Gå til innhold

deli de luca med sitteplasser

Anbefalte innlegg

Skrevet

minnes jeg gikk forbi en deli de luca io sentrum endag hvor det stod at det var sitteplasser i andre etasje.. men hvor??? er på utkikk etter dette, altså en cafe med deli deluca varer.. finnes det eller er jeg på bærtur..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ved Living Room har det ihvertfall mener jeg å huske. Jeg var så full at jeg så dobbelt da jeg var der sist, men dtror jeg husker riktig

Gjest GreenSky
Skrevet

Den ene av dem på aker brygge har. Og den i Karl Johan i samme bygg som et hotell. Hvis du skjønner hvilke jeg mente. :ler: Jo, også en på majorstua. Men husker ikke helt hvor, fordi jeg var full da jeg var der.

Skrevet

Den som ligger på hjørnet av Klingenberggata og den gata hvor Saga kino ligger har noen sitteplasser en etasje opp

Skrevet
Den som ligger på hjørnet av Klingenberggata og den gata hvor Saga kino ligger har noen sitteplasser en etasje opp

Ja, det var den jeg mente tror jeg. (Jeg husker aldri hvilken kino som er hvilken ;))

Skrevet
Ja, det var den jeg mente tror jeg. (Jeg husker aldri hvilken kino som er hvilken ;))

Saga ligger nesten på hjørnet tvers over gata for nationaltheateret på høyre siden av gaten hvis man kommer derfra.. Og så ligger videre seven eleven, candyshop (eller hva det heter), narvesen, chat noir (?), fridays og burger king.. Tvers over gaten ligger deli deluca og på gatehjørnet tvers over gata til deli deluca ligger klingenberg kino, dette er altså på venstre siden av gata..

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Deli de Lucaen med sitteplasser som ligger overfor Saga er Deli de Luca Sushi. Den har andre eiere enn Deli De luca på hjørnet mot Klingenberg. Dermed kan du bare sitte og spise hvis du vil ha sushi.

Deli de Luca på Aker Brygge, derimot, har fine spisearealer til den "vanlige" Deli-maten :)

Skrevet

hei

denne i karl johan hadde sitteplasser. kan virkelig anbefales

takk for hjelp alle sammen;) :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...