AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #1 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg må velge mellom tørkeplass og utslagsvask. Jeg tenker at tørkeplass er mer hensiktsmessig enn vask, men er usikker på hva jeg skal prioritere. Hva ville du gjort? Anonymkode: 13d40...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #2 Del Skrevet 2. mars 2024 For min del er en skikkelig vask alfa og omega på ett vaskerom, vanlig baderomsvask gjør ikke samme nytten. Anonymkode: 76c7b...eeb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #3 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg har kun vanlig vask på vaskerommet, og savner en større så ville prioritert det. Men er det ikke mulig å få plass til begge deler? Vi har tørkestativ som henger i taket og senkes ned når klær skal henges opp. Kanskje noe sånt kan funke hos deg? Anonymkode: a6973...ebc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 2. mars 2024 #4 Del Skrevet 2. mars 2024 Tenker, begge deler. Selv har jeg stor vask på vaskerommet. Men også tørkeplass. En skinne går gjennom rommet. Der kan jeg henge alt. Denne går over vasken. I tillegg er det plass til tørkestativ. Ikke sånn klassisk som brer seg ut. Har stativ som går i høyden. Første gang kjøpte jeg høyt stativ hos sparkjøp. Neste gang, IKEA. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2. mars 2024 #5 Del Skrevet 2. mars 2024 For min de JA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #6 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg ser ikke helt at det å kutte en utslagsvask kan være avgjørende for tørkeplass? Det er jo ikke så mye volum. Har du sett på løsninger der du monterer vegghengte stativ, som kan brettes ned? I tillegg har vi et stativ som kun brettes opp når vi vasker mer enn to maskiner, men som ikke står i veien ellers. Jeg setter stor pris på å ha utslagsvask. Et sted der du kan fylle og tømme bøtter. Legge ting i bløt. Vaske ting du helst ikke vil ha i kjøkkenvasken, som sko og blomsterpotter. Vaske av maling og annet ved oppussing. Vri opp kluter i ved husvask. Anonymkode: 39f23...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #7 Del Skrevet 2. mars 2024 Hadde ikke klart meg uten stor utslagsvask. I tillegg kan du montere tørkestativ i taket hvis det er plassen det står på. Anonymkode: 85263...168 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #8 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg har en vanlig kjøkkenvask i vaskeromsinnredning. Hadde utslagsvask på det forrige vaskerommet og det var ikke noe jeg hadde behov for så det ble valgt bort når vi kjøpte hus. Om valget står mellom enten vask eller tørkeplass hadde jeg valgt vask. Har absolutt bruk for vask, men ikke nødvendigvis en utslagsvask. Vi har det noe ala dette, men med skap med vask der det står skittentøyskurver på bildet: https://www.ikea.com/no/no/rooms/laundry/gallery/stilig-kombinasjon-av-vaskerom-og-mellomgang-pub6c9ba7b0 Anonymkode: 44078...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #9 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en vanlig kjøkkenvask i vaskeromsinnredning. Hadde utslagsvask på det forrige vaskerommet og det var ikke noe jeg hadde behov for så det ble valgt bort når vi kjøpte hus. Om valget står mellom enten vask eller tørkeplass hadde jeg valgt vask. Har absolutt bruk for vask, men ikke nødvendigvis en utslagsvask. Vi har det noe ala dette, men med skap med vask der det står skittentøyskurver på bildet: https://www.ikea.com/no/no/rooms/laundry/gallery/stilig-kombinasjon-av-vaskerom-og-mellomgang-pub6c9ba7b0 Anonymkode: 44078...5b4 Ser jeg mulig svarte litt feil over. Vi har heller ikke tradisjonell utslagsvask. Men ekstra dyp vask, og høy kran med spylemulighet, i vaskeromsbenk. Vaskerommet ble designet med IKEA kjøkkenmoduler. Denne dekker alle behov som jeg oppsummerer over. Det ga også muligheten til forhøyede maskiner med lagring både over og under, så det er ingen bortkastet plass over maskinene. Anonymkode: 39f23...0f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 2. mars 2024 #10 Del Skrevet 2. mars 2024 Her hadde jeg ikke klart meg uten utslagsvask på vaskerommet. Om sommeren er det den jeg bruker når jeg vanner i hagen. Og en vask bør en ha der, det forenkler jobben med å vaske selve rommet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #11 Del Skrevet 2. mars 2024 Må ikke ha, men sjukt digg å ha det. Jeg bruker vasken på vaskerommet mye. Om jeg hadde hatt muligheten til å henge klær til tørk der så ville jeg nok heller valgt slike man henger i taket, men jeg bruker som regel tørketrommelen om vinteren. Og henger klærne utendørs om sommeren Anonymkode: 18d74...466 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå