AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Skrevet 2. mars 2024 Jeg skal bestille ny tørketrommel og når man bestiller frakt kan man velge med montering. Men er det nødvendig? Koster 549kr. Er det ikke bare å sette inn stikkontakten? Har ikke hatt tørketrommel før, så mulig jeg spør dumt. Det er en kondenstrommel. Anonymkode: 71e8d...d00
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Skrevet 2. mars 2024 Joda, bare å plugge inn sist jeg kjøpte, worst case så er det slik som på komfyrer at du må koble til ledningen bakpå, ekstremt simpelt men likevel i utgangspunktet noe som skal gjøres av elektriker... Som er ekstremt tullete of noe de fleste driter i. Anonymkode: 3d142...8be
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal bestille ny tørketrommel og når man bestiller frakt kan man velge med montering. Men er det nødvendig? Koster 549kr. Er det ikke bare å sette inn stikkontakten? Har ikke hatt tørketrommel før, så mulig jeg spør dumt. Det er en kondenstrommel. Anonymkode: 71e8d...d00 Da bærer de på plass, fjerner transport skruer, vatrer opp slik at ikke trommelen får kast på seg Anonymkode: c8977...ca1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #4 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da bærer de på plass, fjerner transport skruer, vatrer opp slik at ikke trommelen får kast på seg Anonymkode: c8977...ca1 Ok, det med vatringen kan jo være greit å få hjelp til. Bor alene, så klønet endel når jeg skulle vatre vaskemaskinen på egenhånd. Anonymkode: 71e8d...d00
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #5 Skrevet 2. mars 2024 Om den kan skyves frem og tilbake går det. Her slet selv jeg og mannen med å klare det alene, da den skal inn i et huk i høyden. Alene hadde jeg bare brukt de kronene. Anonymkode: 2e16b...f81
TomSawyer Skrevet 2. mars 2024 #6 Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg skal bestille ny tørketrommel og når man bestiller frakt kan man velge med montering. Men er det nødvendig? Koster 549kr. Er det ikke bare å sette inn stikkontakten? Har ikke hatt tørketrommel før, så mulig jeg spør dumt. Det er en kondenstrommel. Anonymkode: 71e8d...d00 549 bortkastede kroner pluss at de mest trolig labber inn med skitne sko så du må vaske gulvet etter de. Er ikke nøye med vatring bare den står på nogenlunde flatt underlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå