AnonymBruker Skrevet 2. mars #1 Del Skrevet 2. mars Er på utkikk etter en ny vannflaske til bruk på trening, som oppfyller følgende kriterier: - Har tut som er enkel å bruke, vil helst slippe å fikle med kork eller tut etter å ha tafset rundt på vekter - Kan vaskes i maskin - Ikke lekker - 5-8 dl Har til nå brukt Camelback Eddy, er fornøyd med funksjonen, men den lekker. Noen som har tips til meg? Anonymkode: 49357...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. mars #2 Del Skrevet 2. mars Disse synes jeg er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars Mezzosoprena skrev (8 minutter siden): Disse synes jeg er fine Ja - helt uten å bry seg om konseptet med å detaljstyre vanninntaket er dette flasker som enkelt kan betjenes uten å berøre selve drikketuten. Anonymkode: 1d580...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. mars #4 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja - helt uten å bry seg om konseptet med å detaljstyre vanninntaket er dette flasker som enkelt kan betjenes uten å berøre selve drikketuten. Anonymkode: 1d580...296 Jeg tror ikke jeg har sett på strekene på denne flaska en eneste gang siden jeg kjøpte den - det klarer man glatt å ikke bry seg noe om hvis man ikke ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Mezzosoprena skrev (På 2.3.2024 den 12.29): Disse synes jeg er fine Takk for svar. Er det noen spesiell produsent du vil anbefale? Anonymkode: 49357...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Jeg bruker camelbak eddy, har tre stk, og aldri opplevd lekkasje. Anonymkode: d655f...fdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars Gidder ikke andre flasker enn ikea sine med skrukork. Er jeg tørst på trening, drikkes det på styrten. Får mark av alt som ender med å suge i seg drikke. Dessuten er de potte tette, og ikke et uhell på gulv eller bag Anonymkode: 4cd1c...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 11.13): Er på utkikk etter en ny vannflaske til bruk på trening, som oppfyller følgende kriterier: - Har tut som er enkel å bruke, vil helst slippe å fikle med kork eller tut etter å ha tafset rundt på vekter - Kan vaskes i maskin - Ikke lekker - 5-8 dl Har til nå brukt Camelback Eddy, er fornøyd med funksjonen, men den lekker. Noen som har tips til meg? Anonymkode: 49357...05f Hvilken som helst sykkelflaske i tilbudskurven på sportsbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars Mezzosoprena skrev (På 2.3.2024 den 12.29): Disse synes jeg er fine Min smelta i oppvaskmaskina. Anonymkode: a5e98...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 12. mars #10 Del Skrevet 12. mars Nalgene (!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars Veldig fornøyd med Camelbak podium flaskene. Både voksne og barn bruker disse daglig her i huset, aldri lekkasje lett å drikke av. Anonymkode: 1e28d...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå