AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Del Skrevet 2. mars 2024 Ønsker meg stort (ca. 20 m2) drivhus, men ser at disse helst må stå på støpt såle, eller ihvertfall ringmur. Verken jeg eller de jeg kjenner har noen form for utstyr eller erfaring med slikt, så jeg må leie inn noen som kan lage denne sålen/grunnmuren før jeg evt. bestiller et drivhus. Hva er "vanlig" pris på hhv. støpt såle og ringmur til drivhus på ca. 20 m2? Anonymkode: 3c563...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 2. mars 2024 #2 Del Skrevet 2. mars 2024 Selve ringmuren koster nok noe under 1000/løpemeter, men så kommer grunnarbeidet. Det skal være planert, og helst telefritt. Så avhengig av hva slags grunnforhold du har kan det bli dyrt eller billig. Skal du ha støpt såle er det ikke bare å smøre litt betong utover plenen. Må grave, fjerne masser, legge duk og pukk som pakkes og så kan man støpe. Kanskje litt markisolasjon må til også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå