Gå til innhold

Problemer med å svelge enkelte ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt problemer med ting som er litt seigt. Biff, med mindre den er super mør, får jeg problemer med. Det blir en seig bit ut av det som jeg ikke får meg til å svelge. Vil da finne en måte å ta ut biten i er papir el l. Kan skje med enkelte grønnsaker, for eksempler lengre biter av kokt spinat eller purre. Det aller meste går det helt fint å svelge. 

Jeg satt i halsen og holdt på å dø som liten, tror det kan ha noe med det å gjøre. Men er det vanlig? Føler at de fleste ikke ville hatt problemer med den type biff jeg har problemer med. Men har fått sansen for wagyu biff i Japan siden den smaker veldig godt og er sjelden like seig 😆

Anonymkode: 2850c...df6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man tygger godt er det ikke farlig. Det er vel ikke så populært med seig biff at dette er noe stort problem? Det er vel noe man helst ikke ønsker å få servert.

Jeg tror ikke det har noe med det at du satt i halsen og holdt på å dø som liten, annet enn det at du kanskje tenker på det nå og at det gjør deg urolig. Det å være urolig og det å ha problemer med å svelge og tetthet i halsen henger sammen. 

Anonymkode: 30f3b...b43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør skjære maten i mindre biter.

Anonymkode: 2a57f...ec0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...