Gjest Hel Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Hva anbefaler dere og hva burde jeg holde meg unna? Helst så billig som mulig.. skal flytte ut og har ikke så mye penger jeg kan bruke på det.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Jeg anbefaler helt klar Lyse Energi eller en av deres underleverandører dersom du bor i nærheten. 4MB/s begge veier(endres til 6MB/s 1.mars) for ca 450kr pr mnd.
Gjest Hel Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Høres jo kjempebra ut, men ser ikke ut som det er mulig å få i Vestfold..
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Om du bor i Sandefjord, så kan Sandefjord Bredbånd være verdt en titt. De samarbeider med Lyse.
Gjest Hel Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Jeg bor i Larvik, er det mulighet for å få Sandefjord Bredbånd da tro? Fant dette på dinside.no.. Kommentar: Etableringsprisen forutsetter at egeninnsatsen er utført. Det innebærer kr 2000 for graving på egen eiendom og kr 500 for innvendig kabling. Dersom man betaler etableringsavgiften for internett så betaler man ikke etablering av TV og telefoni. Hva graving? Kan ingening om dette jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Det må en kabel fra nærmeste hovedkabel/koblingsboks og inn til huset ditt. Denne skal graves ned.
Gjest Hel Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 Hmm, ja. Da er ikke det aktuelt. Noen andre som kan hjelpe..?
Arkana Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Her finner du en oversikt over billigst bredbånd. Vi bruker NextGenTel og er veldig fornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå