helst over 170cm. Jeg er litt over 160. Vil heller ha en litt lav mann enn en mann som er altfor høy. Vil helst ikke at mannen er høyere enn 187 - da blir høydeforskjellen for stor. 

Anonymkode: 106b6...eaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...