Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått kjønnsherpes. Har ofte utbrudd og det er smertefullt. Fått valterex men er på hytten og har det ikke med.

noen med erfaring som kan komme med tips til hvordan jeg ikke skal få det tilbake hele tiden?

Anonymkode: 20759...26b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har munnsår Herpes og jeg prøver med å styrke imunforsvaret. Men skal ingenting til, litt i psykisk ubalanse eller en liten forkjølelse så kommer utbruddet..

Anonymkode: 870c3...c13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har munnsår Herpes og jeg prøver med å styrke imunforsvaret. Men skal ingenting til, litt i psykisk ubalanse eller en liten forkjølelse så kommer utbruddet..

Anonymkode: 870c3...c13

Det er så smertefullt å ha det mellom bena. Gnisser på utbruddet konstant 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har fått kjønnsherpes. Har ofte utbrudd og det er smertefullt. Fått valterex men er på hytten og har det ikke med.

noen med erfaring som kan komme med tips til hvordan jeg ikke skal få det tilbake hele tiden?

Bare å kose seg mens man har det. :) 

Anonymkode: 8b1a1...5b6

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du hatt det?  Normalt så avtar det over tid. 

sterkt immunforsvar hjelper. Se på vitaminer, ta blodprøve. D vitamin kan hjelpe. L-lysine har visstnok en slags dokumentert effekt. 

Anonymkode: 0dcfd...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om det går an å smøre det på tissen, men bruker leppepomade med lakrisrotekstrakt på munnsårvarianten. Mye mer effektivt enn noe annet jeg har prøvd, inkludert Valtrex. Stopper utbrudd før de kommer og hvis jeg har vært for treig så reduserer den hvert fall både utbrudd, smerter og tilhelningstid.

Vil tro den kan funke «der nede» også. Dette er den jeg kjøper, via Amazon UK:

https://www.amazon.co.uk/Liquorice-Vegan-containing-Licorice-Extract/dp/B08WJMH9ZT?pd_rd_w=LF28e&content-id=amzn1.sym.06ad6319-cbcd-4475-a88a-7dc2cf7747aa&pf_rd_p=06ad6319-cbcd-4475-a88a-7dc2cf7747aa&pf_rd_r=N6DSRDMH05VA996MCD6Q&pd_rd_wg=XMClz&pd_rd_r=ac8ef63f-6a7b-4481-b263-3813b5ce2a9c&pd_rd_i=B08WJMH9ZT&psc=1&ref_=pd_bap_m_grid_dv_rp_0_1_t

Anonymkode: 89a75...63c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...