Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Del Skrevet 2. februar 2006 Har vært singel i altfor mange år. har egentlig aldri hatt noe ordentlig forhold, iallefall ikke noe seriøst. merker nå at jeg så altfor lett blir betatt. Vurderer altfor ofte menn jeg treffer i kategorien "kjærestemateriele" eller ikke. Problemet er jo bare at jeg egentlig ikke vil ha noe forhold nå heller. Det passer så dårlig nå, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg tenker slik heller. Er det hormonene som styrer meg? Har truffet en mann som oppfyller altfor mange av mine "krav" mhp interesser verdier osv. Snakker bra sammen. Og jeg merker jeg altfor lett blir betatt... Men tviler på at det blir gjengjeldt.. Uff, måtte bare få det ut. Hodet mitt er fylt av tanker jeg bare prøver å skyve vekk. I slike situasjoner prøver jeg å finne det negative med personen, så jeg ikke skal bli betatt. Men er ikke alltid like lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2006 #2 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, men det er jo litt digg å bli betatt også. Litt krydder i hverdagen... Så lenge du klarer å skille mellom forelsket/betatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #3 Del Skrevet 3. februar 2006 Take a chance, u voman, then u did loose maybe...of corsa but not before the end... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. februar 2006 #4 Del Skrevet 3. februar 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 3. februar 2006 #5 Del Skrevet 3. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #6 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har i hvert fall vært singel for lenge (jo, den er også selvvalgt...) Jeg blir betatt av flere menn jeg igrunnen IKKE burde blitt betatt av i det hele tatt. Ikke er de min "type" og ikke har vi nok til felles. men betatt blir jeg likevel, og småfantaserer om forhold, til tross for at det er dødsdømt. Et par korte forhold har det også blitt. Stormende forelsket, men da det roet seg, innså vi at det var helt på jordet. Jeg misunner deg som faktisk har truffet en flott mann du passer sammen med. (Og PS: Finnes mange rare samlivsformer! Dere kan fortsatt leve egne liv og bo hver for seg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #7 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg tror at det å være for lenge i singellivet kan føre til at en blir lettere betatt ja... hehe.. Det skjer med meg og! Jeg liker ikke det i det hele tatt.. Egentlig bare pine og slit... Prøve å tvinge meg selv til å tenke på noe annet. men det går jo nesten aldri! Fruuuuuuustrert!!!! *trampe hardt i golvet og falle av stolen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 5. februar 2006 #8 Del Skrevet 5. februar 2006 Dersom du blir alt for lett betatt har du ikke vært singel for lenge, du har bare ikke vært singel lenge nok. Vært singel i snart elleve år jeg. På den tiden har jeg vært betatt bare to ganger. På trygg avstand selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå