AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Når du skriver med en ny match på datingside, hvordan flyter samtalen? Flørter du? Hvordan flørter du? Hva spør du om? Hva blir du spurt om? Hvor lenge chatter dere før en av dere tar initiativ til treff? Lar du som kvinne, mannen ta initiativ til treff, eller tar du også initiativ selv til det første treffet? Hva doretrekker dere menn? Liker dere at damen tar initiativ til første treff? Hva skal til for at du har lyst til å treffe vedkommende? Prater med en mann nå. Han likte meg først, og tok initiativ til å skrive med meg. Har lyst til å be han ut, men usikker på om jeg bør gjøre det. Chatta i et par dager, vet ikke så mye om han enda. Er det for tidlig? Anonymkode: bb70c...34d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når du skriver med en ny match på datingside, hvordan flyter samtalen? Flørter du? Hvordan flørter du? Hva spør du om? Hva blir du spurt om? Hvor lenge chatter dere før en av dere tar initiativ til treff? Lar du som kvinne, mannen ta initiativ til treff, eller tar du også initiativ selv til det første treffet? Hva doretrekker dere menn? Liker dere at damen tar initiativ til første treff? Hva skal til for at du har lyst til å treffe vedkommende? Prater med en mann nå. Han likte meg først, og tok initiativ til å skrive med meg. Har lyst til å be han ut, men usikker på om jeg bør gjøre det. Chatta i et par dager, vet ikke så mye om han enda. Er det for tidlig? Anonymkode: bb70c...34d Om du føler for det syns jeg ikke det er for tidlig. Er jo noen som ikke engang chatter så mye før de møtes, så smak og behag 😊 Anonymkode: 36281...320
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 Jeg synes det er SÅ vanskelig å holde samtalen i gang på feks Tinder. Prøver å spørre om litt normale ting men det blir jo rene intervjuet. Jeg liker at mannen tar litt insj da, gjør han ikke det blir jeg fort lei. Men er jo i starten det vanlige, barn, bosted, jobb, hobbyer. Prøve å spørre om noe ut i fra profilen. Foretrekker å møtes relativt fort, iallefall innen en uke. Men ønsker helst at HAN skal spørre om å møtes, jeg er så redd fornå bli oppfattet som desp. Anonymkode: ec142...215 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg synes det er SÅ vanskelig å holde samtalen i gang på feks Tinder. Prøver å spørre om litt normale ting men det blir jo rene intervjuet. Jeg liker at mannen tar litt insj da, gjør han ikke det blir jeg fort lei. Men er jo i starten det vanlige, barn, bosted, jobb, hobbyer. Prøve å spørre om noe ut i fra profilen. Foretrekker å møtes relativt fort, iallefall innen en uke. Men ønsker helst at HAN skal spørre om å møtes, jeg er så redd fornå bli oppfattet som desp. Anonymkode: ec142...215 Det er det jeg er redd for også. Hadde vært fint å få vite hva menn synes Ts Anonymkode: bb70c...34d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Du virker ikke desp om du spør ham om han vil treffes. Hvis han i det hele tatt er voksen mentalt og greit oppegående så synes han det er positivt. Jeg synes man må slutte å ha den holdningen at damene skal sitte passive og mennene skal ta initiativ. Ja, jeg forstår at damer liker menn med litt tak i, men det må være grenser. Det er ov for damer å vise at de har litt initiativ og interesse også. Det er bare sjarmerende. Han kan ha sine grunner til å holde igjen. Blant annet akkurat samme grunner som deg... Eller han har bare ikke kommet så langt.. Eller han kan ha det litt travelt akkurat nå... Eller han liker å chatte litt mer for å bli kjent. Men om du på en normal måte spør om å treffes, så er det 0% sjanse for at det blir feil - så fremt han er en ok fyr. Passer det ikke eller han vil vente litt, så sier han det. Hvis han egentlig dater 5 andre og ikke har tid eller bare er sånn halvveis interessert i deg, så kan du få et lunkent svar (eller ikke noe svar) på det. Eller hvis han har så store tilknytningsproblemer at han synes det er needy.. Men da er det kanskje like greit å få konklusjon på at han ikke er noe du trenger bruke tid på. Anonymkode: 92ade...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det jeg er redd for også. Hadde vært fint å få vite hva menn synes Ts Anonymkode: bb70c...34d ..1f4 er mann. Anonymkode: 92ade...1f4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 Jeg er mann, chater om interesser med litt humor og flørter litt inemellorm, avtaler rask en date, og avslutter ellers rask chaten om man ikke avtaler noe, for er mange kvinner som kun vil ha oppmerksomhet. Anonymkode: 02736...7f3
Gjest WhisperingWind Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 Spør om interesser, hobbyer, drømmer, livssituasjon, ønske om barn/har barn, skilt/tidligere erfaringer mht forhold og hva de ser etter, film, musikk, humor, reise…kom fort inn på dypere ting om barndom, traumer etc🤷🏻♀️ Alle ba meg ut på date innen en uke som jeg chattet litt seriøst med. 2 ble litt seriøse og 3. ble kjæresten min🥰🤗
Arild37 Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 Par år siden jeg var på tinder, men som mann, så likte jeg veldig godt når dama tok initiativ, enten med første melding eller forslag til å treffes, men det har nok mye å gjøre med at ekstremt få kvinner våger å ta første steget, selv om de er veldig interessert, så de få gangene det skjedde, så var det en positiv overraskelse, men det var vel maks 10% av damene som våget å gjøre det Bare kjør på du, sier han nei, så hadde det nok ikke blitt noe uansett 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #10 Skrevet 2. mars 2024 Jeg chatter om vanlige ting som barn, om han er skilt, jobb, interesser osv. Jeg chatter aldri om sex, og hvis de begynner med sexprat avslutter jeg chatten med en gang. Aner ikke om de liker at vi kvinner tar initiativ til en date, men jeg holder meg for det meste tilbake til han evt. spør om å møtes. Mulig man som kvinne kan være mer frampå sånn, men jeg vet ikke helt hva menn egentlig mener om det. Noen sier det er fint at kvinner tar initiativ, men ofte virker det som de ikke liker det så godt i virkeligheten. Mitt inntrykk er at de fleste menn vil være den som tar første steg til å møtes. Anonymkode: e00ea...e5b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #11 Skrevet 2. mars 2024 Du virker ikke desp viss du spør om å møtes. Det viser at du er interessert. På samme måte som at viss du bare er passiv og venter, kan tolkes som at du er uinteresert. Dette kan jeg garantere deg gjelder for både menn og damer, der er vi ikke forskjellige. Er utelukkende positivt at du spør om å treffes. Om en virker desperat eller ikke kommer ann på hvordan du spørr, og hvor tidlig. Anonymkode: c5763...54b 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #12 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du virker ikke desp viss du spør om å møtes. Det viser at du er interessert. På samme måte som at viss du bare er passiv og venter, kan tolkes som at du er uinteresert. Dette kan jeg garantere deg gjelder for både menn og damer, der er vi ikke forskjellige. Er utelukkende positivt at du spør om å treffes. Om en virker desperat eller ikke kommer ann på hvordan du spørr, og hvor tidlig. Anonymkode: c5763...54b Hvor tidlig er tidlig da? Hvordan ville du spurt? Anonymkode: bb70c...34d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Skrevet 3. mars 2024 Arild37 skrev (21 timer siden): Par år siden jeg var på tinder, men som mann, så likte jeg veldig godt når dama tok initiativ, enten med første melding eller forslag til å treffes, men det har nok mye å gjøre med at ekstremt få kvinner våger å ta første steget, selv om de er veldig interessert, så de få gangene det skjedde, så var det en positiv overraskelse, men det var vel maks 10% av damene som våget å gjøre det Bare kjør på du, sier han nei, så hadde det nok ikke blitt noe uansett Er det for tidlig å spørre etter 2-3 dagers chatting? Er det noen spørsmål du ønsker å bli stilt først? Noe du føler er viktig å avklare? Anonymkode: bb70c...34d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #14 Skrevet 3. mars 2024 Jeg prøver å ikke "bruke opp" samtaletemaene tidlig i relasjonen, prøver å holde en lett og flørtende tone ellers blir det fort veldig intervjupreget. Jeg liker at mannen tar insj til å treffes, det er den typen menn jeg blir tiltrukket av rett og slett. Anonymkode: e8491...211
Arild37 Skrevet 3. mars 2024 #15 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det for tidlig å spørre etter 2-3 dagers chatting? Er det noen spørsmål du ønsker å bli stilt først? Noe du føler er viktig å avklare? Anonymkode: bb70c...34d Si det hadde vært hyggelig å møtes en dag, og sjekk reaksjonen. Da finner du litt ut av hva han tenker om det før du kommer med en konkret invitasjon
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #16 Skrevet 3. mars 2024 Jeg pleier å teste dem ved å fortelle om at jeg har en irritabel tarm. Bare for å se om de slutter å svare. Anonymkode: 713a6...a96
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #17 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg pleier å teste dem ved å fortelle om at jeg har en irritabel tarm. Bare for å se om de slutter å svare. Anonymkode: 713a6...a96 Hva er det godt for? 😅 Anonymkode: bb70c...34d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #18 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det godt for? 😅 Anonymkode: bb70c...34d Da finner du fort ut om det er en person som kan godta at du ikke er perfekt. Mye bedre å få det unnagjort tidlig en sent. Anonymkode: 713a6...a96
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #19 Skrevet 3. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Da finner du fort ut om det er en person som kan godta at du ikke er perfekt. Mye bedre å få det unnagjort tidlig en sent. Anonymkode: 713a6...a96 Tror ikke den irritable tarmen hadde bekymret meg så mye. Mer bekymret over de sosiale antennene. Anonymkode: 92ade...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #20 Skrevet 3. mars 2024 Hvordan samtalen flyter kom an på matchen. Med noen var det masse chatting om hverdagslige ting som mat, øl, film, serier, bøker, musikk, reise og jobb. Hvor mye jeg flørtet kom an på matchen. Noen var det mer flørting med enn andre. Typen min ba meg med ut på øl etter å kun ha sendt 3-4 meldinger. Ellers har jeg chattet mellom 2 dager og tre uker før første møtet. Av de jeg møtte så tok jeg initiativ til å møtes omtrent halvparten av gangene. For øvrig sier antall dager chat veldig lite. Er det 2 meldinger om dagen, 200, eller 2000? Typen min er helt håpløs på meldinger, det er sjeldent mer enn 2-3 meldinger pr dag. Anonymkode: f2190...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå