AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #101 Del Skrevet 13. mars 2024 De fleste er over 50. Et par mellom 35-40. Anonymkode: bc4f2...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #102 Del Skrevet 13. mars 2024 Ja vet om flere som røyker, alt i fra 30 årene og til 70 årene. Dem røyker daglig. Har selv røykt men sluttet for noen år siden. Anonymkode: b00ce...b7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #103 Del Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 8.39): Du tar en røykepause på 9mnd? Har du ikke da egentlig sluttet? Hva er grunnen til at du da begynner igjen? Anonymkode: 80a4e...ecf Moren min gjorde også det. Sluttet for godt da hun ble gravid med meg, som var det tredje barnet. Hun forstår heller ikke hvorfor hun begynte igjen med de første to. Anonymkode: 3315d...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #104 Del Skrevet 13. mars 2024 Jeg er 46. Røyker ikke selv, men har flere venninner på samme alder som røyker på fest. Også har jeg en god kollega på 56 som røyker 10-15 for dagen. Jeg blir med hun på røykepause 1-2 ganger for dagen på jobb, men har aldri fristet å røyke selv. Jeg har også noen venner som snuser. Anonymkode: 929ea...ff6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 14. mars 2024 #105 Del Skrevet 14. mars 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Ok, ja hvorfor ikke. Røyker de fleste venninnene dine også da eller? Anonymkode: 80a4e...ecf jeg er ikke kvinne heller. men har både venner og venninner som også røyker iblandt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #106 Del Skrevet 14. mars 2024 Majer skrev (På 12.3.2024 den 11.43): Kjenner et par som røyker "vanlig røy" på fest. Skeive mennesker som lever en usunn livsstil, men som er veldig hyggelige å ha som venner. Dør antageligvis tidlig og kan koste samfunnet mye penger, og skape en del merarbeid for helsevesenet, men de har ingen planer om å få barn så arven deres går nok tilbake til samfunnet. På den måten går det kanskje opp i opp. Derfor velger jeg å ikke dømme dem for mye Har en nabo lenger borti gata som røyker hasj, men han har sluttet å røyke i nærheten av borettslaget etter at jeg konfronterte han Du bør søke hjelp. Anonymkode: 2125c...b1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. mars 2024 #107 Del Skrevet 14. mars 2024 Røyking er harry 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #108 Del Skrevet 15. mars 2024 Har ei venninne som røyker innimellom. Hun gjør det ikke fast nå lenger, men snuser fast. Jeg røyket selv da jeg var ungdom, men sluttet da jeg ble gravid. Ellers hadde jeg nok fortsatt. Prøvde å slutte mange ganger før det, men det gikk ikke. Vi er 34 år gamle. Husker godt at det var kult å røyke på ungdomsskolen, det var ikke like dyrt som nå, vi fikk kjøpt på "innvandrerbutikken" og på Hydro Texaco 😆. Også stjal vi ofte røyk fra røykeplassen utenfor et kontor vi ofte gikk forbi. Der la folk bare fra seg røykpakka si. Stakkars folk. Anonymkode: 25fa4...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #109 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har ei venninne som røyker innimellom. Hun gjør det ikke fast nå lenger, men snuser fast. Jeg røyket selv da jeg var ungdom, men sluttet da jeg ble gravid. Ellers hadde jeg nok fortsatt. Prøvde å slutte mange ganger før det, men det gikk ikke. Vi er 34 år gamle. Husker godt at det var kult å røyke på ungdomsskolen, det var ikke like dyrt som nå, vi fikk kjøpt på "innvandrerbutikken" og på Hydro Texaco 😆. Også stjal vi ofte røyk fra røykeplassen utenfor et kontor vi ofte gikk forbi. Der la folk bare fra seg røykpakka si. Stakkars folk. Anonymkode: 25fa4...c9a Eller så smugrøyker ho, men snuser ellers kommer du til å begynne igjen etter graviditeten da eller har du klart å slutte for godt? Bra du ikke røyker med et hjerte i magen❤️ Anonymkode: 80a4e...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #110 Del Skrevet 16. mars 2024 Jeg husker tilbake da all røyka under svangerskap. Hun ene ønsket små barn og røykingen gjorde at hun fikk tre under vanlig vekt. Anonymkode: cb660...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #111 Del Skrevet 16. mars 2024 Jobber i et selskap med mange fra ulike land. Noen norske røyker, svensker, iranere, veldig mange fra Polen røyker. Også kinesere, koreanere osv. Anonymkode: cb660...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #112 Del Skrevet 16. mars 2024 4 stk på min alder (30 årene), to av lærerne mine (På universitetet(, svigermor og min egen mor (begge over 60). Tar meg en røyk i festlige lag, men slutta med fast røyking for 2 år siden. De aller fleste av mine venner slutta også for noen år siden. Anonymkode: 5cd42...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #113 Del Skrevet 16. mars 2024 Capazitet skrev (På 15.3.2024 den 0.28): Røyking er harry Så enig. Mye verre å røyke nå enn for mange år siden, når man ikke visste hvor ekstremt helseskadelig det er. Det er også til sjenanse for mennesker rundt og kan være skadelig for de som utsettes passivt for det. Anonymkode: 7da7a...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #114 Del Skrevet 16. mars 2024 Kjenner noen få, men ingen jeg omgås daglig. Alder ca 30-75 år. Jeg er 50 år. Er en flott mann som liker meg veldig godt nå, som jeg gjerne skulle datet. Men jeg orker ikke røyk eller snus, så da blir det ikke noe. Har hørt ham uttale tidligere at det å slutte er uaktuelt, så da gidder jeg ikke nevne det til ham. Anonymkode: 0be42...151 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #115 Del Skrevet 16. mars 2024 Helt enig at det er idiotisk. Gjør det dessverre selv, men holder meg mange meter unna andre og er ikke til sjenanse for noen. Anonymkode: cb660...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1000x Skrevet 17. mars 2024 #116 Del Skrevet 17. mars 2024 Capazitet skrev (På 15.3.2024 den 0.28): Røyking er harry For meg er det harry å tenke at røyking er harry. Jeg tror de som tenker slik ser for seg ei ustelt kjerring med fett hår som sutter på en gulbrun rullings. Å røyke litt, når en ønsker å kose seg, er for meg et tegn på viljestyrke kombinert med livsglede. Heller det enn å dytte i seg pepsi max og lavkalori potetgull. Det er virkelig harry. Dessverre er det noen som kombinerer dietten foran med røyk, da tenker jeg også harry. Er du i god form, aktiv, og koser seg med en røyk av og til, da er du superhuman for meg. Vel, overdriver litt, men det er i hvert fall IKKE harry for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå