AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Har en hund som går mye passgang. Er det noe vits i å melde den på utstilling da? Anonymkode: 402d5...a09
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 Den går omtrent i passgang hele tiden. Har vært på utstilling trening og lederen der sa også at det er umulig å ikke få hunden til å ikke gå i passgang. Hunden har vært på utstilling og får kritikk med passgang. Er det noe vits i å fortsette da? Eller burde jeg pensjonere henne helt fra utstilling? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 402d5...a09
Tabris Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 Regner med du har prøvd å gå/løpe fortere? Noen hunder går ikke over i trav før tempoet er litt høyere.
Arx Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 Har hunden vært sjekket hos dyrlege og kiropraktor? Noen hunder har naturlig mye passgang, jeg har en sånn selv. Hun ble dog noe bedre etter kiropraktorbehandling, og fikk vist fint trav på utstilling.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #5 Skrevet 3. mars 2024 Arx skrev (På 2.3.2024 den 15.29): Har hunden vært sjekket hos dyrlege og kiropraktor? Noen hunder har naturlig mye passgang, jeg har en sånn selv. Hun ble dog noe bedre etter kiropraktorbehandling, og fikk vist fint trav på utstilling. Hun er HD og AD fri og kiropraktoren fant ingenting feil. Hunden går omtrent hele tiden passgang. Anonymkode: 402d5...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå