AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Del Skrevet 2. mars 2024 Hvilke gater og shoppingsentre er bra i Rhodos? Tar gjerne imot tips, da jeg ikke har vært der før 😊 Anonymkode: 60b3a...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Del Skrevet 2. mars 2024 ?? Anonymkode: 60b3a...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 2. mars 2024 #3 Del Skrevet 2. mars 2024 Shopping på Rhodos | Se våre beste shoppingtips | Apollo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 3. mars 2024 #4 Del Skrevet 3. mars 2024 For lær, smykker og lokalt håndverk ville jeg valgt gamlebyen. Det er masse butikker i og rundt hovedgata Sokratous og parallellgatene Polidorou og Agisandrou. I sentrum av nybyen er det flere internasjonale kjeder, som Marks and Spencer (i Al. Diakou, på Mandraki-siden), H&M og Zara (i Grigoriou Lampraki). Det er også mange andre byer/landsbyer på øya det er vel verd å besøke – den fineste keramikksjøhesten jeg har vært borti, kjøpte vi i Lindos. I Embonas finner du tradisjonelle – og temmelig dyre – håndvevde tekstiler (og de beste geitekotelettene). https://www.rhodesguide.com/travelguide/rhodes_villages.php?ssp=17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Del Skrevet 3. mars 2024 Shopping på Rhodos?? Hvilken shopping da? 😅 De har ca ingenting foruten en Zara og en HM, samt suvenirbutikker med skjell, keramikk og 10 000 suvenirer av mannlige kjønnsorganer. Anonymkode: bc272...510 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 4. mars 2024 #6 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Shopping på Rhodos?? Hvilken shopping da? 😅 De har ca ingenting foruten en Zara og en HM, samt suvenirbutikker med skjell, keramikk og 10 000 suvenirer av mannlige kjønnsorganer. Anonymkode: bc272...510 Haha, tenker du på de flaskeåpnerne med tissefanter? De er ikke bare på Rhodos skal jeg si deg Jeg kjøpte en nydelig håndmalt en i Athen med Akropolis, håndmalt haha. Lindos har en del fine butikker syns jeg, håndlagde smykker, keramikk, skinnvesker og litt eksklusive greier. Verdt å ta turen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå