AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Jeg klarer ikke å forstå hva som er greia. Det er er eneste ekstremt stort rødt flagg 🚩🚩🚩 at man får meldingsforespørsler fra fremmede med; hei så deg på facebook dating, liker det du skriver, lyst å bli bedre kjent. Forstår ikke menn at om jeg var interessert så ville jeg faktisk ha likt dem og snakket med dem gjennom hele datingsfunksjonen 🤪😤 Og noen sender ikke bare en melding på messenger med i tillegg sender en venneforespørsel 😤 🚩🚩🚩🚩 Nei! 🚩🚩🚩 Anonymkode: 58bbb...2dc 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 Ok? Det var rart. På Facebook Dating kan man sende melding. Det er en del av funksjonaliteten. Så enten er han dum, som ikke skjønner hvordan fb dating fungerer, eller så er det fb dating i praksis du opplever. Anonymkode: 10f87...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 Det er menn som finner meg på fb bare ved å søke på fornavnet og gå etter bilder og. Og det er fra tinder.. Creepy, ja. En annen fyr kjente meg igjen fra tinder når jeg postet på en lokal FB side. Skrev at jeg ønsket lekekamerater til poden, han ville noe helt annet 🤢 Og når jeg avviste han så mente han at Hæ han ville jo bare ha noen å gå tur med med bikkja si. Anonymkode: 9eff3...fdc 1
Helene Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 😂🤣🤣. Fikk melding en gang fra en såkalt engelsk fyr. Visste at dette var fake. Snakket med fyren gjennom uker. Lang historie kort, han ba om penger. Jeg lo av han. Men hadde det moro underveis 😂. 2
AllahBallah Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Helene skrev (1 minutt siden): 😂🤣🤣. Fikk melding en gang fra en såkalt engelsk fyr. Visste at dette var fake. Snakket med fyren gjennom uker. Lang historie kort, han ba om penger. Jeg lo av han. Men hadde det moro underveis 😂. Men du hadde litt trua på at det var en ekte fyr?
Helene Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 Nei, jeg visste det ganske fort at dette var fake. Var litt nyskjerrig først. Men når en mann tar vaksiner en dag, og reiser neste, da vet man at dette er juks. Men det var litt morsomt å se hvordan svindlere går fram. Satt og smålo for meg selv mens jeg skrev meldinger.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Skrevet 2. mars 2024 Dette med å ta kontakt blir jo diskutert opp og ned på KG og det er mange damer som mener det er ok å ta kontakt på både treningssenter og facebook og savner at menn tør å ta initiativ. Jeg skjønner at ingen snakker på vegne av alle damer - men det er ikke så utenkelig at mange menn gjør dette i god tro uten at de egentlig er pervo. Anonymkode: 10f87...6b8 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #8 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette med å ta kontakt blir jo diskutert opp og ned på KG og det er mange damer som mener det er ok å ta kontakt på både treningssenter og facebook og savner at menn tør å ta initiativ. Jeg skjønner at ingen snakker på vegne av alle damer - men det er ikke så utenkelig at mange menn gjør dette i god tro uten at de egentlig er pervo. Anonymkode: 10f87...6b8 Det kan hende, å kan hende noen kvinner liker det også om det er riktig mann. Regner med det ikke er det når reaksjonen er negativ, å sånn er det jo ofte når noen ikke føler det samme. Anonymkode: 8f50a...ec4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #9 Skrevet 2. mars 2024 Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet er? Hvis de skriver slik som du skriver det i HI, så er det ikke negativt i mine øyne. Er jo ikke rart at menn ikke tørr å ta kontakt, når alt er et rødt flagg for mange kvinner. Jeg hadde forstått om det var en creepy melding, men meldingstyper som «hei så deg på facebook dating, liker det du skriver, lyst å bli bedre kjent» er da virkelig ikke noe negativt med. Hvordan tenker du at menn skal ta kontakt, når ikke en høflig melding er ok? Du må tåle å bli kontaktet når du er på FB Dating, så får du heller avvise høflig om du ikke er interessert. K28 her Anonymkode: e2009...df2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #10 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet er? Hvis de skriver slik som du skriver det i HI, så er det ikke negativt i mine øyne. Er jo ikke rart at menn ikke tørr å ta kontakt, når alt er et rødt flagg for mange kvinner. Jeg hadde forstått om det var en creepy melding, men meldingstyper som «hei så deg på facebook dating, liker det du skriver, lyst å bli bedre kjent» er da virkelig ikke noe negativt med. Hvordan tenker du at menn skal ta kontakt, når ikke en høflig melding er ok? Du må tåle å bli kontaktet når du er på FB Dating, så får du heller avvise høflig om du ikke er interessert. K28 her Anonymkode: e2009...df2 Det handler ikke om at ts ikke tåler å ha kontakt med menn som hun matcher med. Det handler om at de kontakter på FB chat. Anonymkode: 9eff3...fdc 1
NiceOrNothing Skrevet 2. mars 2024 #11 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det kan hende, å kan hende noen kvinner liker det også om det er riktig mann. Regner med det ikke er det når reaksjonen er negativ, å sånn er det jo ofte når noen ikke føler det samme. Anonymkode: 8f50a...ec4 On point 🙌. Det kommer helt an på hvem det er. Gikk å var hemmelig betatt av en i lange tider , før jeg slengte ut et telepatisk ønske til han . Altsa kun tenkte det : . At er du interessert i meg , legget du meg til på Fb & snap . . Under ett døgn senere hadde han lagt meg til på Fb . Å jeg skal love deg at hjertet gjorde et hopp. Men random menn ( jeg ikke kjenner ) som tar kontakt på Fb eller snap , syns jeg bare er patetiske / ensom / uinteressant . 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #12 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet er? Hvis de skriver slik som du skriver det i HI, så er det ikke negativt i mine øyne. Er jo ikke rart at menn ikke tørr å ta kontakt, når alt er et rødt flagg for mange kvinner. Jeg hadde forstått om det var en creepy melding, men meldingstyper som «hei så deg på facebook dating, liker det du skriver, lyst å bli bedre kjent» er da virkelig ikke noe negativt med. Hvordan tenker du at menn skal ta kontakt, når ikke en høflig melding er ok? Du må tåle å bli kontaktet når du er på FB Dating, så får du heller avvise høflig om du ikke er interessert. K28 her Anonymkode: e2009...df2 For å kunne skive til meg på messenger, så må de jo ha søkt meg opp, funnet profilen min for så å kontakte meg. Jeg mener det er skikkelig creepy. Om jeg er interessert i noen, så vil jeg jo gi dem en like. Å bli kontaktet utenom det synes jeg ikke er greit. Anonymkode: 58bbb...2dc 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #13 Skrevet 2. mars 2024 Det er da ikke verre enn at du sier nei og evt blokkerer. Hvorfor lage så stor problem av noe som er så enkelt å løse? Anonymkode: 71957...e85 1
Fighter83 Skrevet 2. mars 2024 #14 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke å forstå hva som er greia. Det er er eneste ekstremt stort rødt flagg 🚩🚩🚩 at man får meldingsforespørsler fra fremmede med; hei så deg på facebook dating, liker det du skriver, lyst å bli bedre kjent. Forstår ikke menn at om jeg var interessert så ville jeg faktisk ha likt dem og snakket med dem gjennom hele datingsfunksjonen 🤪😤 Og noen sender ikke bare en melding på messenger med i tillegg sender en venneforespørsel 😤 🚩🚩🚩🚩 Nei! 🚩🚩🚩 Anonymkode: 58bbb...2dc Sant dette😅 Har selv blitt kontaktet av flere på denne måten. Har møtt 2 av dem på denne måten, virker som de har lavere EQ enn gjennomsnittet for å være ærlig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #15 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet er? Hvis de skriver slik som du skriver det i HI, så er det ikke negativt i mine øyne. Er jo ikke rart at menn ikke tørr å ta kontakt, når alt er et rødt flagg for mange kvinner. Jeg hadde forstått om det var en creepy melding, men meldingstyper som «hei så deg på facebook dating, liker det du skriver, lyst å bli bedre kjent» er da virkelig ikke noe negativt med. Hvordan tenker du at menn skal ta kontakt, når ikke en høflig melding er ok? Du må tåle å bli kontaktet når du er på FB Dating, så får du heller avvise høflig om du ikke er interessert. K28 her Anonymkode: e2009...df2 Problemet er at hvis man ikke matcher så er tydeligvis ikke den andre parten interessert, og derfor sender man ikke meldinger i andre kanaler. Anonymkode: 82288...485 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #16 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er da ikke verre enn at du sier nei og evt blokkerer. Hvorfor lage så stor problem av noe som er så enkelt å løse? Anonymkode: 71957...e85 For det er frustrerende, og kanskje neste gang en mann lurer på om han skal sende en melding, uoppfordret, så kommer han over tråden her og ser at det er noen av oss kvinner som ikke synes det er greit. Om vi matcher, så betyr det jo at jeg er interessert og vi kan chatte ol. Men om vi ikke matcher, så er jeg jo ikke interessert. Hvorfor skal de stalke meg på facebook og kontakte meg 😤 Anonymkode: 58bbb...2dc 1
Helene Skrevet 2. mars 2024 #17 Skrevet 2. mars 2024 Har også opplevd kontakt her inne på kg. Noen hyggelige, andre ikke så hyggelige. Jeg sier nei til alt. Er ikke der ennå.
Q2012 Skrevet 2. mars 2024 #18 Skrevet 2. mars 2024 Jeg vet noen ta kontakt på messenger og ikke på FB dating på grunn der er mange problemer med FB dating. Jeg har også opplevd at jeg ikke klarte å lese innholdet i meldinger.
Tvist Skrevet 2. mars 2024 #19 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ok? Det var rart. På Facebook Dating kan man sende melding. Det er en del av funksjonaliteten. Så enten er han dum, som ikke skjønner hvordan fb dating fungerer, eller så er det fb dating i praksis du opplever. Anonymkode: 10f87...6b8 De kan ikke sende melding før dere matcher.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #20 Skrevet 4. mars 2024 Tvist skrev (På 3.3.2024 den 0.20): De kan ikke sende melding før dere matcher. Du kan kommentere på bilder. I praksis en melding. Anonymkode: cd62f...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå